Als ze ook nog een functioneel lekker zitten en je kijkt er de rest van je leven tegen aan dat is sommig design wat mij betreft de prijs zeker waard.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:07 schreef Jannenieland het volgende:
Ik wil nieuwe stoelen en een tafel voor in de woonkamer, maar ik zit te twijfelen om design meubels te kopen. Wat vinden jullie? Is de prijs van design meubels het echt waard?
Design is designquote:
Ja ik had op deze site http://www.veilingwinnaar(...)tra-en-fritz-hansen/ een aantal stoelen gezien die ik wel leuk vond. Maar is dus ene veiling, iemand daar ervaring mee?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
Jannenieland, ik wil graag een sportwagen kopen maar ik weet niet of ik dat het geld wel waard vind.
MAW. geef eens iets meer informatie. Wat heb je gezien, bij welk bedrijf, wat is de prijs en wat is je overweging om te kiezen voor design en niet voor de leen bakker of Ikea?
Dat zijn mooie stoelen, ja zulk soort stoelen dus. Ik ga dan liever ook voor tweedehands.quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat versta je onder desingmeubels?
Wij hebben in eetkamer bijvoorbeeld originele Eameskuipjes, die zitten heel goed voor een hele avond. Tweedehands niet veel duurder dan nieuwe designstoelen.
Ik vind dat best nette stoelenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:12 schreef Jannenieland het volgende:
[..]
Ja ik had op deze site http://www.veilingwinnaar(...)tra-en-fritz-hansen/ een aantal stoelen gezien die ik wel leuk vond. Maar is dus ene veiling, iemand daar ervaring mee?
Waar andere mensen al met hun kond hebben opgezeten?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:14 schreef Jannenieland het volgende:
[..]
Dat zijn mooie stoelen, ja zulk soort stoelen dus. Ik ga dan liever ook voor tweedehands.
Kond? Really?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar andere mensen al met hun kond hebben opgezeten?
Je kan een stoel toch schoonmaken en als het bij jou in huis staat dan zit jij er toch ook niet als enige opquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar andere mensen al met hun kond hebben opgezeten?
Ja precies maar die van design stoelen Veilingwinnaar.nl kan ook wel als eetkamer stoel toch? En dat is ook waarom dacht aan designer omdat die gewoonlijk langer meegaan door de kwaliteitquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Dat zijn fijne stoelen en gaan lang mee, maar het zijn wel echt kantoorstoelen.
Mijn pa heeft een eames bureaustoel (zelfde model, maar dan met wieltjes eronder) en die gaat al ruim 15 jaar mee en ziet er nog steeds netjes uit na vrij heftig gebruik.
Maar zou ze qua ontwerp niet als eetkamerstoelen hoeven.
Daarnaast betaal je bij designstoelen net als bij merkkleding 60% voor het merk, 20% voor het design en de rest voor de stoel zelf. Als je dat er voor over hebt... Maar dan zou ik wel zoeken naar stoelen die je mooi vindt & en fijn vindt zitten. En niet naar stoelen omdat ze het labeltje "design" hebben.
En in een restaurant of in een kroeg hebben er ook echt wel mensen eerder op je stoel gezeten hoorquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:23 schreef Jannenieland het volgende:
[..]
Je kan een stoel toch schoonmaken en als het bij jou in huis staat dan zit jij er toch ook niet als enige op
Tuurlijk kan dat, niet mijn smaak, maar het kan wel. Maar vind jij ze ook mooi?quote:Op vrijdag 6 november 2015 16:40 schreef Jannenieland het volgende:
[..]
Ja precies maar die van design stoelen Veilingwinnaar.nl kan ook wel als eetkamer stoel toch? En dat is ook waarom dacht aan designer omdat die gewoonlijk langer meegaan door de kwaliteit
Ja tochquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:41 schreef aquawoman het volgende:
[..]
En in een restaurant of in een kroeg hebben er ook echt wel mensen eerder op je stoel gezeten hoor
Ja ik vind het mooie stoelenquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, niet mijn smaak, maar het kan wel. Maar vind jij ze ook mooi?
Er staat erg leuk spul bijquote:Op vrijdag 6 november 2015 16:12 schreef Jannenieland het volgende:
[..]
Ja ik had op deze site http://www.veilingwinnaar(...)tra-en-fritz-hansen/ een aantal stoelen gezien die ik wel leuk vond. Maar is dus ene veiling, iemand daar ervaring mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |