Dennis Bergkamp heeft er 37.
{Met dank aan Cazzo}
Nog twee te gaan dus. Misschien morgen al.
Hij is pas 26, gaat straks alle records breken.
Als ie nog eens een groot tournooi met oranje wint kan ie in de voetsporen van van Basten treden.
Volgens van Gaal heeft ie daar de capaciteiten voor.
Volgens tong80 ook.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 19-11-2002 17:15]
quote:Wie is QyRoZ ? Spits van Malta ?
Op dinsdag 19 november 2002 17:03 schreef K3 het volgende:
En dan? Dan heeft-ie een getalletje dat hoger is dan de rest. Dat heeft QyRoZ ook
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:06 schreef _bastard_ het volgende:
Kluiver kan nooit in de voetsporen van van Basten treden.
Van Basten is meer dan een kerel die een aantal doelpunten gemaakt heeft.
Kluivert
Van Basten
quote:Snuivert,
Op dinsdag 19 november 2002 17:02 schreef tong80 het volgende:
Staat inmiddels op 35 doelpunten voor het Nederlands elftal.Dennis Bergkamp en Faas Wilkes hebben er ieder 37.
{Met dank aan Cazzo}
Als ie nog eens een groot tournooi met oranje wint kan ie in de voetsporen van van Basten treden.
Volgens van Gaal heeft ie daar de capaciteiten voor.Volgens tong80 ook.
op hoeveel stond z'n hitlist zei je? ik dacht pas een dode en een verkrachtte,
maar ik weet het niet zeker...
en in de voetsporen van van Basten? goh, wist niet dat van Basten ook al een strafblad had met dergelijke feiten..
[Dit bericht is gewijzigd door Mrln op 19-11-2002 17:12]
quote:Als je nix zinnigs te melden hebt, blijf dan in je holletje.
Op dinsdag 19 november 2002 17:10 schreef extreme het volgende:[..]
Snuivert,
op hoeveel stond z'n hitlist zei je? ik dacht pas een dode en een verkrachtte,
maar ik weet het niet zeker...
en in de voetsporen van van Basten? goh, wist niet dat van Basten ook al een strafblad had met dergelijke feiten..
Als iedereen nou eens de randzaken weg laat moet je tot de conclusie komen dat Kluivert een ge-wel-di-ge spits is... Maar goed, dat kun je bepaalde mensen na 1995 niet meer aan hun verstand praten.
quote:echt Nederland,
Op dinsdag 19 november 2002 17:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als je nix zinnigs te melden hebt, blijf dan in je holletje.
Patrick en Faas staan op 35 goals
quote:Ja, ik moet toegeven, Kluivert is een heel goeie afmaker, een echte killer.
Op dinsdag 19 november 2002 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Grrrmbl...Als iedereen nou eens de randzaken weg laat moet je tot de conclusie komen dat Kluivert een ge-wel-di-ge spits is... Maar goed, dat kun je bepaalde mensen na 1995 niet meer aan hun verstand praten.
Sorry hoor...
Ik denk dat zijn erkenning laat zal komen en dat iedereen dan pas beseft hoe goed ie was.
Ach, als Feyenoorder, tja, dan hadden ze de doodstraf ingeroepen !
quote:leg het me eens uit dan?
Op dinsdag 19 november 2002 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat iemand in z'n priveleven doet staat los van zijn prestaties op het veld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat een hoop mensen dat niet begrijpen.
quote:Jezus, wat een bullshit.
Op dinsdag 19 november 2002 17:18 schreef BreezerFR het volgende:
Ach een record breken, laat hem maar lekker gelukkig zijn. Dat mens waarvan ze ze vent dood heb gereden die haar hart is gebroken. De ouders van dat meisje, en van dat meisje is ook gebroken door zijn groepsverkrachting.Ach, als Feyenoorder, tja, dan hadden ze de doodstraf ingeroepen !
quote:Hij is vrij gesproken van de "verkrachting".
Ach een record breken, laat hem maar lekker gelukkig zijn. Dat mens waarvan ze ze vent dood heb gereden die haar hart is gebroken. De ouders van dat meisje, en van dat meisje is ook gebroken door zijn groepsverkrachting.Ach, als Feyenoorder, tja, dan hadden ze de doodstraf ingeroepen !
quote:Heej een Hoelikan!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Sandman op 19-11-2002 17:24]
quote:Ach, ondervind het maar is ... dan weet je waar ik over praat.
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Jezus, wat een bullshit.
quote:Nee, in tegenstelling tot misschien jouw persoontje zie ik er niet naar uit om verkracht te worden.
Op dinsdag 19 november 2002 17:23 schreef BreezerFR het volgende:[..]
Ach, ondervind het maar is ... dan weet je waar ik over praat.
Trouwens, hij was toch vrijgesproken.
quote:Als je de speler van Basten met de speler Kluivert vergelijkt staat iemands priveleven hier helemaal los van.
Op dinsdag 19 november 2002 17:21 schreef extreme het volgende:[..]
leg het me eens uit dan?
ik wacht met ingehouden adem op je verklaring...
quote:Dat is waar
Op dinsdag 19 november 2002 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat iemand in z'n priveleven doet staat los van zijn prestaties op het veld. Maar ik heb zo'n vermoeden dat een hoop mensen dat niet begrijpen.
quote:O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee, in tegenstelling tot misschien jouw persoontje zie ik er niet naar uit om verkracht te worden.
quote:verander speler eens in persoonlijkheid
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je de speler van Basten met de speler Kluivert vergelijkt staat iemands priveleven hier helemaal los van.
Al heeft ie iemand doodgereden..neemt niet weg dat het een wereldvoetballer is.
Je kan in de beoordeling van een voetballer niet z'n priveleven meetellen.
quote:Krijg beetje het idee dat het niveau hier dusdanig laag is dat de mensen niet weten wat 'vrijgesproken' betekend...
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nee, in tegenstelling tot misschien jouw persoontje zie ik er niet naar uit om verkracht te worden.
quote:Maar dan hebben we het wel over de bananenrepubliek Amerika. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat land serieus neemt.
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef extreme het volgende:[..]
O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
quote:hee, iemand wiens mening ik respecteer, Frenkie, leg me eens uit waaom je iemand z'n werk en z'n prive gescheiden moet zien als het criminele activiteiten betreft?
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat is waar
quote:Alleen zeiden de slachtoffers niet tegen de taxichauffeur dat ze net met Kluivert was... Lijkt mij als je net tegen je wil in gegangbanged bent dat je dat daar dan niet zo blij mee was.
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef extreme het volgende:O.J Simpson is ook vrijgesproken ja..
quote:Dan kom je tot de conlusie dat van Basten een arrogante kwal was, en dat Kluivert dat n.a.w. ook is... Conclusie: op gebied van persoonlijkheid zijn de heren dus gelijk
Op dinsdag 19 november 2002 17:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
verander speler eens in persoonlijkheid
Kunnen we dat dan nu ook effe bepalen op het gebied van voetballer?
(Dat is dus het verschil meneer of mevrouw extreme, dat dit een sportforum is waar sportprestaties besproken worden)
quote:Omdat we de voetballer Kluivert beoordelen en niet de persoon.
Op dinsdag 19 november 2002 17:26 schreef extreme het volgende:[..]
hee, iemand wiens mening ik respecteer, Frenkie, leg me eens uit waaom je iemand z'n werk en z'n prive gescheiden moet zien als het criminele activiteiten betreft?
ik ben heel benieuwd..
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef tong80 het volgende:
Het gaat weer eens de trieste kant op.
quote:hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
Op dinsdag 19 november 2002 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Krijg beetje het idee dat het niveau hier dusdanig laag is dat de mensen niet weten wat 'vrijgesproken' betekend...
quote:Idd.
Op dinsdag 19 november 2002 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Omdat we de voetballer Kluivert beoordelen en niet de persoon.
Lijkt me wel een zekerheidje dat Kluivert dat record gaat breken.
quote:Dat was van dat auto-ongeluk. Van die zogenaamde verkrachting issie vrijgesproken.
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
240 uur kinderen uit achterstandswijken lerebn voetballen, als ik het goed onthouden heb. En Goes moest het zonder zijn theaterdirecteur doen.
quote:En als we dan al over "grootheid" Kluivert praten dan hoort ie al HELEMAAL een berisping te krijgen omdat hij als VOORBEELD functie werkt voor de jeugd die hem als idool zien.
Ach ...
quote:m.a.w, als een willekeurige crimineel een aardig balletje kan trappen is het jouw grote held?
goh, ik heb wel eens horen vallen dat voetbalsupporters niet van het slimste soort zijn, en jij bent het levende voorbeeld...
quote:Ik vind van wel. Ik vind dat de voetballer Kluivert niet los te zien is van de persoon Kluivert. Kluivert zal nooit een voetbalheld kunnen worden als Van Basten al is het alleen maar, omdat hij iedere vorm van sympathie te kort komt met zijn levensstijl, achtergrond en geschiedenis, zoals het doodrijden van iemand en twee weken later laagvliegend in Amsterdam geflitst worden
Op dinsdag 19 november 2002 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Als je de speler van Basten met de speler Kluivert vergelijkt staat iemands priveleven hier helemaal los van.
Al heeft ie iemand doodgereden..neemt niet weg dat het een wereldvoetballer is.
Je kan in de beoordeling van een voetballer niet z'n priveleven meetellen.
quote:maakt hem overigens niet beter dan Wilkes. Want de tijd is niet te vergelijken. Er worden tegenwoordig veel meer interlands gespeeld. En Wilkes scoorde 37 (?) keer in 35 duels(?)
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Idd.
Lijkt me wel een zekerheidje dat Kluivert dat record gaat breken.
quote:Waar rook is, is vuur. Er zal heus wel iets gebeurd zijn. Sterker nog er is iets gebeurd. Alleen of het verkrachting was, is de vraag.
Op dinsdag 19 november 2002 17:30 schreef zjroentje het volgende:
Van die zogenaamde verkrachting issie vrijgesproken.
quote:Waarom hebben in de 50 jaar na Wilkes dan niet meer spelers zoveel doelpunten als Kluivert gemaakt.
Op dinsdag 19 november 2002 17:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
maakt hem overigens niet beter dan Wilkes. Want de tijd is niet te vergelijken. Er worden tegenwoordig veel meer interlands gespeeld. En Wilkes scoorde 37 (?) keer in 35 duels(?)
Zo makkelijk was dat record dus niet te breken.
Als fan van van Basten moet ik zeggen dat ie in het Nederlands elftal nooit heeft gedaan wat ie, op het EK-88 na, bij Ajax en AC Milan wel deed.
Hij wist zich met Gullit niet te plaatsen voor het WK-86. En op het WK van 1990 faalde ie.
quote:een voetballer en iets zinnigs zeggen?
Op dinsdag 19 november 2002 17:05 schreef michiel- het volgende:
Z'n Engels was belabberd op de MTV Awards ...
quote:Kluivert is de beste voetballer van Nederland nu.
Op dinsdag 19 november 2002 17:36 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben in de 50 jaar na Wilkes dan niet meer spelers zoveel doelpunten als Kluivert gemaakt.
Heb je dan ooit wel es een wedstrijd gezien waar Kluivert (tegenwoordig) meedeed ?
Ik vind dat hij nu beter is dan ooit, goed aanspeelpunt, speelt in het belang van de team, is niet zo egoistisch, hard werkend...
quote:Vrijgesproken in de verkrachtingszaak.
Op dinsdag 19 november 2002 17:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
hij is niet vrijgesproken, hij kreeg een taakstraf
240 uur kinderen uit achterstandswijken lerebn voetballen, als ik het goed onthouden heb. En Goes moest het zonder zijn theaterdirecteur doen.
quote:Wil jij de post even zoeken waar ik zeg dat het mijn held is?
Op dinsdag 19 november 2002 17:30 schreef extreme het volgende:[..]
m.a.w, als een willekeurige crimineel een aardig balletje kan trappen is het jouw grote held?
goh, ik heb wel eens horen vallen dat voetbalsupporters niet van het slimste soort zijn, en jij bent het levende voorbeeld...
quote:Juist.
Op dinsdag 19 november 2002 18:53 schreef Leatherface het volgende:
Latn we Kluivert maar beoordelen op zijn prestaties op het veld ipv zijn privéleven
quote:Idd, tis een geweldige voetballer
Latn we Kluivert maar beoordelen op zijn prestaties op het veld ipv zijn privéleven
quote:groot gelijk
enne, ik denk neit dat ik veel mensen heb horen mopperen over de ek wedstrijd tegen joegoslavie
quote:Dat zei ik ook al een aantal keer maar een aantal users dachten daar anders over.
quote:Dan moet de mod het maar zeggen
Op dinsdag 19 november 2002 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat zei ik ook al een aantal keer maar een aantal users dachten daar anders over.
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:04 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dan moet de mod het maar zeggen
Ik vind zeker dat hij in het rijtje van Basten en Cruijff hoort, jullie lachen me uit ok maar het is zo'n wereldspits, feiten spreken voorzich
quote:eindelijk die ook vindt dat Kluivert goed is en dat zijn verleden niets en dan ook NIETS mee te maken heeft met zijn voetbalkunsten
Op dinsdag 19 november 2002 19:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Prive leven staat los van de prestaties als voetballer hoor.Ik vind zeker dat hij in het rijtje van Basten en Cruijff hoort, jullie lachen me uit ok maar het is zo'n wereldspits, feiten spreken voorzich
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 19:14 schreef ASSpirine het volgende:[..]
eindelijk die ook vindt dat Kluivert goed is en dat zijn verleden niets en dan ook NIETS mee te maken heeft met zijn voetbalkunsten
quote:Whehe, jullie weten dat nog ?
Op dinsdag 19 november 2002 19:15 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Zelfs een PSV-fan kan het toegeven... helemaal top!
Maar ik vind em vooral bij Barįa goed
en bij het nederlands elftal
Nu zie je ook goed zijn kwaliteiten
en ik ben er ook eerlijk om, ik vindt Van der Vaart ook een toppertje
quote:Bij Ajax was die ook goed en hopelijk komt ie terug
Op dinsdag 19 november 2002 19:19 schreef ASSpirine het volgende:
Maar ik vind em vooral bij Barįa goed
en bij het nederlands elftal
Nu zie je ook goed zijn kwaliteiten
Trouwens je bent wel een belg das helemaal raar als je dan pro-Kluivert bent
quote:weet je dat je me nu aan het beledigen bent ?
Op dinsdag 19 november 2002 19:22 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Bij Ajax was die ook goed en hopelijk komt ie terug
Trouwens je bent wel een belg das helemaal raar als je dan pro-Kluivert bent
![]()
En idd, de meetsen belgen moet kluivert niet
quote:haha, komt zeker door dat vernederende doelpunt tijdens die beruchte 5-5?
Op dinsdag 19 november 2002 19:31 schreef ASSpirine het volgende:[..]
weet je dat je me nu aan het beledigen bent ?
Ik ben een in Belgie wonende chinees die in Nederland geboren isEn idd, de meetsen belgen moet kluivert niet
quote:Die reactie kwam ook n.a.v. het lezen van je fotoboek (ik geef het toe..)
Op dinsdag 19 november 2002 19:31 schreef ASSpirine het volgende:[..]
weet je dat je me nu aan het beledigen bent ?
Ik ben een in Belgie wonende chinees die in Nederland geboren isEn idd, de meetsen belgen moet kluivert niet
En ik weet hoe Belgen denken over Kluivert, vind ik enig..
quote:Wat dacht je van WK frankrijk, Nederland - Belgie en Colina..
Op dinsdag 19 november 2002 19:32 schreef ultra het volgende:[..]
haha, komt zeker door dat vernederende doelpunt tijdens die beruchte 5-5?
quote:bedoel je die ene juist voor rust ?
Op dinsdag 19 november 2002 19:32 schreef ultra het volgende:[..]
haha, komt zeker door dat vernederende doelpunt tijdens die beruchte 5-5?
Want die kon ik me nog echt goed herrineren
quote:OMG
Op dinsdag 19 november 2002 19:33 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Wat dacht je van WK frankrijk, Nederland - Belgie en Colina..
![]()
dat ws HET hoogtepunt van Belgie tijdens WK '98
dat zegt al veel
quote:Effe flink beuken die Belg.. (naam kwijt... hijs vet beroemd die verdediger..)
Op dinsdag 19 november 2002 19:35 schreef ASSpirine het volgende:[..]
OMG
dat ws HET hoogtepunt van Belgie tijdens WK '98
dat zegt al veel
Doezelhaar wil naam weten, is hem kwijt, kan ik niet tegen!!
quote:Dan zouden wij eerder nog een grotere hekel moeten hebben aan die stervende zwaan van de fritekes, die Staellens (ken z`n naam niet precies, want het was toch een voetballer van niks) ofzow....
Op dinsdag 19 november 2002 19:33 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Wat dacht je van WK frankrijk, Nederland - Belgie en Colina..
![]()
quote:we have a wiener hier !!!
Op dinsdag 19 november 2002 19:38 schreef ultra het volgende:[..]
Dan zouden wij eerder nog een grotere hekel moeten hebben aan die stervende zwaan van de fritekes, die Staellens (ken z`n naam niet precies, want het was toch een voetballer van niks) ofzow....
Dacht ook dat het staellens was
quote:Jah die ja. de 3-2, nadat Nederland in 5 minuten tijd een 2-0 achterstand omboog in een 3-2 voorsprong...:D
Op dinsdag 19 november 2002 19:34 schreef ASSpirine het volgende:[..]
bedoel je die ene juist voor rust ?
Toen hij deed alsof hij door de scheidrechter terug werd gefloten voor een fout
en toen heel erg zachtjes de bal over de doellijn tikte ?
Want die kon ik me nog echt goed herrineren
Belgen zijn blij als ze met een gelijkspel eindigen tegen nederland, ik heb ze hier zelfs horen toeteren met auto's en horen schreeuwen
een gelijkspel...
quote:Dat benadrukt maar eens wat voor een wereldmacht we zijn op voetbalgebied. Des te meer er reden was om te zeiken natuurlijk dat we ons niet plaatste voor het Wereld Kampioenschap.
Op dinsdag 19 november 2002 19:48 schreef ASSpirine het volgende:
Belgen zijn blij als ze met een gelijkspel eindigen tegen nederland, ik heb ze hier zelfs horen toeteren met auto's en horen schreeuweneen gelijkspel...
Lorenzo Staellens inderdaad, goed gezien ultra. Die kon dus wel voetballen eeh maar mijn symphatie voor die gozer is niet groot, beetje Kluivert aanvallen met woorden, zouten jongen..
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:59 schreef mitt het volgende:
De duitsers geven hem als eigen doelpunt zag ik
quote:Samen met die goal op de EK 2000 tegen Joegoslavie was ie er nu al geweest
Op woensdag 20 november 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:[..]
Net als van Nistelrooy en Makaay, dus Hasselbaink in de basis!
Hij krijgt bijna nooit een kans om zichzelf te bewijzen en als ie een keer ingebracht wordt, gelukkig met Advocaat steeds vaker, dan doet hij het altijd goed. Hij is ook zowat overal waar die is geweest topscoorder geworden. Ok vooruit dan wel naast Kluivert in de basis.
quote:zeer dom antwoord
Op donderdag 21 november 2002 04:44 schreef DaMayan het volgende:
Ik vind dat die Kluivert altijd zwaar overgewaardeerd wordt. Niet dat het geen goede speler is, tuurlijk wel maar ge-wel-dig is ie zeker niet. Maarja na 1995 kan hij niets meer fouts doen voor de meeste Nederlanders lijkt het wel.Net als van Nistelrooy en Makaay, dus Hasselbaink in de basis!
![]()
Hij krijgt bijna nooit een kans om zichzelf te bewijzen en als ie een keer ingebracht wordt, gelukkig met Advocaat steeds vaker, dan doet hij het altijd goed. Hij is ook zowat overal waar die is geweest topscoorder geworden. Ok vooruit dan wel naast Kluivert in de basis.
quote:idd
Op donderdag 21 november 2002 16:16 schreef zbz het volgende:[..]
zeer dom antwoord
Maarja..iemand die weet of het doelpunt nou officieel aan Kluivert is gegeven of het toch een eigen doelpunt was?
quote:zolang hij maar goed blijft voetballen!
Op vrijdag 22 november 2002 18:03 schreef Fegisje het volgende:
ik vind kluivert een aap
quote:Daar is de KNVB vandaag ook achtergekomen.
Op vrijdag 22 november 2002 22:49 schreef speknek het volgende:
Het was wel een doelpunt van Patrick Kluivert, z'n voet ketste weg door de bal.
Hebben het doelpunt definitief aan Kluivert toegewezen.
36 dus nu.
One to go.
quote:Waarschijnlijk speelt PK nog minimaal een jaar of 5 a 6 voor het Nederlands Elftal. Dat record zal er echt wel aan gaan.
Op donderdag 5 december 2002 18:31 schreef tong80 het volgende:
Daar is de KNVB vandaag ook achtergekomen.Hebben het doelpunt definitief aan Kluivert toegewezen.
36 dus nu.
One to go.
quote:Aha..En je vergeet gemakshalve Marco van Basten?
Op vrijdag 6 december 2002 11:20 schreef harmonichunk het volgende:
een van de beste spitsen zoniet de beste spits die het Nederlands elftal gehad heeft
Super complete voetballer
quote:Nee maar weet je waarom Marco van BAsten kon zijn werk/ loopbaan niet afmaken en denk dat Kluivert dat zeker nog kan hij is pas 26, maar idd Marco mogen wij zeker ook niet vergeten
Op vrijdag 6 december 2002 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aha..En je vergeet gemakshalve Marco van Basten?
quote:Precies, getuige het E'K 88
Op vrijdag 6 december 2002 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aha..En je vergeet gemakshalve Marco van Basten?
Dat was HET EK van marco, ik zie die bal er nog steeds zo ingaan tegen rusland
quote:Groter dan VB okee. Maar er is niemand die kan tippen aan El Salvador.
Op vrijdag 6 december 2002 11:42 schreef Flamingo het volgende:
Er is er maar 1 die groter gaat worden dan v. Basten en Johan bij elkaar.
quote:dit is de verlosser
Op vrijdag 6 december 2002 13:36 schreef nikk het volgende:[..]
Okee, 'De Verlosser' dan.
Maar ff serieus, cruyff was inderdaad heel erg goed maar dat wil niet zeggen dat vd vaart dat niet kan bereiken, hij is nu al verreweg de beste speler van ajax en is pas 19. Die gozer gaat echt een gouden toekomst tegemoet
Maargoed zoals ik al ergens schreef denk dat Kluivert de geschiedenis in zal gaan als de meest scorende spits maar niet als de meest fabelachtigen Cruijf, v Basten. Maar hij heeft idd nog alle tijd om het tegendeel te bewijzen
[offtopic]Belachelijk hoe nog zoveel mensen kennelijk het nodig vinden Kluivert als een crimineel af te schilderen Ja hij heeft natuurlijk expres die menneer dood gereden he
En een verkrachter ben je natuurlijk ook al voordat het bewezen is
Natuurlijk een minder schoon verleden als hij zich momenteel zal wensen maar dat heeft niets temaken met z'n voetbal kunsten![offtopic]
quote:jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Op zaterdag 7 december 2002 01:05 schreef Boomlaars het volgende:
Kluivert..mwoah..goede speler..maar op de belangrijke momenten staat hij er niet..(in het NL 11tal dan)...meest recente voorbeeld ..penalty tegen Italie en EK kwalificatie..Bij barcelona presteert hij wel aardig..maar geweldig vind ik het niet
quote:Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Op zaterdag 7 december 2002 13:45 schreef Duiveltja het volgende:[..]
jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal.
Nu jij weer
quote:Ik zie ook nooit krantenkoppen uit Spanje..
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Nu jij weer
iedereen heeft wel eens een slechte dag.. (uit vorm oid).
Portugal is niet een relatief zwak voetballand.
P. Kluivert is gewoon een super speler die niet alleen als goaltjespikker in het veld staat maar ook als aangever en ruimte creërder
nu jij weer..
quote:Dan hebben er in jouw denkwereld slechts een handvol goede voetballer bestaan. Iedere speler, op dus Maradona, Cruijff en Pele na, voldoen aan de criteria van een 'slechte' speler die jij opnoemt.
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...Nu jij weer
quote:..erm...ooit gehoord van het katern "Buitenlands voetbal" in de krant???
Op maandag 9 december 2002 13:38 schreef Gstar het volgende:[..]
[quote]
Ik zie ook nooit krantenkoppen uit Spanje..
quote:
iedereen heeft wel eens een slechte dag.. (uit vorm oid).
Portugal is niet een relatief zwak voetballand.
quote:Goaltjespikker...haha..ja..tegen Estland en Letland kan ik ook wel scoren..je bent een Superspeler/topspeler als je belangrijke kansen erin jast, en niet alleen tegen de kleine kutclubs in oefeninterlands waar je geen fuck aan hebt. In de positie tussen de spits en het middenveld is het inderdaad wel een goede speler, maar ik heb het nu over de SPITS Kluivert.
P. Kluivert is gewoon een super speler die niet alleen als goaltjespikker in het veld staat maar ook als aangever en ruimte creërder
quote:(....)
nu jij weer..
quote:We hadden het over TOPspelers, geen "goede spelers", die zijn er maar zat, onder die catogerie reken ik ook Kluivert
Op maandag 9 december 2002 13:56 schreef nikk het volgende:[..]
Dan hebben er in jouw denkwereld slechts een handvol goede voetballer bestaan. Iedere speler, op dus Maradona, Cruijff en Pele na, voldoen aan de criteria van een 'slechte' speler die jij opnoemt.
quote:En hier ging je mis.
Op dinsdag 10 december 2002 00:18 schreef Boomlaars het volgende:
kom op zeg...Portugel heeft veel individuele goede spelers, maar als collectief faalt het jammerlijk, Nederland zou deze ploeg met 2 vingers in de neus moeten kunnen verslaan.
Nogmaals. Als nederland zo goed was hadden ze allang een WK gewonnen.
quote:Top, goed, same difference. Ik durf Kluivert wel degelijk tot de categorie 'top' te rekenen. Hij is misschien niet de goaltjesdief die RvN is, maar de balgevoel en zijn waarde in het team maken hem wel degelijk een topspeler. Barcelona en het Nederlands Elftal zijn echt een stuk minder wanneer hij niet speelt.
Op dinsdag 10 december 2002 00:19 schreef Boomlaars het volgende:
We hadden het over TOPspelers, geen "goede spelers", die zijn er maar zat, onder die catogerie reken ik ook Kluivert
quote:Ah..en het feit dat ze in 98 en 2000 dat ook bijna voormekaar hadden laat je maar buiten beschouwing..ze speelden elke tegenstader van de mat (Argentinie, Joegoslavie etc) kwamen 2x in halve finale..maar gingen eruit door penalty's...dat heeft niets met kwaliteit te maken van de spelers, maar met koelbloedigheid, die bij de Nederlanders ontbrak..klaar....Portugal heeft nog NOOIT indruk op mij gemaakt bij een wedstrijd, en ze leunen enkel op Figo, wat nog een misselijke egoistisch matennaaier is ook. Nederland hoort zeker in de top5, nu nog steeds...met de huidige spelers die ze hebben gewoon op nummer 1 ...maarja..het probleem zat hem bij de trainer in '00 en '02
Op dinsdag 10 december 2002 15:05 schreef Choller het volgende:[..]
En hier ging je mis.
Moeten kunnen is iets anders dan doen heh....
Dat is het nou met de NL voetbal. Veel mensen denken dat ze zeker in de top 5 behoren op papier.Nogmaals. Als nederland zo goed was hadden ze allang een WK gewonnen.
quote:Ow...
Op maandag 9 december 2002 13:37 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Je bent dus een topspeler, terwijl je bij de UITERMATE belangrijke halve-finalestrijd tegen Italie een penalty mist, je tegen relatief zwakke voetballanden (Ierland, Portugal) niets weet te presteren, en dan met name de laatste wedstrijd tegen Ierland waar aardig wat kansen werden verprutst. Ik heb Kluivert voor Nederland nog NOOIT iets indrukwekkends zien doen (afgezien van de wedstrijd tegen Joegoslavie in het EK, maar dat terzijde). In mijn ogen ben je een topspeler/spits als je op het goede moment op de goede plaats staat, en dat is Kluivert dus niet. Wat Barcelona betreft..het spaanse voetbal volg ik niet zo, maar ik heb zelden een krantenkop gezen met iets in de trant van "Kluivert behoed Barcelona voor zege" of "Weergaloze Kluivert blabla" ...
Nu jij weer
Dus Cruijf hoort ook niet bij de topspelers ?
Omdat hij tijdens wk-finale '74 het niet waarmaakte tegen Duitsland ???
quote:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/sports_talk/2758381.stmAsk Patrick Kluivert
Patrick Kluivert has enjoyed international success for Holland as part of an attacking line-up that includes celebrated team-mates Dennis Bergkamp and Ruud van Nistelrooy.Formerly at Ajax and AC Milan, the 26-year-old forward has also been linked with several Premiership clubs but recently confirmed his desire to stay with Barcelona.
--------------------------------------------------------------------------------
Please explain why a star studded club like Barcelona is languishing near the relegation zone in the Primera Liga? What is going wrong?
Sylvanus, Singapore
There is no doubt that when you compare our form in the Champions League and the league, there's a huge difference.
What is responsible for the contrast in form? I can't really say why but there is no doubt that Spanish teams know us better and know how to take advantage of our weak points.
It is strange that we can beat teams like Inter Milan but we cannot defeat Celta Vigo!
In my opinion, I think our European opponents only think of one game at a time and this has worked to our advantage.
--------------------------------------------------------------------------------
What is your view on the sacking of Louis van Gaal and do you think it was fair that he was sacked?
Reggie, South Africa
It's difficult not having him around because I have worked with him since I was a young boy at Ajax. When you look at the way that Barcelona treated him, I do not think that he was given the respect that a trainer deserves.
But what can I say? If the club make a decision to get rid of him, there's nothing that I can do as a player. That's the way life is.
I know the way he works and most players at the club know because it is his second time here. As far as I am concerned, the decision to sack him was wrong. But as an individual there is only so much you can do. I spoke against it but I seemed to be the lone voice. But it didn't seem to help.
What is it like working with Raddy Antic?
Tony, London
Of course it is a new experience, as every trainer has their own way of working. He's here for four months but we have drawn one and won two league games since he took over and that isn't a bad thing.
I think Antic is a bit more relaxed than van Gaal and it has had a positive effect on the way we have played our matches.
Do you feel the Dutch players at Barcelona are being unfairly blamed for the team's poor performance?
Simon Hall, England
It's always easy to lay blame at a Dutch coach and five players that happen to be Dutch as well. Some may have thought he was trying to create another Ajax but I can tell you that it is a totally different atmosphere at Barcelona.
At Ajax we had a much younger team, and while we have young players here as well but van Gaal was the perfect trainer at Ajax. I think he was still working at the same level at Barcelona but some people who are very strong here had made up their minds that he had to go.
Do you feel that Rivaldo's departure has had an adverse effect on Barcelona?
Aminu Bukar, UK
Why do big name players like Luis Figo move between two of the biggest clubs in the world - Barca and Real Madrid, which happen to be in the same league and have one of the biggest rivalries in the world?
Tom Wood, England
--------------------------------------------------------------------------------Figo, Rivaldo and don't forget Ronaldo are the type of players that Barcelona needs. I think they should have stayed and I have no doubt in my mind about that. But the club let them go and I do not know what the problems were.
I must admit that I miss them because they provided me with the quality of crosses that makes my job as a striker a lot easier.
Are you interested in going to Manchester United someday? You and Ruud van Nistelrooy could form a lethal partnership.
Khan, England
I knew someone would ask this question! At the moment, I am happy at Barcelona but you never know what could happen one day. I might come and join the English Premiership.
One of the things that would make me come to play in England are the fans. They are always behind their teams, even when they are losing. As a player, I noticed this whenever I play against English teams and I really appreciate that.
In Spain, when you are not doing well, the fans are reluctant to get behind you.
Can Barcelona go all the way and snatch the European Champions League crown?
Ross Macpherson, Scotland
We have to take one match at a time. We are in a good position at the moment and we'll have to see where the ship ends.
Do you think that some of your colleagues have failed to do their jobs this season?
Tony, England
Yes, because the trainer can put the players onto the pitch and the players have to prove their quality on the pitch.
What do you think needs to be changed at Barcelona in order for the team to get back to winning ways?
Nosa Ehigie, Finland
At the moment, I think that we are coming out of the black hole. After winning the last two matches, we are training very hard to do well. But I think that it is important that we get our confidence back.
Argentinian fans have long been dreaming of Saviola and Riquelme play together. Now that van Gaal has gone, do you feel you have the chance of pairing up front with them?
Juan Pablo Conti, England
Saviola is a very good player, as we saw in the Champions League match against Inter. I did not have a chance to play many games with him because the previous trainer decided not to use him. But now I'm back with him upfront and I'm quite comfortable.
Can you tell me why Holland have produced some opf the best strikers in the world? Is there something about the Dutch culture or mentality that produces such prolific attackers?
Daniel Arbelaez, USA
To be honest, I don't know! Maybe we are lucky to produce a generation of players like Ruud (van Nistelrooy) and myself who seem to be peaking at the same age. Maybe Ruud might have a better answer to this question than myself!
Do you think that your generation of Dutch players have it in you to win a major championship, like the World Cup or a European Championship?
John, UK (ex Netherlands)
Well, we beat Argentina and Germany in recent games and I do not think that it is easy to defeat them if we are not a good side.
But the 2004 European Championships with Holland is a bit far away. The main thing for me at the moment is to get back on track with Barcelona and to go on in the Champions League.
But as Portugal gets closer and closer I will be in a position to give it priority attention.
What was it like not being at the World Cup in Japan?
Osa, London
The World Cup period was a holiday period for me. I heard the results but I did not watch most of the games, except for the final and a few other ones. I must admit that it was hard not being there. It was a very difficult moment.
What has been your favourite moment in football?
Shyam, India
When I scored my 100th goal for Barcelona. That was a special time for me.
Do you look forward to your Champions League encounter against Newcastle United at St.James Park?
Simon Bowyer, England
Sure! I look forward to playing against them as they are a very good team. You never know how the result would go but you always look at things with a positive attitude.
Would you love to play alongside David Beckham in the same team?
David, Thamesmead, London.
Every striker would love to have a player like him. Look at the kind of service that he gives. As a striker, he is the kind of player that you would want to have all the time.
Is there any chance you'll be finishing your career with Ajax?
Ash, Netherlands
Maybe when I retire from football, I might go back. If I l leave Spain, I might go to England and then go back to Ajax. But I am happy at Barcelona at the moment. The future always has surprises.
How would you want football fans to remember Patrick Kluivert when you are no longer in football?
Andy, Nigeria
It's a difficult question! I hope they remember a good player, not just a good striker but a footballer that had a bit of everything.
Nog tien jaar te gaan, en nu al all-time topscorer van Oranje.
quote:Bergkamp is beter
Op dinsdag 19 november 2002 17:02 schreef tong80 het volgende:
Staat inmiddels op 35 doelpunten voor het Nederlands elftal. Evenals Faas Wilkes.Dennis Bergkamp heeft er 37.
{Met dank aan Cazzo}
Volgens van Gaal heeft ie daar de capaciteiten voor.Volgens tong80 ook.
quote:Vandaar dat ie nooit de CL heeft gewonnen.
Op zaterdag 7 juni 2003 21:54 schreef Linz het volgende:[..]
Bergkamp is beter
Nooit iets heeft gewonnen met het Nederlands elftal.
Kluivert gaat nog een heeeeeeel grote prijs winnen met het Nederlands elftal.
Hij is pas begonnen met het schrijven van geschiedenis.
quote:Bergkamp blijft beter als individu, betere techniek, betere pass, maakt de mooiste doelpunten..
Op zaterdag 7 juni 2003 22:14 schreef tong80 het volgende:[..]
Vandaar dat ie nooit de CL heeft gewonnen.
Nooit iets heeft gewonnen met het Nederlands elftal.
Kluivert gaat nog een heeeeeeel grote prijs winnen met het Nederlands elftal.
Hij is pas begonnen met het schrijven van geschiedenis.
quote:Mist helaas de instelling van Kluivert, Cruijff, van Basten of andere toppers.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:26 schreef Linz het volgende:[..]
Bergkamp blijft beter als individu, betere techniek, betere pass, maakt de mooiste doelpunten..
Die zouden nooit accepteren dat ze op de bank zitten voor mediocere voetballers zoals Wiltord.
quote:Als Kluivert bij Arsenal zou zitten, zou die ook plaats moeten maken voor die kutFranzosen en Franse trainer, hij geeft ze een voorkeursbehandeling..
Op zaterdag 7 juni 2003 22:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Mist helaas de instelling van Kluivert, Cruijff, van Basten of andere toppers.
Die zouden nooit accepteren dat ze op de bank zitten voor mediocere voetballers zoals Wiltord.
quote:Kluivert zou weggaan en wraak nemen bij een andere club.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:31 schreef Linz het volgende:[..]
Als Kluivert bij Arsenal zou zitten, zou die ook plaats moeten maken voor die kutFranzosen en Franse trainer, hij geeft ze een voorkeursbehandeling..
Hebben jullie dat ook?
quote:Nee.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Nog steeds als ik Kluivert een goede sier zie maken na een doelpunt heb ik een naar bijsmaakje aan die vermoorde man en dat verkrachte meisje.Hebben jullie dat ook?
quote:ja soms, echter , hij is vrijgesproken, we kennen de omstandigheden niet, we kunnen er moeilijk over oordelen. maar ja, waar rook is is vuur etc, je hebt die twijfel.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Nog steeds als ik Kluivert een goede sier zie maken na een doelpunt heb ik een naar bijsmaakje aan die vermoorde man en dat verkrachte meisje.Hebben jullie dat ook?
quote:Haha, wat doet hij dan bij barcelona?
Op zaterdag 7 juni 2003 22:34 schreef tong80 het volgende:[..]
Kluivert zou weggaan en wraak nemen bij een andere club.
En nadat hij die man doodreed (na roekeloos rijden) werd ie later nog eens gepakt voor roeleloos rijden.
Patrick is ongetwijfeld een goede voetballer, maar respect voor zijn doelpunten kan ik niet opbrengen.
Als mens heb ik mijn bedenkingen.
quote:Hij is nooit veroordeeld. Maar als je iemand hebt doodgereden, en daarna voor te hard rijden wordt veroordeeld ben je voor mij out of the picture.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:40 schreef SunChaser het volgende:
Het is toch wel bewezen dat hij en zijn vrienden met dat meisje naar bed is gegaan. Toen kende niemand nog GHB, wat ze waarschijnlijk had toegediend gekregen.En nadat hij die man doodreed (na roekeloos rijden) werd ie later nog eens gepakt voor roeleloos rijden.
Patrick is ongetwijfeld een goede voetballer, maar respect voor zijn doelpunten kan ik niet opbrengen.
En misschien is dit topic wel te veel eer. Ik ga steeds meer twijfelen.
quote:ok, dom antwoord, je doelde ergens anders op. kluivert speelt, maar heeft in verhouding weinig concurrentie als bergkamp bij Arsenal heeft.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:38 schreef Linz het volgende:[..]
Haha, wat doet hij dan bij barcelona?
quote:Dat valt wel meer hoor
Op zaterdag 7 juni 2003 22:44 schreef tong80 het volgende:En misschien is dit topic wel te veel eer. Ik ga steeds meer twijfelen.
Elke nobody uit de media heeft hier wel een topic
En voetballen kan hij wel.
quote:ja, klopt, hij heeft wel gegangbanged, maar dwang is niet bewezen.
Het is toch wel bewezen dat hij en zijn vrienden met dat meisje naar bed is gegaan. Toen kende niemand nog GHB, wat ze waarschijnlijk had toegediend gekregen.En nadat hij die man doodreed (na roekeloos rijden) werd ie later nog eens gepakt voor roeleloos rijden.
quote:Ik open me suf, kwa nobody topics.
Op zaterdag 7 juni 2003 22:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat valt wel meer hoor
80
Elke nobody uit de media heeft hier wel een topic
En voetballen kan hij wel.
Maar ik pretendeer een kenner te zijn.
En volgens mij hoort ie in het rijtje van Basten Cruijff bergkamp.
Dat is het dubbele.
quote:Nee, dat heb ik nou weer niet. Jij wel
Op zaterdag 7 juni 2003 22:56 schreef Linz het volgende:
niemand die het vervelend vind dat hij van Surinaamse komaf is?
quote:Ja, ik heb liever volbloed Nederlandse spelers. het heet toch niet zomaar het Nederlands elftal?
Op zaterdag 7 juni 2003 22:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee, dat heb ik nou weer niet. Jij wel
quote:Sja, maar daar vul je geen elftal mee.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:00 schreef Linz het volgende:
Ja, ik heb liever volbloed Nederlandse spelers.
quote:jawel, zat nederlandse voetballers
Op zaterdag 7 juni 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Sja, maar daar vul je geen elftal mee.
quote:Ik heb dan de neiging om te zeggen dat je op moet rotten.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:00 schreef Linz het volgende:[..]
Ja, ik heb liever volbloed Nederlandse spelers. het heet toch niet zomaar het Nederlands elftal?
Maar ik hou me in.
Flikker op godverse kutlul. Rot echt echt op. En als je lef hebt. Kom je deze dingen recht in m'n gezicht zeggen.
Flikker op kuthoer.
En ik hou me nog in.
quote:je bent dus surinaams? waarom is het zo erg als ik voorkeur geef aan volbloed nederlandse spelers?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:08 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik heb dan de neiging om te zeggen dat je op moet rotten.
Maar ik hou me in.
Flikker op godverse kutlul. Rot echt echt op. En als je lef hebt. Kom je deze dingen recht in m'n gezicht zeggen.
Flikker op kuthoer.
En ik hou me nog in.
quote:Onder meer hierom: Nederlanders kunnen niet voetballen
Op zaterdag 7 juni 2003 23:11 schreef Linz het volgende:
waarom is het zo erg als ik voorkeur geef aan volbloed nederlandse spelers?
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Onder meer hierom: Nederlanders kunnen niet voetballen
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:14 schreef Linz het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
quote:Ik ben een volbloed Surinamer.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:11 schreef Linz het volgende:[..]
je bent dus surinaams? waarom is het zo erg als ik voorkeur geef aan volbloed nederlandse spelers?
Als er iemand Surinamer is, is het tong80 wel.
Geef je ook voorkeur aan Blanke Nederlandse posters ?
quote:een typische Surinaamse achternaam heb je wel
Op zaterdag 7 juni 2003 23:15 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ben een volbloed Surinamer.
quote:Nee, maar ik snap niet waar die opmerking op slaat. Hoe zou je het vinden als er alleen maar blanken in het Surinaamse elftal zouden spelen?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:15 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ben een volbloed Surinamer.
quote:Ik als Surinamer zou trots zijn. De intergratie van de blanken is eindelijk gelukt.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:18 schreef Linz het volgende:Hoe zou je het vinden als er alleen maar blanken in het Surinaamse elftal zouden spelen?
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:00 schreef Linz het volgende:Ja, ik heb liever volbloed Nederlandse spelers. het heet toch niet zomaar het Nederlands elftal?
De prijs voor de domste opmerking van de dag gaat naar....
Linz!
Nederlandse nationaliteit heeft niets te maken met kleur of achtergrond.
Als jij blijkbaar racistische ideeën hebt, raad ik je aan een ander forum op te zoeken, waar je je zuiver Germaanse opmerkingen kwijt kunt.
quote:Dus je zou net zou blij zijn als het zwarte Surinaamse spelers zouden zijn geweest? Ik denk dat dat als het zwarte spelers waren geweest je toch wat blijer zou zijn.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:21 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik als Surinamer zou trots zijn. De intergratie van de blanken is eindelijk gelukt.
quote:Geef 'm nu niet te snel de credits.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef golfer het volgende:[..]
Linz!
Z'n hoogtepunt moet nog komen.
quote:Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
Het is toch wel bewezen dat hij en zijn vrienden met dat meisje naar bed is gegaan. Toen kende niemand nog GHB, wat ze waarschijnlijk had toegediend gekregen.
(in die tijd werd overigens meer rohypnol gebruikt ipv GHB)
quote:je bent ook Surinaamse? Ik heb geen racistische ideeen. Ik voel me niet verheven, ik geef alleen een voorkeur aan.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef golfer het volgende:[..]
Linz!Nederlandse nationaliteit heeft niets te maken met kleur of achtergrond.
Als jij blijkbaar racistische ideeën hebt, raad ik je aan een ander forum op te zoeken, waar je je zuiver Germaanse opmerkingen kwijt kunt.
quote:maar je hebt geen naar bijsmaakje?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:24 schreef Doc het volgende:[..]
Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
quote:Ik als Surinamer heb me zo in het Nederlands verdiept. Dat ik m'n eerste complimentje kwa taalgebruik nooit meer zal vergeten.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:22 schreef Linz het volgende:[..]
Dus je zou net zou blij zijn als het zwarte Surinaamse spelers zouden zijn geweest? Ik denk dat dat als het zwarte spelers waren geweest je toch wat blijer zou zijn.
Het valt me op dat jij moeite hebt om in fatsoenlijk Nederlands te posten.
Maakt niks uit, taalfouten zijn te overzien.
Maar vind je het zelf niet jammer dat je zo slecht Nederlands kunt ?
Kwa, Foe Jong Hay, Pizza en Shoarma ?
quote:Ik zou het niet weten. Maar als blanke NLer ben ik trots op als de Surinamers in het oranje goed spelen...
Dus je zou net zou blij zijn als het zwarte Surinaamse spelers zouden zijn geweest? Ik denk dat dat als het zwarte spelers waren geweest je toch wat blijer zou zijn.
quote:Dus hij wordt gedemoniseerd? Dat hij niet is veroordeeld wil niet zeggen dat hij zich niet schuldig heeft gemaakt aan gang/daterape.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:24 schreef Doc het volgende:[..]
Wat een gelul. Alsof er niet iedere weekend in NL meisjes met meerdere jongens tegelijk / achter elkaar naar bed gaan. En beroemdheid is voor sommige meisjes een betere drug dan GHB. En achteraf spijt hebben is ook niet uitzonderlijk...
Oke, maar los daarvan. Hij heeft wel iemand doodgereden door roekeloos rijgedrag. Als hij dan juichend over het veld loopt na een doelpunt denk ik toch aan de nabestaanden, die kijken vast ook naar het Ned-Elftal.
Ik zeg btw niet dat ie NIET mag voetballen, ik zeg dat ik er een raar gevoel bij heb.
quote:geef dan antwoord op de vraag?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:28 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik als Surinamer heb me zo in het Nederlands verdiept. Dat ik m'n eerste complimentje kwa taalgebruik nooit meer zal vergeten.
Het valt me op dat jij moeite hebt om in fatsoenlijk Nederlands te posten.
Maakt niks uit, taalfouten zijn te overzien.
Maar vind je het zelf niet jammer dat je zo slecht Nederlands kunt ?
Kwa, Foe Jong Hay, Pizza en Shoarma ?
quote:Nee, waarom?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:27 schreef Linz het volgende:[..]
maar je hebt geen naar bijsmaakje?
quote:Ik als Surinamer kan soms(meestal) meer genieten van een blanke sporter dan van een Surinamer.
vd Hoogenband deed me meer dan Nesty.
quote:Ik ben Joods, heb je daar ook problemen mee? Of blijft je voorkeur, die niet racistisch is, maar wel aan alle kenmerken voldoet, beperkt tot huidskleur?
Op zaterdag 7 juni 2003 23:25 schreef Linz het volgende:je bent ook Surinaamse? Ik heb geen racistische ideeen. Ik voel me niet verheven, ik geef alleen een voorkeur aan.
quote:Ik betwijfel of het echt een daterape was.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Om de redenen die ik gaf.
quote:Je mag van mij doorgaan. Geef gelijk je eigen mening.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:
Ok, Ok, ik hou op, kwas even jullie mening aan het testen.
Vind het altijd wel interessant om de laatste woorden van iemand te lezen.
quote:Lijkt mij verstandig. De jouwe is nu wel duidelijk.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:38 schreef Linz het volgende:
Ok, Ok, ik hou op, kwas even jullie mening aan het testen.
quote:"En wat vind je er zelluf van..."
Op zaterdag 7 juni 2003 23:43 schreef Linz het volgende:
serieus, ik was jullie alleen even aan het testen.
quote:Flikker dan op naar de goot waar je vandaan komt.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:43 schreef Linz het volgende:
serieus, ik was jullie alleen even aan het testen.
Ik hoop dat je nog jong bent en dat je veel leert.
Verder wens ik je toe dat je hersenen uit je neus komen, en je denkt verrek. Hier moet ik iets mee doen.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Verder wens ik je toe dat je hersenen uit je neus komen, en je denkt verrek. Hier moet ik iets mee doen.
quote:ee, kom op, doe niet zo overstuur, het was even kijken naar jullie reacties...was meer de bedoeling hoe blanke Nederlandse zouden reageren ipv jij.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:[..]
Flikker dan op naar de goot waar je vandaan komt.
Ik hoop dat je nog jong bent en dat je veel leert.
quote:Ja, die kutsuri's bemoeien zich er altijd meteen tegenaan.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:48 schreef Linz het volgende:[..]
ee, kom op, doe niet zo overstuur, het was even kijken naar jullie reacties...was meer de bedoeling hoe blanke Nederlandse zouden reageren ipv jij.
Maar dat het niet gaat werken met Van Nistelrooy......
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ach gossie, het knaapje durft nu vast nooit meer hier te posten, nu de grote boze zwarte Surinaamse Tong80 zijn toorn over hem heeft gespuit.
quote:Daar lijkt het inderdaad op, er is volgens mij nog geen wedstrijd geweest waar deze combinatie goed werkte.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:49 schreef mitt het volgende:
Gelukkig scoorde ieMaar dat het niet gaat werken met Van Nistelrooy......
quote:Heb je dan Tong80 niet gewoon bij de Fok!Brothers-meeting ontmoet?
Op zondag 8 juni 2003 00:08 schreef Linz het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik zelf van Surinaamse komaf ben? Of gelooft niemand dat?
quote:Steun je dan het NLs elftal? Dat vind je wel kunnen? Het heet toch niet zomaar het Nederlands elftal?
Op zondag 8 juni 2003 00:08 schreef Linz het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik zelf van Surinaamse komaf ben? Of gelooft niemand dat?
Dit gezien onderstande uitspraak...
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 23:00 schreef Linz het volgende:Ja, ik heb liever volbloed Nederlandse spelers. het heet toch niet zomaar het Nederlands elftal?
maar goed, van achter m'n pc kan ik het moeilijk bewijzen.
anyway, ik heb er dus geen problemen mee dat er surinaamse, javaanse of marokkaanse spelers in het Nederlands elftal spelen.
Nu nog wachten op tong80's antwoord..
De enige die getest is ben jezelf
ontopic: subtiele voetbeweging, wereldklasse blijkt weer eens.
quote:huh? je moest zeker iets te zeggen hebben..
Op zondag 8 juni 2003 14:02 schreef olavski het volgende:
Jij was aan 'het testen' ?De enige die getest is ben jezelf
ontopic: subtiele voetbeweging, wereldklasse blijkt weer eens.
quote:Wauw, een echte mindfuck, kewl!
Op zondag 8 juni 2003 13:55 schreef Linz het volgende:
ik heb jullie opgefokt, ok, m'n excuses, zoals ik al zei was ik jullie aan het testen.
quote:
maar goed, van achter m'n pc durf ik wel,
op het schoolplein ben ik een mietje.
quote:Okee, tnx, ik zal het doorgeven.
anyway, ik heb er dus geen problemen mee dat er surinaamse, javaanse of marokkaanse spelers in het Nederlands elftal spelen.
quote:Die weet al waar je huis woont.
Nu nog wachten op tong80's antwoord..
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:19 schreef shmoopy het volgende:[linz schreef: maar goed, van achter m'n pc durf ik wel,
op het schoolplein ben ik een mietje.]
Linz-ie boy
quote:uhuh..dat heb ik niet gezegd?
linz schreef: maar goed, van achter m'n pc durf ik wel,
op het schoolplein ben ik een mietje.
quote:Dat maken wij wel uit.
Op zondag 8 juni 2003 17:45 schreef Linz het volgende:[..]
uhuh..dat heb ik niet gezegd?
quote:We testen je uit smurf...
Op zondag 8 juni 2003 17:45 schreef Linz het volgende:[..]
uhuh..dat heb ik niet gezegd?
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:03 schreef Doc het volgende:[..]
We testen je uit smurf...
Ok, laten we weer ontopic gaan.
ja, kluivert, hoe lang zal hij nog bij Barcelona spelen? Gaat hij naar Man U.?
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:17 schreef Linz het volgende:
Ok, laten we weer ontopic gaan.
quote:Ignorence is bliss.
Op zondag 8 juni 2003 19:23 schreef Linz het volgende:
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:17 schreef Linz het volgende:Ok, laten we weer ontopic gaan.
Zo zo, jij bepaald dus wanneer we offtopic gaan, en wanneer we ontopic gaan...
quote:Vragen Doc. Grote vragen.
Op zondag 8 juni 2003 19:44 schreef Doc het volgende:
kluivert, hoe lang zal hij nog bij Barcelona spelen? Gaat hij naar Man U.?
quote:Tsja, ik dacht, ik stel ze maar even, als niemand anders het doet...
Op zondag 8 juni 2003 19:45 schreef tong80 het volgende:[..]
Vragen Doc. Grote vragen.
quote:Het antwoord ligt in de toekomst gesloten
Op zondag 8 juni 2003 19:46 schreef Doc het volgende:[..]
Tsja, ik dacht, ik stel ze maar even, als niemand anders het doet...
quote:Zoals ieder antwoord.
Op zondag 8 juni 2003 19:53 schreef amnesiac het volgende:[..]
Het antwoord ligt in de toekomst gesloten
quote:Dat jij nergens over praat houdt niet in dat het topic op slot hoeft hoor...
Op zondag 8 juni 2003 20:32 schreef Linz het volgende:
moet deze topic niet op slot? we praten nu nergens meer over??
Ik stelde de vraag hoe lang Kluivert nog bij Barcalona bleef, of dat-ie misschien naar ManU ging.
My niggah Tong en the black amnesiac wisten het antwoord ook niet. Groot gelijk hebben ze: voorspellen is ook moeilijk, vooral als het toekomst betreft...
Oh ja, ik denk niet dat ie naar MUFC gaat.
quote:We zijn niet boos, we zijn aan het 'testen'
Op zondag 8 juni 2003 22:13 schreef Linz het volgende:
ok, nu weer offtopic, zijn jullie boos op mij en waarom dan?
quote:PE is da bomb!
Op zondag 8 juni 2003 23:44 schreef olavski het volgende:
Yes - the rhythm, the rebel
Without a pause - I'm lowering my level
Oh ja, ik denk niet dat ie naar MUFC gaat.
