Voor de uitdaging speel ik CW, waarbij het nu allemaal nog veel langer gaat duren voor je eindelijk de troepen en defense op goed niveau hebt.quote:Op maandag 28 december 2015 10:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Wat is de lol van het spel als je een beetje collectors raid en je verbergt achter een schildje? Ik vind de update het spel een stuk leuker maken.. Ik moest persoonlijk switchen van 100% barch collectorraids en supermakkelijk sparen naar lavaloon en voorzichtiger sparen. Ik vind het spel zo een stuk uitdagender. En ik ben echt geen 'hardcore gemmer'.
Omdat je weinig buit tegenkomt, dure legers moet gebruiken en zelf ook vaak aangevallen wordt. Welk TH ben je? De laatste upgrades kosten 7 miljoen+ per stuk, vanaf dat moment is het niet meer te doen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef MutedFaith het volgende:
Waarom zou het nu nog veel langer duren voor je troops en defense op niveau zijn?
Beperkende factor in upgrades is bij mij nog altijd de upgrade-/researchtime, niet de snelheid waarmee ik kan farmen.
En CWs zijn ook niet echt uitdagend. De afgelopen twee maanden hebben we 2 CWs verloren, en dat kwam doordat de matchmaking verneukt was.
Voorheen had ik genoeg resources en kwam ik bouwers te kort, nu is het precies andersom waardoor he dus nog langer duurt. Nu zijn mijn bouwers aan het niks doen omdat ik geen resources heb om te kunnen bouwen/upgraden.quote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef MutedFaith het volgende:
Waarom zou het nu nog veel langer duren voor je troops en defense op niveau zijn?
Beperkende factor in upgrades is bij mij nog altijd de upgrade-/researchtime, niet de snelheid waarmee ik kan farmen.
En CWs zijn ook niet echt uitdagend. De afgelopen twee maanden hebben we 2 CWs verloren, en dat kwam doordat de matchmaking verneukt was.
En hoeveel elixir ben je kwijt om die aanval uit te voeren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:48 schreef MutedFaith het volgende:
Leer farmen dan.
Eind TH9. Pak minimaal 400k elixir en gold gecombineerd per aanval.
Onze clan is redelijk actief, met 2-3 wars per week en altijd wel iemand online. Allemaal Nederlanders.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:58 schreef KunsKapare. het volgende:
Hallo medeclashers..
Ben een max sh9 (helden en muren niet), zoek een leuke actieve clan.. Jullie suggesties?
Vertel?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Onze clan is redelijk actief, met 2-3 wars per week en altijd wel iemand online. Allemaal Nederlanders.
Ik zit in een leuke clanquote:Op woensdag 30 december 2015 09:58 schreef KunsKapare. het volgende:
Hallo medeclashers..
Ben een max sh9 (helden en muren niet), zoek een leuke actieve clan.. Jullie suggesties?
Ik had je een PM gestuurd. Voor t geval je die gemist hebt.quote:
Ligt er aan waarmee je aanvalt. Ik heb eerst mn ballonnen gedaan en pas recent mn lavahond.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:31 schreef PiccoLow het volgende:
Lavahond naar 2 of ballon naar 6?
Beide gaan achter elkaar het lab in maar weet niet in welke volgorde
Hebben jullie meer moeite met het verzamelen van duister elixer dan elixer?
Voor zover ik het begrijp gaat een aanval met een lavahond bijna altijd gepaard met ballonnen. Ballonnen kunnen blijkbaar aan de andere kant met veel meer troepen worden gecombineerd. Wat dat betreft heb je gelijk wat strategie betreftquote:Op donderdag 31 december 2015 09:34 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Ligt er aan waarmee je aanvalt. Ik heb eerst mn ballonnen gedaan en pas recent mn lavahond.
Duister verzamelen heb ik weinig moeite mee, alleen word regelmatig leeg geroofd
Is GoVaLo als TH9 effectief met slechts level 2 Valkyries? Golem is wel 4 aan de andere kantquote:Op donderdag 31 december 2015 09:40 schreef MutedFaith het volgende:
ik heb de loons eerst gedaan omdat die ook met govalo goed te gebruiken zijn
Nee, level 4 is wel vereiste eigenlijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:54 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Is GoVaLo als TH9 effectief met slechts level 2 Valkyries? Golem is wel 4 aan de andere kant
Twee sterren doen we het niet voor hèquote:Op donderdag 31 december 2015 10:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, level 4 is wel vereiste eigenlijk.
Aan het sparen voor een hero upgrade? Gaat wel makkelijk zoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:37 schreef Perrin het volgende:
Net meer dan 7k duister in 1 aanval buitgemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |