quote:Op donderdag 5 november 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk de Jong zal best een voetbalintentie hebben maar als je een blessurelijst van hier tot Plovdiv hebt, schiet het nooit op.
Dat was ook vreselijk ja. Bah bah bahquote:Op donderdag 5 november 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mokotjo, om er nog eentje te noemen
Martin Tyler en die andere gast natuurlijk.quote:
Rosheuvelquote:Op donderdag 5 november 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur moet lekker counteren, waar heb je anders Narsingh en Rosheuvel voor?
Van de Streek en Ogbeche zijn wel te goed voor de JL, met die 2...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosheuvel.
Maar ik denk serieus dat Cambuur het heel pittig krijgt mochten ze de play-offs halen.
Valt weinig meer te hypen. Slechtste elftal sinds de promotie.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is de PEC hype walgelijk
Elftal van het eerste seizoen had alleen Drost. En Saymak maar die speelt er nog steeds.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt weinig meer te hypen. Slechtste elftal sinds de promotie.
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastigquote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosheuvel.
Maar ik denk serieus dat Cambuur het heel pittig krijgt mochten ze de play-offs halen.
Ik ken een hoop mensen die altijd voor Ajax waren totdat PEC het leuk deed, toen waren ze opeens die hard Zwollenaren.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is de PEC hype walgelijk
Ik kende ook zo iemand. Die is nu dood.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ken een hoop mensen die altijd voor Ajax waren totdat PEC het leuk deed, toen waren ze opeens die hard Zwollenaren.
Beetje treurig vind ik dat.
Cambuur is toch al verwend met 3 jaar eredivisie voetbalquote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastig
Jouw anti-Cambuur hetze staat mij niet zo aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BIjna elk eredivisie team dat laatste jaren degradatie/promotie play offs haalt heeft het lastig
Zelfs VVV heeft kans dit seizoen.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal leuk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs VVV heeft kans dit seizoen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kende ook zo iemand. Die is nu dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |