quote:Op maandag 16 november 2015 20:54 schreef Palomar het volgende:
overleef je parijs dakar, sneuvel je bij latoya in de auto
ik heb nog geen mannelijke bijrijders gezien, alleen een stel natte kranten die waarschijnlijk op domderdagavond een jurk dragenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Hem bang krijgen
NourDie gaat de auto winnen als ze serieus gelooft in haar eigen kunnen en zich weinig gaat aantrekken van haar bijrijder. Want ze kan het wel maar wordt hysterisch door al dat commentaar. Zie je ook bij Sylvana, Nathalie. Al die mannelijke bijrijders sowieso
![]()
Sasha en haar kikkerfobie
Ja precies, die ironiequote:Op maandag 23 november 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
'Vanavond om half 9' reclame net voor het programma begint om 20:40
En dan zal je zien binnen 10 minuten weer reclamequote:Op maandag 23 november 2015 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
'Vanavond om half 9' reclame net voor het programma begint om 20:40
Ik heb ook één keer in een automaat het gas gepakt in plaats van de rem. Goeie les.quote:Op zondag 22 november 2015 20:43 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb nog steeds het idee dat sommige acteurs zijn. Als je moet remmen en je weet de rem niet te vinden en je knalt op een muur is wel verdacht. Je knal niet zo maar op de muur. Zo iemand zal nooit zijn rijbewijs halen als ik zie hoe sommige rijden.
Sommige komen me bekend voor en hebben meer in zo programma mee gedaan.
50 leek mij ook wel vrij snel voor dat bochtjequote:Op maandag 23 november 2015 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Die slip test zou ik denk ik ook niet geheel vlekkeloos doorstaan50km/h is best hard op glad wegdek.
Niet helemaal mee eens. bij het 50 stuk moeten ze remmen dus ook op het natte gedeelte maar voor dat ze de bocht in gaan moeten ze de rem los laten en dat doen ze dus nietquote:Op maandag 23 november 2015 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Het feit dat iedereen er op het zelfde punt doorheen knalt zegt meer over de test dan over de rijvaardigheid denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |