Dit overweeg ik op dit moment:quote:Op maandag 16 november 2015 22:50 schreef molletjebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al geleefd als een no life'er dus ik was ook van een plan om een no life studie te gaan doenNee grapje, ik vind wiskunde en natuurkunde gewoon intrigerend.
Ik ga denk ik TN doen of EE. LR en WTB heb ik vorige maand nog weggestreept. *opgelucht*
Ouders willen boeken/collegegeld betalen als ik geen vertraging oploop. Dat scheelt al ~12,5k.quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef molletjebolletje het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon alles heel fancy lenen XD
Met een technische/exacte studie krijg je wel een job
We doen hier immers geen vrije tijdsmanagement
Wat trekt je meer denk je nu, theoretisch of technisch?quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Dit overweeg ik op dit moment:
Delft: TW, TN, EE, LR, TW & TN (even kijken of dat qua cijfers gaat lukken). Iig geen WTB, dat vind ik niets.
Leiden/Utrecht: wiskunde of Wiskunde & Natuurkunde.
TN en EE zijn volgens mij beide echt leuke studies!
Denk dat 't voor mij idd ook iets met natuurkunde wordt. Denk ook dat ik er spijt van zou krijgen om geen dubbel bachelor te proberen, net zoals ik er ook nog wel eens van baal nooit tweetalig gymnasium te hebben gedaan, omdat ik bang was dat ik het niet aankon (achteraf is gebleken dat dat makkelijk was gelukt).quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik nu opnieuw had mogen kiezen voor een opleiding was ik denk ik natuurkunde gaan studeren.
Opleiding van nu is ook erg tof hoor, daar niet van, maar ik had het toch wel leuk gevonden wat fundamenteler bezig te zijn.
Ik was vorige week bij zo'n lab waar ze bloed analyseren.quote:Op maandag 16 november 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon naar Hanze en doe iets met lst
Het liefst wil ik een technische/financiële baan, maar een theoretische studie.quote:Op maandag 16 november 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat trekt je meer denk je nu, theoretisch of technisch?
Bij TN kom je autisten tegen (in positieve zin: mensen die bij relativiteitstheorie echt reageren als WTF *blowing my mind* etc). Het is ook een ontzettend brede studie. Daarnaast zijn ze daar al heel ver in de quantummechanica en ik wil me later wel gaan verdiepen in de quantummechanica.quote:Op maandag 16 november 2015 22:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Dit overweeg ik op dit moment:
Delft: TW, TN, EE, LR, TW & TN (even kijken of dat qua cijfers gaat lukken). Iig geen WTB, dat vind ik niets.
Leiden/Utrecht: wiskunde of Wiskunde & Natuurkunde.
TN en EE zijn volgens mij beide echt leuke studies!
Als je natuurkunde gaat doen, sowieso TWIN gaan proberen ja. Je kunt altijd nog overstappen naar enkele bachelor.quote:Op maandag 16 november 2015 22:56 schreef netchip het volgende:
[..]
Denk dat 't voor mij idd ook iets met natuurkunde wordt. Denk ook dat ik er spijt van zou krijgen om geen dubbel bachelor te proberen, net zoals ik er ook nog wel eens van baal nooit tweetalig gymnasium te hebben gedaan, omdat ik bang was dat ik het niet aankon (achteraf is gebleken dat dat makkelijk was gelukt).
Heb geen problemen met autisten, ben zelf een nerd (wel een bovengemiddeld sociale), dus daar zou ik prima tussenpassen.quote:Op maandag 16 november 2015 22:57 schreef molletjebolletje het volgende:
[..]
Bij TN kom je autisten tegen (in positieve zin: mensen die bij relativiteitstheorie echt reageren als WTF *blowing my mind* etc). Het is ook een ontzettend brede studie. Daarnaast zijn ze daar al heel ver in de quantummechanica en ik wil me later wel gaan verdiepen in de quantummechanica.
Bij EE kom je ook grappige figuren tegen. TW heb ik geschrapt. TN/TW was eerst ook erg potentieel, maar je krijgt soms echt vakken bij wiskunde... Al is het vak complexe functietheorie wel vet.
quote:Op maandag 16 november 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gewoon naar Hanze en doe iets met lst
Yep. Of alleen een dubbele propedeuse halen, je kan altijd nog eentje laten vallen. Eentje oppakken kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 november 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je natuurkunde gaat doen, sowieso TWIN gaan proberen ja. Je kunt altijd nog overstappen naar enkele bachelor.
Hekel aan shoppen maar leuke kleding hebben vind ik dan wel weer leuk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet voor een afstudeerproject gaan shoppen binnenkort. Zin in.
Hehe, ik bedoel bij verschillende onderzoeksgroepen kijken wie het leukste project te bieden heeft voor mij.quote:Op maandag 16 november 2015 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Hekel aan shoppen maar leuke kleding hebben vind ik dan wel weer leuk.Beetje vreemd.
Heeft wel te maken met het kleine aanbod van mannenkleding in vergelijking met vrouwenkleding. vrouwenkleding/m2 is zeg maar groter dan mannenkleding/m2.
Misschien moet je een keer niet naar de Forever21 gaan?quote:Op maandag 16 november 2015 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Hekel aan shoppen maar leuke kleding hebben vind ik dan wel weer leuk.Beetje vreemd.
Heeft wel te maken met het kleine aanbod van mannenkleding in vergelijking met vrouwenkleding. vrouwenkleding/m2 is zeg maar groter dan mannenkleding/m2.
Daar was ik in Parijs. Nog nooit zo'n grote collectie vrouwenkleding gezien. En maar vijf modellen mannenkleding. LOL.quote:Op maandag 16 november 2015 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer niet naar de Forever21 gaan?
Aha, ga je ook bij bedrijven kijken?quote:Op maandag 16 november 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel bij verschillende onderzoeksgroepen kijken wie het leukste project te bieden heeft voor mij.
Ik doe een research master, dus ik moet sowieso aan de universiteit een onderzoek gaan doen. Stage ernaast ga ik misschien nog wel zoeken.quote:Op maandag 16 november 2015 23:07 schreef netchip het volgende:
[..]
Aha, ga je ook bij bedrijven kijken?
Yesh moest ik al in eerste jaar doen. Bij mijzelfquote:Op maandag 16 november 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij zo'n lab waar ze bloed analyseren.
Mag jij ook bloedprikken enzo als je diploma hebt?
Aha. Iets natuurkundigs?quote:Op maandag 16 november 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe een research master, dus ik moet sowieso aan de universiteit een onderzoek gaan doen. Stage ernaast ga ik misschien nog wel zoeken.
Maar vind het moeilijk om te beslissen wat ik nu echt het interessantst/spannendst vind.
Haha.quote:Op maandag 16 november 2015 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yesh moest ik al in eerste jaar doen. Bij mijzelf![]()
Ik had dikke bloedarmoede als uitslag, er kwam geen bloed uit!
Mooie adersquote:Op maandag 16 november 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha.
Ze zeggen altijd dat ik mooie aders heb
Wat is deze?quote:Op maandag 16 november 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Instituut voor life science & technology
Verrassend!quote:Op maandag 16 november 2015 23:06 schreef netchip het volgende:
[..]
Daar was ik in Parijs. Nog nooit zo'n grote collectie vrouwenkleding gezien. En maar vijf modellen mannenkleding. LOL.
Gaat waarschijnlijk iets in de richting van seimologie worden. Maar ik verander wel vaker van planquote:
Heb je Nooit meer slapen gelezenquote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk iets in de richting van seimologie worden. Maar ik verander wel vaker van plan
Dat was echt zo'n saai boek hè, viel er juist van in slaap.quote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Heb je Nooit meer slapen gelezen
Natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Heb je Nooit meer slapen gelezen
Cool, platentektoniek vond ik altijd het enige interessante aan aardrijkskunde.quote:Op maandag 16 november 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk iets in de richting van seimologie worden. Maar ik verander wel vaker van plan
Ik voel me wel eens een Alfred Issendorf.quote:Op maandag 16 november 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n saai boek hè, viel er juist van in slaap.!
wtf zijn mooie aderen? aderen waar je zonder een riem om je bovenarm te knellen een dikke spuit bruin in kunt zetten?quote:Op maandag 16 november 2015 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha.
Ze zeggen altijd dat ik mooie aders heb
Als ze zo lekker vanzelf omhoog komen springen als je je vuisten balt tochquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wtf zijn mooie aderen? aderen waar je zonder een riem om je bovenarm te knellen een dikke spuit bruin in kunt zetten?
ah prachtigquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze zo lekker vanzelf omhoog komen springen als je je vuisten balt toch
quote:Op dinsdag 17 november 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze zo lekker vanzelf omhoog komen springen als je je vuisten balt toch
tmi..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |