quote:
Op dinsdag 22 december 2015 21:16 schreef MutedFaith het volgende:Maar raiden jullie maar 1 keer en kijken daarna een uur niet meer ofzo? Want als ik 2 uur barracks boost en begin te raiden heb ik zo 3M gold en elixir en 10k DE bijeen. Zelfs als ik daarna offline ga en meteen geraid wordt verlies ik dan hooguit 300k gold en elixir en 2k DE. En krijg ik 16 uur shield.
Ik heb afgelopen week nog 80k DE gefarmed voor golem lvl4. Op th9, met maar 1 xbow.
Barracks boosten is afentoe leuk maar niet dagelijks want dat gaat me teveel kosten

en dat lijkt nu wel nodig te zijn omdat het anders niet echt meer te doen is. Heb ook gewoon geen zin om steeds 2 uur lang met een telefoongame bezig te zijn. Daar ben ik dan weer net iets te casual voor. Vond het altijd veel leuker om even een halfuurtje tussendoor wat te raiden met barch en dan weer een shield te scoren voor 12 uur.
Ga aan de andere kant ook weer niet telkens 25 minuten op een nieuw army zitten wachten omdat je minimaal met gibarch aan moet treden...
Ook vind ik het vele nexten erg saai. Dacht juist dat een van de speerpunten van deze update was dat er meer loot te vinden was, maar is juist veel minder geworden...
Conclusie deze update is leuk voor de wat meer hardcore spelers en voor de rest is het gewoon drie keer niks

Zeker als je in de vroege stadia van een nieuwe townhall bent is het echt een nachtmerrie. Mijn th9 base met max. th8 defenses is een lachertje voor hogere th9 en 10. Kan nog geen vijf minuten zonder shield offline zijn of ik krijg alweer een aanvalsmelding, zelfs op de momenten dat er relatief weinig te halen valt. No way dat ik een miljoen of 5 bijelkaar krijg om bijvoorbeeld één archertower te uppen...
[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 23-12-2015 00:06:23 ]