Is het niet dat het niveau van de rest van de competitie in vergelijking steeds minder wordt?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Lijstje van Barca's meest succesvolste aanvalstrio, door de jaren heen:
[ afbeelding ]
Plus de zoekfunctie doet het niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef hhh38 het volgende:
Is er geen FIFA presidentsverkiezing topic? Er verschijnt regelmatig nieuws over en het is een belangrijk onderwerp. Dit soort berichten raken hier ook een beetje verdwaald.
Eigenlijk kan geen van de kandidaten me ook maar een beetje bekoren. Zo gaat er natuurlijk helemaal niets veranderen binnen die organisatie.
VBL / [Centraal] De FIFA-Mania #13 BLATTER STAPT (niet?) OPquote:Op donderdag 12 november 2015 18:57 schreef hhh38 het volgende:
Is er geen FIFA presidentsverkiezing topic? Er verschijnt regelmatig nieuws over en het is een belangrijk onderwerp. Dit soort berichten raken hier ook een beetje verdwaald.
Eigenlijk kan geen van de kandidaten me ook maar een beetje bekoren. Zo gaat er natuurlijk helemaal niets veranderen binnen die organisatie.
Er zijn meer van dit soort topics. Over het algemeen door mij geopend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
VBL / [Centraal] De FIFA-Mania #13 BLATTER STAPT (niet?) OP
Het zou hier bij kunnen natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |