SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Chemie, welke chemievan Frank de Boer is al wel een tijdje uitgewerkt..
Lijkt mij het beste voor beide partijen dat hij volgend seizoen wat anders gaat doet.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Alles op de competitie gooien met toekomstig wereldtoppers als Bazoer, Tete, Riedewald, Veltman, Klaassen, El Ghazi en de rest.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:07 schreef Gruisman het volgende:
1 van de 8 Europese wedstrijden gewonnen![]()
![]()
![]()
Die verdediging staat sowieso wel redelijk de laatste wekenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Tete was weer geweldig. Kwam niemand langs.
Daarmee is alles wat goed was wel genoemd.![]()
Die Gudelj kan ook echt niet voetballen he? Geeft nooit een steekpass of maakt een mooie actie. Alleen maar terug breed of tikkies uitdelen.
En die kutFrank laat hem maar staanOh.![]()
Tete moet alleen nog leren dat hij ook op moet bouwen. Dat heb ik hem nog nooit zien doen. Nu is het nog een simpele bal afpakker.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Tete was weer geweldig. Kwam niemand langs.
Daarmee is alles wat goed was wel genoemd.![]()
Tijd voor Sinkgravenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Gudelj kan ook echt niet voetballen he? Geeft nooit een steekpass of maakt een mooie actie. Alleen maar terug breed of tikkies uitdelen.
En die kutFrank laat hem maar staan![]()
![]()
Gelukkig heeft hij bij getekendquote:
Ben verheugd dat we als Nederlandse club zulke toppers kunnen behouden.![]()
Jammer jongens, maar volgend jaar moet die halve finale toch wel te doen zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoe kan Europees voetbal je nou niet boeienquote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Verder interesseert de UC me overigens geen reet.
Dat vind ik de belangrijkste competitie. Krijg je tenminste weerstand ipv in de pauper EredivisieOh.![]()
Beker boeit jullie ook al niet. Wat blijft er dan nog over wat je wel boeit?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:11 schreef JimmyManna het volgende:
Verder interesseert de UC me overigens geen reet.Feyenoord Rotterdam![]()
Nee een middenveld Bazoer-Klaassen-Gudelj is teveel van hetzelfde en te weinig creatief.quote:
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven en het gaat lopen. Zo moeilijk is het niet allemaalOh.![]()
Sinkgraven is sowieso 10x beter dan die Servische houthakker. Sinkgraven is zo enorm groot flamboyant talent. Echt een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je slaat zowaar verstandige teksten uit.![]()
![]()
Alle spelers waar jij vertrouwen in hebt falenquote:Op donderdag 5 november 2015 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een middenveld Bazoer-Klaassen-Gudelj is teveel van hetzelfde en te weinig creatief.
Bazoer-Klaassen-Sinkgraven en het gaat lopen. Zo moeilijk is het niet allemaal![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: