Niet zo haastig man, ze is nog druk bezig die Nederlandse CD versie op de post te krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:37 schreef PeZu het volgende:
kan ik de engelse versie al ergens kopen?
weer een enveloppen probleem, ze werken haar ook allemaal tegenquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet zo haastig man, ze is nog druk bezig die Nederlandse CD versie op de post te krijgen
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Je zou toch niet willen dat ze overwerkt raakt neem ik aan
Ik was gefixeerd op die kat die op Hitler leek op de achtergrondquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
weer een enveloppen probleem, ze werken haar ook allemaal tegen![]()
zag je die stapel cd's , ik hoop wel dat ze hulp heeft hoor
ja ik dacht eerst dat die kat een batman masker op hadquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was gefixeerd op die kat die op Hitler leek op de achtergrond
Penguin Kittyquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was gefixeerd op die kat die op Hitler leek op de achtergrond
Juist! Vergeet daarbij ook niet dat Isabella al over een kleine drie weken in Brummen op het podium wordt verwacht.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet zo haastig man, ze is nog druk bezig die Nederlandse CD versie op de post te krijgen
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Je zou toch niet willen dat ze overwerkt raakt neem ik aan
Ze heeft een singel en kon gelijk de groeten doen aan Guus, Jasper Christien en iedereen.quote:
Dat gaat vast kort over haar singel met Wolter, wat langer over haar eigen singel en voornamelijk over die briljante Engelse versie waar ze internationaal mee gaat doorbreken.quote:
Brummen nog wel, 10 minuten hier vandaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Vergeet daarbij ook niet dat Isabella al over een kleine drie weken in Brummen op het podium wordt verwacht.
Iedereen gaat er maar vanuit dat ze wel even geroutineerd de pannen van Zaal Concordia zal spelen. En de pannen gaan er ongetwijfeld ook áf. Maar achter het schijnbare gemak waarmee ze het publiek in het Brummense voor zich zal winnen, zitten uren van bloed, zweet, tranen, en zenuwachtig winderig op de wc zitten..Mensen vergeten dat wel eens, dat ook natuur-talenten moeten buffelen om hun droom waar te maken. Isabella![]()
Iets zegt me dat je er geen 19,50 voor over gaat hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brummen nog wel, 10 minuten hier vandaan
Wil er nog iemand een handtekening??
Wauw, das een bom duiten, dat heb ik er zeker niet voor overquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je er geen 19,50 voor over gaat hebben
Ja!! Wat denk je dat die videoclip gekost heeft? Dat moet er nog wel even uitgehaald worden hoor.quote:
Ja, het mag wat kosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |