Ze mag wel even pauzequote:Op zondag 8 november 2015 18:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Anderhalf, zoiets.. R zal wel met 1 al kunnen..
Nee joh, dat is leuk voor d'r verjaardag. Hoe pak je zo'n ding eigenlijk in zonder dat ze raadt wat het is...quote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef ingee het volgende:
[..]
Ze mag wel even pauze
Maar dan wordt het geen sinterklaascadeautje.
Je denkt dat ze dan gaat zeggen: O ik zie het al.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee joh, dat is leuk voor d'r verjaardag. Hoe pak je zo'n ding eigenlijk in zonder dat ze raadt wat het is...
R. wel jaquote:Op zondag 8 november 2015 20:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dan gaat zeggen: O ik zie het al.op haar eerste verjaardag? Dan Zou ik wat anders geven als ze dat kan
*boks*quote:Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef ingee het volgende:
[..]
*Spychologieboks*
Spiegelogen all around
Soezy vond het stoeltje dat wij hadden al snel interessantquote:Op zondag 8 november 2015 20:17 schreef ingee het volgende:
Ja ik dacht een leuk cryptogrammenboekje voor haar verjaardag, maar een tafel en stoel om die rustig in te vullen is ook leuk voor erbij.
Precies onze reden! En onze gewone wandelroutes gaan vervelen, dit is gezellig met z'n drieën en zo hebben we weer eens wat anders om naar te kijkenquote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Krisvc het volgende:
Hupje, leuk, naar de kinderboerderij. Dat staat hier morgen op de planning. Niet dat ze er al wat van mee krijgt, maar ik heb ook frisse lucht nodig.
Ontwikkelingspsychologie (ba) en Sociale psychologie (ma). En nog een halve Pabo daarna wegens weetniewatikwilnie.quote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef twist02 het volgende:
[..]
*boks*
Wat voor richting?
(Overigens werk ik nu in een andere sector hoor, ICT in het hoger onderwijs)
Tof!quote:Op zondag 8 november 2015 20:35 schreef ingee het volgende:
[..]
Ontwikkelingspsychologie (ba) en Sociale psychologie (ma). En nog een halve Pabo daarna wegens weetniewatikwilnie.
Ook heel anders terecht gekomen (intercedent).
En zo'n beest geval/ soort zitzak er aan dan?quote:Op zondag 8 november 2015 20:43 schreef Selvaria het volgende:
N. rolt ook nog niet van rug naar buik twist.We hebben haar zo neergezet en ze bleef best goed en stevig staan.
![]()
6+maandenspeen hebben we al, maar floep, die kan je er ook zo uittrekken.
Dat is ook wel het proberen waard.quote:Op zondag 8 november 2015 20:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
En zo'n beest geval/ soort zitzak er aan dan?
Yes, het introdeuntje van Dinobabies zit de komende 2 weken in m'n hoofd.quote:
Ik vind je verhaal heel herkenbaar. Ik ben de laatste dagen erg aan het denken, er vallen wel bepaalde dingen op zijn plek nu ik dat dagboekje gelezen heb (het gaat door tot en met mijn 7e jaar). En wat jij zegt ook ja, ik ben me opeens gaan realiseren dat ik het idee in mijn achterhoofd heb dat een kind hebben leuk is tot ze peuter is maar als ze zelfstandiger gaat worden dan begint het drama. Dan wordt het ouderschap zwaar en afzien, een en al conflict. Ik kan me geen voorstelling van maken hoe dat op een andere manier zou kunnen gaan, heb dat nooit meegemaakt.quote:Op zondag 8 november 2015 19:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dat je terugleest hoe je moeder je liet huilen.. Ik heb ook geen hechte band met mijn moeder. Toen ze me ergens rond mijn 30e ineens vertelde dat ze toen ik geboren werd helemaal niet blij kon zijn (om redenen die ingewikkeld liggen) en zich had voorgenomen zich niet aan me te hechten want 'daar kwam toch maar verdriet van'. Toen vielen bepaalde puzzelstukjes wel op z'n plek. Ben er van overtuigd ook, zoals onderzoek uitwijst, dat die eerste jaren van groot belang zijn voor die veilige hechting. Ik wil zo graag dat het tussen mij en mijn dochter wel goed gaat. Het is ook best lastig als je zelf geen goed voorbeeld hebt gekregen. Dan bedoel ik niet nu met bepaalde keuzes, maar meer dat ik me voor de toekomst zo weinig kan voorstellen, hoe het is als je als moeder-dochter wel een goede band hebt.
+1quote:Op zondag 8 november 2015 20:51 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Yes, het introdeuntje van Dinobabies zit de komende 2 weken in m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |