Cw is waar dit spel om draait. En het gaat erom je base zo snel mogelijk op te bouwen. Dat doe je door alle updates af te maken en dan naar th10 te gaan. Ondertussen profiteer je zo lang mogelijk van de afwezige loot penalty. Als th9 kan je dan met een barch legertje constant collectorraids doen. Freeze spells gebruik ik niet eens meer om 2 sterren te halen op sterke th10's dus dat belang valt ook wel mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Cw's heb je gelijk in ja. Ik zit in Meester III en ik kom geen enkele th8 meer tegen, hoor! Ik was bij lv80 en al th10, erg gerushet ja, maar de extra pompen, inferno's en freezespell maakten het de moeite waard.
Bedankt voor het antwoord. Met 5 muurbrekers ga ik het niet redden ben ik bang. Aan de andere kant duurt het (zelfs met boost) te lang om 4 aardbevingsspreuken te koken, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:04 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Ik val aan met 16 reuzen, 20 wizz, 5 muurbrekers en 2 pekkas. Val alleen th9 aan want inferno's branden alles zonder problemen weg.
Mijn ervaring is dat th snipen in meester vrijwel onmogelijk is. Vrijwel geen (hooguit 1 op een dag) stadhuizen buiten de muren
Wat uitgebreider:quote:While defending:
- TH destroyed = NO shield
- 30% destruction = 12 hour shield
- 60% destruction = 14 hour shield
- 90%+ destruction = 16 hour shield
- Shield only given IF 50% of attacking army is used (based on the defender's TH level)
While attacking:
- You can attack while under a shield
- Searching for an attack does NOT reduce shield time
- An attack during a shield will reduce the shield, NOT cancel it (3 hours first attack, increasing for further attacks)
Heb ik net gedaan (3200). Met een farm basequote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef PiccoLow het volgende:
Degenen die 2600 en/of 3200 trofeeën willen bereiken voor de edelstenen kunnen dat het beste zo snel mogelijk doen (denk ik)
Ik ben druk bezig alleen ik loop vast rond de 3100 cups.. Krijg inferno's niet plat en raak altijd 3x zo veel troffeeen kwijt dan dat ik binnenhaalquote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef PiccoLow het volgende:
Degenen die 2600 en/of 3200 trofeeën willen bereiken voor de edelstenen kunnen dat het beste zo snel mogelijk doen (denk ik)
Na 3100 lijkt het me een kwestie van 0% risico en 100% boost Ik heb na 3100 (TH9 zijnde) gefocust op twee (makkelijke) sterren en +/- 10 trofeeën. Als je zelf een TH10 bent lijkt het mij inderdaad lastigquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:45 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig alleen ik loop vast rond de 3100 cups.. Krijg inferno's niet plat en raak altijd 3x zo veel troffeeen kwijt dan dat ik binnenhaal
Goede tip, ga zo ff mn clanwar aanval doen en dan fftjes boosten. Kijken hoe ver ik kom sta nu op begin 3000 ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:50 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Na 3100 lijkt het me een kwestie van 0% risico en 100% boost Ik heb na 3100 (TH9 zijnde) gefocust op twee (makkelijke) sterren en +/- 10 trofeeën. Als je zelf een TH10 bent lijkt het mij inderdaad lastig
Blijkbaar blijft het aanbod van trofeeën per base redelijk als je maximaal een stuk of vijf keer op 'Next' drukt. Bij slechte resultaten wordt aangeraden na 5 keer te zoeken om te stoppen met zoeken en opnieuw te proberen
Nu is het spel veel te makkelijk voor me. Ik kon 3 xbogen voor 7mln upgraden en ben maar 1x echt aangevallen!! Als die anderen gingen voor m'n th Echt te easy op die manier, logisch dat ze ingrijpen nu.quote:Op maandag 23 november 2015 14:58 schreef PiccoLow het volgende:
Onderdeel van de nieuwe update:
[..]
Wat uitgebreider:
http://forum.supercell.ne(...)ewfull=1#post5850389
Ik vraag me af of het nu niet weer te lastig wordt. Barch zal zo een stuk populairder gaan worden wat meer lege collectors gaat opleveren en je kan makkelijk 400k kwijtraken als je dergelijk veel in je storages hebt. In mijn geval gaat het ook het behouden van DE een stuk lastiger worden, ik merk nu al dat ze daar vaak voor gaan wanneer ik meer dan 60k DE heb. En dit terwijl m'n TH buiten staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:34 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Nu is het spel veel te makkelijk voor me. Ik kon 3 xbogen voor 7mln upgraden en ben maar 1x echt aangevallen!! Als die anderen gingen voor m'n th Echt te easy op die manier, logisch dat ze ingrijpen nu.
Uitgebreid: http://forum.supercell.ne(...)-and-Personal-Breaksquote:About Village Guard (VG):
- During VG you CANNOT be attacked, the same as when you are online
- Free VG time activates every time a shield expires (see below for duration)
- Each day 2 hours of extra VG can be purchased from the shop (10 gems, 23 hour cooldown)
- VG can be dismissed at any time, to enable you to take a Defense
- Buying a shield will dismiss an active VG
Personal Break Timer (PBT) / Normal Play Session:
- New rules to reset PBT
- Forced offline for 6 minutes after 3 hours, can be extended (see below PBT Reset Rules)
- Can be extended by 2 hours by purchasing Village Guard (once per day)
- PBT is paused during server maintenance, NOT reset
Automatic free VG when shield expires:
- 15 minutes = Champions I and below
- 1 hour = Titan III
- 2 hours = Titan II
- 3 hours = Titan I & Legend
3 hour PBT resets by:
- PBT Reset with No VG = after a defence resulting in a shield
- PBT Reset with No VG = after no defences in 3 hours (offline player)
- 1st PBT Extension **** = after no defence during 6-minute force break or after a defence resulting in no shield
- 2nd PBT Extension **** = after no defence during the 2nd successive 6-minute force break or after a 2nd successive defence resulting in no shield
- PBT Reset with VG (based on League) = after no defence during the 3rd successive 6-minute force break or after a 3rd successive defence resulting in no shield
**** PBT + VG extended by 15 minutes (time to reload traps / CC)
essentie van deze aankondiging (zo op het eerste gezicht)quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:06 schreef MutedFaith het volgende:
Meh.
Die drie uur ga ik wel vaak vol maken. Dus da's best jammer. De VG voegt volgens mij niet veel toe. Tenzij je die 2 uur extra wil gaan kopen tijdens 't boosten, zodat je niet de hele tijd je device online hoeft te houden.
http://forum.supercell.ne(...)ewfull=1#post5869696quote:Loot distribution:
- Destroying TH = Winning more Loot
- Destroying TH earns loot worth of 1 Gold & Elixir storage + 1/5 Dark Elixir Storage (total loot unchanged and evenly distributed with storages)
- TH & Clan Castle are now a resource building = Goblins do double damage
- Available loot % increased (TH6 thru TH10)
- Less loot available from attacking lower TH level
Matchmaking:
- Multiplayer matchmaking less likely to offer targets at two TH level difference (below Champions League)
League bonus changes:
- All League Bonuses have been increased
- League Bonus progressively given based on % damage, more damage more bonus
- 50% damage = 80% of League Bonus
- 70% damage = 100% of League Bonus
Trophy rebalancing at higher Leagues
- Trophy offers from lower players increased (e.g. minimum +6 instead of +1 at Titan I and Legend)
- Trophy offers from higher players decreased (e.g. +48 instead of +56 at Titan I and Legend)
- All other leagues remain unchanged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |