ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en sluitseinen zijn voor waar de zon niet schijnt.
Wat gaat het gevolg zijn? Goedkope catering op stations waar niemand meer komt omdat autorijden simpelweg goedkoper geworden is?
Wat er met de retail gaat gebeuren is nog giswerk, maar het kan best zijn dat de NS in de toekomst minder kan investeren en sowieso gaat het dividend dat de staat zal ontvangen stevig naar beneden.
Nou nee. De staat zal eisen dat er hetzelfde geld binnen komt dus de tarieven gaan een procentje of 30 omhoog. Dat er dan misschien minder mensen geneigd zullen zijn om de trein te nemen ziet NS alleen maar als een zichzelf oplossend probleem. Nooit meer gezeur over capaciteit en volle treinen, lekker verder slapen.
Op vrijdag 6 november 2015 09:19 schreef Dr_Flash het volgende: Nou nee. De staat zal eisen dat er hetzelfde geld binnen komt dus de tarieven gaan een procentje of 30 omhoog. Dat er dan misschien minder mensen geneigd zullen zijn om de trein te nemen ziet NS alleen maar als een zichzelf oplossend probleem. Nooit meer gezeur over capaciteit en volle treinen, lekker verder slapen.
Dat is als je een kromme redenatie volgt ja. Gewoon minder uitkeren aan de aandeelhouder die dan beseft dat hij zichzelf in de vingers gesneden heeft. Reizen moet niet onbetaalbaar worden
Begin steeds meer het vertrouwen in De Dijs te verliezen. Niet zo handig om retail af te stoten aangezien het een goede incentive is voor NS om het beter te doen. Blije klanten kopen nou eenmaal meer.
inb4 het gejank dat NS toch een bedrijf is dat niet naar zijn klant luistert.
Dat is als je een kromme redenatie volgt ja. Gewoon minder uitkeren aan de aandeelhouder die dan beseft dat hij zichzelf in de vingers gesneden heeft. Reizen moet niet onbetaalbaar worden
Nou ja, wat ik al eerder zei: er zijn gewoon te weinig, lees geen, mensen die EN over de centen gaan EN belang hebben bij goed OV. Hooguit bij goed OV in plaatsen waar veel kiezers wonen. Maar in bijvoorbeeld Zeeland bestaat het OV praktisch al niet meer.
he bah hopen dat dit niet waar is men was juist bezig om te zorgen dat wij, het rijdend personeel, een kortingspas zouden krijgen voor de eettentjes als alternatief voor de bedrijfskantine die niet kostendekkend draaien
Er gaan een paar formules naar een andere exploitant, dat is al een tijdje bekend, dat gaat met name om formules waar marktpartijen het beter kunnen zoals hamburgers bakken (Burger King) en La Place welke beiden naar HMS host gaan. HMS host gaat ook samen met NS experimenteren met nieuwe formules.
Ik geloof nog niet zo direct dat de NS de rest van de hand doet, dat is net zoiets als de kip met de gouden eieren slachten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Tussen Roosendaal en het Belgische Essen werden snelbussen ingezet. Bij de spoorwegovergang op de Bergsebaan in Nispen konden auto’s daarom niet passeren.
Dus omdat er bussen werden ingezet konden er geen auto's passeren? Is de spoorwegovergang precies 1 bus breed ofzo?
Dus omdat er bussen werden ingezet konden er geen auto's passeren? Is de spoorwegovergang precies 1 bus breed ofzo?
nee de trein blokkeert de overweg. De auto's konden de overweg niet passeren. Belgen hebben een kut-idee van hoe Nederlands werkt. EN treinen heelhouden kunnen ze ook niet. Kutlui.
He Duck, is er ook een weekend iets voor Pass Navigo? Ik ga over twee weken zaterdag heen zondag terug en moet voor die twee dagen een metroticket hebben. Heb eventueel een Pass Navigo.
Ja hoe zit dat. Ik heb uitgerekend dat zwart rijden goedkoper is dan mijn abbonement. Maar als je meerdere keren gepakt word, krijg je dan een treinverbod?
weet iemand trouwens wat de fietsenstalling op het station in Zutphen per maand kost? Want gratis buiten is er niet echt bij zag ik. Heb hem gisteravond even tegen zo'n betonnen paal aan gegooid, maar dat ziet er niet uit als een permanente oplossing. Als het weer vanmiddag beter wordt ga ik toch even naar die stalling kijken.