Radio - suckers never play me Terminator X From a rebel it's final on black vinyl No matter what the name - we're all the same Terminator X Attitude - when I'm on fire
Yes the rhythm the rebel
Without a pause I'm lowering my level
The hard rhymer where you never been I'm in
You want stylin' you know it's time again
D the enemy tellin you to hear it
They praised the music this time they play the lyrics
Some say no to the album the show
Bum rush the sound I made a year ago
I guess you know you guess I'm just a radical
Not a sabbatical - yes to make it critical
The only part your body should be parting to
Panther power on the hour from the rebel to you
On the mix - just O.K. me
Now known and grown when they're clocking my zone it's known
Snakin' and takin' everything that a brother owns
Hard - my calling card
Recorded and orderd - supporter of Chesimard
Loud and proud kickin' live next poet supreme
Loop a troop, bazooka, the scheme
Flavor - a rebel in his own mind
Supporter of my rhyme
Designed to scatter a line of suckers who claim I do crime
Soul, rock and roll comin' like a rhino
Tables turn - suckers burn to learn
They can't dis-able the power of my label
Def Jam - tells you who I am
The enemy's public - they really give a damn
Strong Island - where I got 'em wild and
That's the reason they're claimin' that I'm violent
Never silent - no dope gettin' dumb nope
Claimin' where we get our rhythm from
Number one - we hit ya and we give ya some
No gun - and still never on the run
You wanna be an S.1 - Griff will tell you when
And then you'll come - you'll know what time it is
Impeach the president - pullin' out the ray-gun
Zap the next one - I could be you're Sho-gun
Suckers - don't last a minute
Soft and smooth - I ain't with it
Hardcore - rawbone like a razor
I'm like a lazer - I just won't graze ya
Old enough to raise ya - so this will faze ya
Get it right boy and maybe I will praise ya
Playin' the role I got soul too
Voice my opinion with volume
Smooth - no what I am
Rough - cause I'm the man
Pieces in one big chess game
Yeah - the voice of power
Is in the house - go take a shower boy
P.E. a group, a crew - not singular
We were black Wranglers
We're rap stranglers
You can't angle us - I know you're listenin'
I caught you pissin' in you're pants
You're scared of us dissin' us
The crowd is missin' us
We're on a mission boy
Juice on the loose - electric wire
Simple and plain - give me the lane
I'll throw it down your throat like Barkley
See the car keys - you'll never get these
They belong to the 98 posse
You want some more son - you wanna get some
Rush the door on a store - pick up the album
You know the rhythm, the rhyme plus the beat is designed
So I can enter your mind - Boys
Bring the noise - my time
Step aside for the flex - Terminator X
Ik vind het moeilijk in te schatten. Het zou voor The SCUM een goede aankoop zijn, en ik denk ook dat het voor Partick niet slecht is. Het zal denk ik van de presidents verkiezingen afhangen en of ze de optie lichten om PKs salaris te halveren (tegen de verlaagde transfersom). Blijft z'n salaris wat het is, dan blijft-ie bij Barca, anders gaat-ie en dan denk ik dat SCUM een aannemelijke kandidaat is aangezien die wel een extra spits kunnen gebruiken en de cash hebben om hem te betalen.
quote:oh, ben ik door de test heen?
Op maandag 9 juni 2003 11:20 schreef Doc het volgende:[..]
We zijn niet boos, we zijn aan het 'testen'
ik denk dat patrick weggaat, wat is barca nou? liever speelt hij in een goed team zoals man u, waar zijn kwaliteiten optimaal naar voren komen. eigenlijk is het zonde dat hij in huidige situatie nu bij barca speelt,.
quote:En wie is u?
Op maandag 9 juni 2003 13:49 schreef Linz het volgende:[..]
oh, ben ik door de test heen?
ik denk dat patrick weggaat, wat is barca nou? liever speelt hij in een goed team zoals man u, waar zijn kwaliteiten optimaal naar voren komen. eigenlijk is het zonde dat hij in huidige situatie nu bij barca speelt,.
quote:weet je dat niet? man u= manchester united
Op maandag 9 juni 2003 16:05 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
En wie is u?
Angela Kluivert vindt het daar erg leuk. Ze spreekt geen Engels en wel wat Spaans, vandaar. Bovendien is het er mooi weer. Ze heeft al gebeld met Sylvie, die ze ook schijnt te kennen, en die wil ook wel naar Spanje....
quote:spreekt geen engels?
Op maandag 9 juni 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:
Patje blijft in Spanje.Angela Kluivert vindt het daar erg leuk. Ze spreekt geen Engels en wel wat Spaans, vandaar. Bovendien is het er mooi weer. Ze heeft al gebeld met Sylvie, die ze ook schijnt te kennen, en die wil ook wel naar Spanje....
intelligente meid
quote:Sylvie niets te willen heeft godver...
Op maandag 9 juni 2003 16:40 schreef methodmich het volgende:
Patje blijft in Spanje.Angela Kluivert vindt het daar erg leuk. Ze spreekt geen Engels en wel wat Spaans, vandaar. Bovendien is het er mooi weer. Ze heeft al gebeld met Sylvie, die ze ook schijnt te kennen, en die wil ook wel naar Spanje....
Het bestuur van FC Barcelona heeft Kluivert laten weten gebruik te maken van de clausule in zijn contract waardoor het salaris gehalveerd wordt en de transfersom hierdoor met ingang van zondag ¤ 1,8 miljoen wordt. Met andere woorden, einde contract en een hereniging met Frank Rijkaard zit er dus ook niet meer in.
Patrick Kluivert mag zich bij vertrek in ieder geval verheugen in de belangstelling van FC Arsenal, Manchester United en Juventus. Zelf gaat zijn voorkeur uit naar de Premier League. Een terugkeer naar de Serie A , en dus Juventus, ziet Patrick Kluivert niet zitten!
quote:Hij heeft toch ook al gezegd dat z'n voorkeur uitgaat naar Arsenal. Vanwege het spelsysteem van Wegner.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:56 schreef cigarman het volgende:
Update:Het bestuur van FC Barcelona heeft Kluivert laten weten gebruik te maken van de clausule in zijn contract waardoor het salaris gehalveerd wordt en de transfersom hierdoor met ingang van zondag ¤ 1,8 miljoen wordt. Met andere woorden, einde contract en een hereniging met Frank Rijkaard zit er dus ook niet meer in.
Patrick Kluivert mag zich bij vertrek in ieder geval verheugen in de belangstelling van FC Arsenal, Manchester United en Juventus. Zelf gaat zijn voorkeur uit naar de Premier League. Een terugkeer naar de Serie A , en dus Juventus, ziet Patrick Kluivert niet zitten!
Bovendien staat Man United op het punt Ronaldinho aan te trekken, dan zal die dus volgend jaar met Ruud het spitsenkoppel moeten vormen.
Ik zet in op Arsenal
die 1.8 miljoen euro is natuurlijk een schijntje, dan kan ie ook wat meer gaan verdienen
quote:¤ 1,8 mln is zeker een koopje
Op zaterdag 28 juni 2003 14:34 schreef Gunner het volgende:
Mijn geld zet ik ook in op een overstap naar Arsenaldie 1.8 miljoen euro is natuurlijk een schijntje, dan kan ie ook wat meer gaan verdienen
quote:Ook een aardig spitsen koppel: Henry - Kluivert
Op zaterdag 28 juni 2003 13:32 schreef robinvdt het volgende:[..]
Hij heeft toch ook al gezegd dat z'n voorkeur uitgaat naar Arsenal. Vanwege het spelsysteem van Wegner.
Bovendien staat Man United op het punt Ronaldinho aan te trekken, dan zal die dus volgend jaar met Ruud het spitsenkoppel moeten vormen.
Ik zet in op Arsenal
(Kunnen ze die ellendige Jeffers ook bij het oud vuil zetten)
quote:Ik voorspel dat Jeffers naar Liverpool gaat
Op zaterdag 28 juni 2003 15:43 schreef Doc het volgende:[..]
Ook een aardig spitsen koppel: Henry - Kluivert
(Kunnen ze die ellendige Jeffers ook bij het oud vuil zetten)
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 15:43 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ik voorspel dat Jeffers naar Liverpool gaat
Laat Kluivert idd maar komen,mooi aanvalskoppel met Henry en Bergkamp erachter
quote:Het is bij LFC een van de meest gehate (ex)blueshites dus dat lijijijijijijkt me niet...
Op zaterdag 28 juni 2003 15:43 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ik voorspel dat Jeffers naar Liverpool gaat
quote:Wiltord ook niet vergeten. Irritante speler is dat zeg.
Op zaterdag 28 juni 2003 15:43 schreef Doc het volgende:
Ook een aardig spitsen koppel: Henry - Kluivert(Kunnen ze die ellendige Jeffers ook bij het oud vuil zetten)
quote:Wiltord sucks
Op zaterdag 28 juni 2003 16:57 schreef nikk het volgende:[..]
Wiltord ook niet vergeten. Irritante speler is dat zeg.
quote:kijk,dit is nog eens goed nieuws
Op zaterdag 28 juni 2003 16:30 schreef Slasher het volgende:
Jeffers wil terug naar Everton, klein beetje off-topic maar goedbron: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/3028122.stm
quote:vindt jij hem dan zo'n slechte speker dan? niet arsenal-waardig?
Op zaterdag 28 juni 2003 17:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kijk,dit is nog eens goed nieuws
quote:Die kerel is niet eens profvoetbal waardig.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:33 schreef Slasher het volgende:[..]
vindt jij hem dan zo'n slechte speker dan? niet arsenal-waardig?
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Die kerel is niet eens profvoetbal waardig.
quote:Hij moet als spook gaan werken in een oud Engels kasteel ofzo
quote:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 17:35 schreef amnesiac het volgende:[..]
Hij moet als spook gaan werken in een oud Engels kasteel ofzo
Kan Bergkamp nog twee laatste seizoenen meemaken met kampioenschappen enzo.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 20:36 schreef tong80 het volgende:
Kluivert bij Arsenal ?Kan Bergkamp nog twee laatste seizoenen meemaken met kampioenschappen enzo.
Snelheid, kracht, techniek, kopsterk...
quote:Wil bijna zeggen dat het kampioenschap ons bijna niet meer kan ontglippen
Op zondag 29 juni 2003 14:56 schreef methodmich het volgende:
Patje en Thierry, aardig duo..Snelheid, kracht, techniek, kopsterk...
quote:Wenger zei ooit ook zo iets.
Op zondag 29 juni 2003 14:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Wil bijna zeggen dat het kampioenschap ons bijna niet meer kan ontglippen
quote:maar toen hadden we een bagger spitstenduo
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef olavski het volgende:[..]
Wenger zei ooit ook zo iets.
quote:Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 ā 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
Op zondag 29 juni 2003 15:11 schreef methodmich het volgende:
Klopt, met een Man Utd zonder Beckham.
quote:maar mocht Ronaldinho komen ben ik benieuwd of hij z'n eigen wel kan redden in de PL
Op zondag 29 juni 2003 15:37 schreef Qi het volgende:[..]
Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 ā 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
quote:Ach, daar heb ik alle vertrouwen in. In Frankrijk doet hij het goed en op het WK was hij, in mijn ogen, een van de uitblinkers. Hij zal zich vast wel kunnen aanpassen aan het voetbal in Engeland. Zelf denk ik dat hij meer moeite zal hebben met het weer.
Op zondag 29 juni 2003 15:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar mocht Ronaldinho komen ben ik benieuwd of hij z'n eigen wel kan redden in de PL
quote:Ronaldinho is een overschatte dribbelaar... Bovendien is het een speler die centraal moet spelen en dus krijg je op rechts een probleem. Beckham er niet bij scheelt ook een vracht aan fraaie passes op Ruud, die ik Ronaldinho niet zie geven. Die gaat vooral voor eigen succes.
Beckham was een goede speler, maar je overschat hem nu behoorlijk hoor. Afgelopen seizoen zat Beckham op cruciale momenten op de bank, en steeds deden we het heel behoorlijk zonder hem. Daarnaast hebben we met zijn vertrek flink wat geld geincasseerd en ik ben ervan overtuigd dat het team er als geheel op de lange termijn (+- 2 ā 3 jaar) beter van wordt. Door Beckham's vertrek verliest ManUtd. misschien een stukje uitstraling, maar voetballend gaan we er echt niet zo verschrikkelijk op achteruit; als we er al op achteruit gaan. Zeker niet als we binnenkort een leuke vervanging krijgen in de vorm van een Ronaldinho.
quote:We?
En jij bent?
quote:Ronaldinho kan centraal en rechts op het middenveld spelen, verder is hij ook nog als spits inzetbaar. Ik ben het wel met je eens dat flink wat passes en assists van Beckham kwamen, maar ik denk dat dit wel deels door Ronaldinho op te vangen valt. Hij zal misschien niet zoveel goede passes geven als Beckham, maar daar staat tegenover dat hij vaker goals maakt uit individuele acties.
Op zondag 29 juni 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:[..]
Ronaldinho is een overschatte dribbelaar... Bovendien is het een speler die centraal moet spelen en dus krijg je op rechts een probleem. Beckham er niet bij scheelt ook een vracht aan fraaie passes op Ruud, die ik Ronaldinho niet zie geven. Die gaat vooral voor eigen succes.
quote:Praat jij nooit in meervoud, of in wij en we vormen, als je het over één van je favoriete teams hebt? Ik ben supporter, en in die zin dus één met de club, dus ik zie niet in wat hier zo vreemd aan is.
Op zondag 29 juni 2003 16:21 schreef Poepoog het volgende:[..]
We?
En jij bent?
Wat een bizarre opmerking trouwens...
quote:Tja, ik hoop het voor je, maar Ronaldinho staat in Frankrijk niet echt bekend om zijn scorend vermogen. Hij heeft nog nooit 10 goals of meer gemaakt en is als centrale middenvelder behoorlijk lui. Bij Paris was men dat ook niet zo tevreden. Als het loopt, kan hij een meerwaarde zijn met zijn natuurlijk bovengemiddelde techniek, maar als het niet loopt heb je weinig aan hem. Beckham gooide dan nog wel de beuk erin. Ik denk dat Man Utd beter iemand als Geremi kan contracteren voor op de rechterflank of iemand met een fraaie voorzet. Een type van der Meyde, maar dan op Utd-niveau. Ronaldinho is meer de nieuwe Valderrama... Tik-tik-loop-loop-dribbel-tik-dribbel...
Op zondag 29 juni 2003 16:33 schreef Qi het volgende:[..]
Ronaldinho kan centraal en rechts op het middenveld spelen, verder is hij ook nog als spits inzetbaar. Ik ben het wel met je eens dat flink wat passes en assists van Beckham kwamen, maar ik denk dat dit wel deels door Ronaldinho op te vangen valt. Hij zal misschien niet zoveel goede passes geven als Beckham, maar daar staat tegenover dat hij vaker goals maakt uit individuele acties.
quote:Hij heeft een goal/wedstrijd gemiddelde van 0,32 (54 wedstrijden, 17 goals), wat als middenvelder helemaal niet zo slecht is. Ben het wel met je eens dat een Geremi op de rechterkant beter is, en dat Ronaldinho beter als schakel kan dienen tussen het middenveld en Van Nistelrooy. Zeg maar de rol die Scholes nu vervult, en dan kan Scholes weer mooi terug naar het middenveld.
Op zondag 29 juni 2003 16:39 schreef methodmich het volgende:[..]
Tja, ik hoop het voor je, maar Ronaldinho staat in Frankrijk niet echt bekend om zijn scorend vermogen. Hij heeft nog nooit 10 goals of meer gemaakt en is als centrale middenvelder behoorlijk lui. Bij Paris was men dat ook niet zo tevreden. Als het loopt, kan hij een meerwaarde zijn met zijn natuurlijk bovengemiddelde techniek, maar als het niet loopt heb je weinig aan hem. Beckham gooide dan nog wel de beuk erin. Ik denk dat Man Utd beter iemand als Geremi kan contracteren voor op de rechterflank of iemand met een fraaie voorzet. Een type van der Meyde, maar dan op Utd-niveau. Ronaldinho is meer de nieuwe Valderrama... Tik-tik-loop-loop-dribbel-tik-dribbel...
Overigens verwacht ik Ronaldinho eerder bij Barcelona straks.
Of Kluivert naar Man Utd, om terug naar het onderwerp te gaan.
quote:Kluivert vind ik ook goed hoor
Op zondag 29 juni 2003 17:05 schreef methodmich het volgende:
Tja, als je 0,32 consequent zou toepassen op de PL kom je op 12 goals. Maar goed, bij PSG nam hij de penalty's en ik denk dat die van en voor Ruud zullen blijven.Overigens verwacht ik Ronaldinho eerder bij Barcelona straks.
Of Kluivert naar Man Utd, om terug naar het onderwerp te gaan.
Eerlijk gezegd zie ik nog liever Kluivert naar ManUtd. gaan, want we hebben een tweede goede spits nodig. Kluivert kan ook prima voor assists zorgen. Zou de samenwerking in het Nederlands elftal ook ten goede komen.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:07 schreef Qi het volgende:[..]
Kluivert vind ik ook goed hoor
Eerlijk gezegd zie ik nog liever Kluivert naar ManUtd. gaan, want we hebben een tweede goede spits nodig. Kluivert kan ook prima voor assists zorgen. Zou de samenwerking in het Nederlands elftal ook ten goede komen.
Kluivert moet maar gewoon naar Arsenal komen,wij hebben een chronisch spitsengebrek
quote:De keeper van Colombia (Cordoba) zei nog naar de wedstrijd dat ie naar Arsenal ging... Arsenal heeft waarschijnlijk ook wel door dat ze een keeper nodig hebben
Op zondag 29 juni 2003 17:16 schreef methodmich het volgende:
Arsenal kan beter een keeper kopen of wou je met Taylor en Shaaban een gooi naar glorie doen?
quote:Klinkt misschien raar ik ben tevreden met die 2 keepers.
Op zondag 29 juni 2003 17:16 schreef methodmich het volgende:
Arsenal kan beter een keeper kopen of wou je met Taylor en Shaaban een gooi naar glorie doen?
Shaaban zal bij de meeste niet bekend zijn omdat ie al vrij snel geblesseerd raakte maar wat ik van hem gezien heb is ie zeker niet slecht.
Taylor maakt op mij een stabiele indruk met af en toe wat kleine foutjes maar hij is nog onervaren dus nog volop groeimogelijkheden
Zit eigenlijk toch meer in over de verdediging.
Had graag Nesta of Stam zien komen
quote:Vergeleken bij ManUtd. valt dat in het niets. Als Van Nistelrooy wegvalt hebben we alleen Solskjaer (redelijk), Forlan (slecht) en eventueel Scholes (goed, maar geen echte spits). Jullie hebben naast Henry nog Wiltord, Bergkamp, Jeffers & Kanu. Nu zijn dit ook niet de meest ideale vervangingen, maar vergeleken met United komen jullie goed weg.
Op zondag 29 juni 2003 17:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Kluivert moet maar gewoon naar Arsenal komen,wij hebben een chronisch spitsengebrek
Ik moet wel toegeven dat Kluivert beter past bij Arsenal, zoals al eerder is aangegeven zou hij de rol die Bergkamp nu heeft mooi in kunnen vullen. Bergkamp is de jongste niet meer, maar is nog wel altijd belangrijk voor Arsenal. Als Bergkamp straks weg is kan Kluivert dat gat mooi opvangen.
quote:was ook maar een geintje.
Op zondag 29 juni 2003 17:25 schreef Qi het volgende:[..]
Vergeleken bij ManUtd. valt dat in het niets. Als Van Nistelrooy wegvalt hebben we alleen Solskjaer (redelijk), Forlan (slecht) en eventueel Scholes (goed, maar geen echte spits). Jullie hebben naast Henry nog Wiltord, Bergkamp, Jeffers & Kanu. Nu zijn dit ook niet de meest ideale vervangingen, maar vergeleken met United komen jullie goed weg.
Ik moet wel toegeven dat Kluivert beter past bij Arsenal, zoals al eerder is aangegeven zou hij de rol die Bergkamp nu heeft mooi in kunnen vullen. Bergkamp is de jongste niet meer, maar is nog wel altijd belangrijk voor Arsenal. Als Bergkamp straks weg is kan Kluivert dat gat mooi opvangen.
Overigens is mijn mening dat wij Jeffers en Kau makkelijk kunnen missen en van Wiltord heb ik nog steeds geen hoge hoed op
Zat er meer aan te denken Kluivert met Henry in de spits met Bergkamp erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |