quote:Op donderdag 24 december 2015 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Op de valreep nog even een kerstoutfit gescoord! Het jurkje was echt heel goedkoop in zo'n trashy winkeltje, maar ik vond hem eigenlijk toch wel heel leuk! De naadloze lingerie die ik erbij moest kopen was duurder dan de jurkMoet alleen nog even bedenken wat voor schoenen erbij, één van deze 2 of gewone zwarte pumps.. En of ik voor panty of geen panty ga. En natuurlijk even een leuk make-upje en beter haar erbij voor de kerstdiners..
Zou voor zwarte pumps gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de valreep nog even een kerstoutfit gescoord! Het jurkje was echt heel goedkoop in zo'n trashy winkeltje, maar ik vond hem eigenlijk toch wel heel leuk! De naadloze lingerie die ik erbij moest kopen was duurder dan de jurkMoet alleen nog even bedenken wat voor schoenen erbij, één van deze 2 of gewone zwarte pumps.. En of ik voor panty of geen panty ga. En natuurlijk even een leuk make-upje en beter haar erbij voor de kerstdiners..
Doe eens gek, gewoon twee verschillendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hier morgen ook even posten, heb een best leuk overhemd en trui gekocht maandag
Kranplätze müssen verdichtet sein
Zwarte, zonder pantySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat ik de hak niet kan zien ben ik #teamrood, vind de zwarte niet elegant genoeg door de brede banden en wat lompe hak. Rode maken de jurk chiquer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 21:59:21 ]
Ja, horloge en ring nog niet omquote:
Wauw, heel nice.quote:
Leuk hemd, maar vind de combinatie met die broek en schoenen niet zo geslaagd.quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn kerstoutfitje. Kwam pas achter het patroon van de panty toen ik hem aan had, dacht dat hij gewoon zwart was, maar vind dit wel leuk zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg leuk, toffe rok!quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn kerstoutfitje. Kwam pas achter het patroon van de panty toen ik hem aan had, dacht dat hij gewoon zwart was, maar vind dit wel leuk zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Die rokquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoelang ben je die kleding kwijt geweest? 15 jaar?quote:Op zondag 27 december 2015 03:39 schreef -Hakuna- het volgende:
Was wat teruggevonden kleding aan het passen en dacht laat ik eens deze selfie maken voor het slapen gaan.![]()
[ afbeelding ]
Wat voor broek zou ik er dan mee moeten dragen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk hemd, maar vind de combinatie met die broek en schoenen niet zo geslaagd.
Een pantalon ofzo, geen jeans, lijkt mij mooier.quote:Op zondag 27 december 2015 08:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor broek zou ik er dan mee moeten dragen?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |