Key komt gewoon meteen binnenquote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb 'm uiteindelijk maar van Kinguin vandaan, heb 'm nu al binnen en ben bezig met preloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Pip-BoyNL
Wel bij Kinguin ja.quote:Op maandag 9 november 2015 14:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Key komt gewoon meteen binnen?
Eventjes halen dan maar, en ik wou zo graag neit pre-orderenquote:
Ik ook niet en het gros van de spoilers boeit me ook heel weinig.quote:Op maandag 9 november 2015 14:47 schreef Gezicht het volgende:
Hier nog geen enkele verhaalspoilers gezien/gelezen gelukkig
Toch lijkt het erop dat de PS4 op zijn tenen moet lopen om dit spel te kunnen spelen...quote:Op maandag 9 november 2015 14:39 schreef Confetti het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)performance-analysis
Frame rate analysis. PS4 doet het iets beter maar eigenlijk doen beide consoles het niet geweldig. Als gemiddelde gamer zul je er niet veel van merken gok ik.
Omdat Todd een vieze leugenaar is.quote:Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Nog nooit een Fallout game gespeeld. Waarom is dit zo goed?
Lees een paar reviews zou ik zeggen, kijk wat gameplay.quote:Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?quote:Op maandag 9 november 2015 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lees een paar reviews zou ik zeggen, kijk wat gameplay.
Het is groots, veel vrijheid, toffe setting etc. etc. etc.
Dit.quote:
En nee, maakt niet uit. Je mist wellicht wat easter eggs, maar elk verhaal staat in principe los van elkaarquote:Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?
Oh en bedankt ik ga even review lezen
Wel bekend met de Elder Scrolls-games?quote:Op maandag 9 november 2015 15:04 schreef satecl het volgende:
Neequote:Op maandag 9 november 2015 15:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het een probleem om gelijk met Fallout4 te beginnen? Of moet ik eerst de andere delen spelen?
Oh en bedankt ik ga even review lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |