abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157361950
Ik wil nieuwe stoelen en een tafel voor in de woonkamer, maar ik zit te twijfelen om design meubels te kopen. Wat vinden jullie? Is de prijs van design meubels het echt waard?
pi_157361960
Als jij het mooi vindt en het geld waar, is het de prijs waard :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157361992
Wat versta je onder desingmeubels?
Wij hebben in eetkamer bijvoorbeeld originele Eameskuipjes, die zitten heel goed voor een hele avond. Tweedehands niet veel duurder dan nieuwe designstoelen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:10:19 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157361994
Jannenieland, ik wil graag een sportwagen kopen maar ik weet niet of ik dat het geld wel waard vind.

MAW. geef eens iets meer informatie. Wat heb je gezien, bij welk bedrijf, wat is de prijs en wat is je overweging om te kiezen voor design en niet voor de leen bakker of Ikea?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157361997
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:07 schreef Jannenieland het volgende:
Ik wil nieuwe stoelen en een tafel voor in de woonkamer, maar ik zit te twijfelen om design meubels te kopen. Wat vinden jullie? Is de prijs van design meubels het echt waard?
Als ze ook nog een functioneel lekker zitten en je kijkt er de rest van je leven tegen aan dat is sommig design wat mij betreft de prijs zeker waard.

Zolang je niet 400.000¤ per stoel betaald. :D

http://www.dezeen.com/201(...)-sothebys-london-uk/
pi_157362007
Natuurlijk is het dat niet waard, maar als geld geen rol speelt dan boeit dat niet.
En van die doelgroep maakt deze industrie dankbaar gebruik.
pindazakje
pi_157362008
Zweeds design :D
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157362019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
Design is design :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157362039
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
Jannenieland, ik wil graag een sportwagen kopen maar ik weet niet of ik dat het geld wel waard vind.

MAW. geef eens iets meer informatie. Wat heb je gezien, bij welk bedrijf, wat is de prijs en wat is je overweging om te kiezen voor design en niet voor de leen bakker of Ikea?
Ja ik had op deze site http://www.veilingwinnaar(...)tra-en-fritz-hansen/ een aantal stoelen gezien die ik wel leuk vond. Maar is dus ene veiling, iemand daar ervaring mee?
pi_157362083
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat versta je onder desingmeubels?
Wij hebben in eetkamer bijvoorbeeld originele Eameskuipjes, die zitten heel goed voor een hele avond. Tweedehands niet veel duurder dan nieuwe designstoelen.
Dat zijn mooie stoelen, ja zulk soort stoelen dus. Ik ga dan liever ook voor tweedehands.
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:15:39 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157362098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:12 schreef Jannenieland het volgende:

[..]

Ja ik had op deze site http://www.veilingwinnaar(...)tra-en-fritz-hansen/ een aantal stoelen gezien die ik wel leuk vond. Maar is dus ene veiling, iemand daar ervaring mee?
Ik vind dat best nette stoelen ^O^. Ik ken ze verder niet dus ik weet niet of ze het geld waard zijn. Je kan natuurlijk altijd eens een bod doen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157362177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:14 schreef Jannenieland het volgende:

[..]

Dat zijn mooie stoelen, ja zulk soort stoelen dus. Ik ga dan liever ook voor tweedehands.
Waar andere mensen al met hun kond hebben opgezeten? -O-
pindazakje
pi_157362229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Kond? Really?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_157362251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je kan een stoel toch schoonmaken en als het bij jou in huis staat dan zit jij er toch ook niet als enige op
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:29:57 #15
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_157362372
Dat zijn fijne stoelen en gaan lang mee, maar het zijn wel echt kantoorstoelen.
Mijn pa heeft een eames bureaustoel (zelfde model, maar dan met wieltjes eronder) en die gaat al ruim 15 jaar mee en ziet er nog steeds netjes uit na vrij heftig gebruik.

Maar zou ze qua ontwerp niet als eetkamerstoelen hoeven.
Daarnaast betaal je bij designstoelen net als bij merkkleding 60% voor het merk, 20% voor het design en de rest voor de stoel zelf. Als je dat er voor over hebt... Maar dan zou ik wel zoeken naar stoelen die je mooi vindt & en fijn vindt zitten. En niet naar stoelen omdat ze het labeltje "design" hebben.
pi_157362614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Dat zijn fijne stoelen en gaan lang mee, maar het zijn wel echt kantoorstoelen.
Mijn pa heeft een eames bureaustoel (zelfde model, maar dan met wieltjes eronder) en die gaat al ruim 15 jaar mee en ziet er nog steeds netjes uit na vrij heftig gebruik.

Maar zou ze qua ontwerp niet als eetkamerstoelen hoeven.
Daarnaast betaal je bij designstoelen net als bij merkkleding 60% voor het merk, 20% voor het design en de rest voor de stoel zelf. Als je dat er voor over hebt... Maar dan zou ik wel zoeken naar stoelen die je mooi vindt & en fijn vindt zitten. En niet naar stoelen omdat ze het labeltje "design" hebben.
Ja precies maar die van design stoelen Veilingwinnaar.nl kan ook wel als eetkamer stoel toch? En dat is ook waarom dacht aan designer omdat die gewoonlijk langer meegaan door de kwaliteit
pi_157362630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef Jannenieland het volgende:

[..]

Je kan een stoel toch schoonmaken en als het bij jou in huis staat dan zit jij er toch ook niet als enige op
En in een restaurant of in een kroeg hebben er ook echt wel mensen eerder op je stoel gezeten hoor :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:45:23 #18
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_157362702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:40 schreef Jannenieland het volgende:

[..]

Ja precies maar die van design stoelen Veilingwinnaar.nl kan ook wel als eetkamer stoel toch? En dat is ook waarom dacht aan designer omdat die gewoonlijk langer meegaan door de kwaliteit
Tuurlijk kan dat, niet mijn smaak, maar het kan wel. Maar vind jij ze ook mooi?
pi_157362859
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

En in een restaurant of in een kroeg hebben er ook echt wel mensen eerder op je stoel gezeten hoor :)
Ja toch :P
pi_157362868
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, niet mijn smaak, maar het kan wel. Maar vind jij ze ook mooi?
Ja ik vind het mooie stoelen
pi_157363455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef DuTank het volgende:
dan ga ik toch voor de Deense.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_157367349
Design-meubilair is meestal van goede kwaliteit, in de zin dat het lang meegaat. Het zijn ook vaak ontwerpen die al een hele tijd meegaan en dus tijdloos zijn.

Als je van afwisseling houdt, is designmeubilair dus geen goed idee. Koop dan iets goedkoops en vervang het na een paar jaar, als het versleten is, of uit de mode, of je er op uitgekeken bent.

Als je weet wat je mooi vindt en meubels wilt die je 30 jaar kunt houden, dan is design een goede optie. En dan wel echt, niet de goedkope kopie.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:53:08 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157367813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:12 schreef Jannenieland het volgende:

[..]

Er staat erg leuk spul bij :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')