Brummen-cityquote:
Bij Brummen denkt iedereen meteen aan swingende gezelligheid, niet aan een bejaardenconcert.quote:
Ik hoop op een Mike peterson of iig iemand van dat kaliber.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel cool dat er ook een gastoptreden aanwezig zal zijn.
Ik denk dat het Remko zal zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik hoop op een Mike peterson of iig iemand van dat kaliber.
Ik duim dat gastoptreden zelf komt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het Remko zal zijn.
Die mag gewoon niet ontbreken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik duim dat gastoptreden zelf komt.
Ik denk dat Remko inmiddels het paradepaardje is binnen het management. Ben bang dat hij haar al ontgroeid is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het Remko zal zijn.
Toch wel een pendeldienst vanaf het station met busjes met ramen in frambozensmaak?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:21 schreef isax het volgende:
lekker attent wijfje is het he?
met haar fanbase en dan een venue boeken zonder invalide toilet
wat doe je negatief ze staat toch in een top 5quote:Op donderdag 19 november 2015 00:27 schreef mootie het volgende:
Dat is nog steeds een doel van mij, in de top5 van Sanne Tegelaar staan.
jou doel is zeiken, verder nietsquote:Op donderdag 19 november 2015 00:27 schreef mootie het volgende:
Dat is nog steeds een doel van mij, in de top5 van Sanne Tegelaar staan.
niet zo zeuren johquote:Op donderdag 19 november 2015 17:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
jou doel is zeiken, verder niets
he ik had het niet tegen jou hoorquote:
en mootie niet tegen jou, dus?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
he ik had het niet tegen jou hoor
dat gestolen top 40 logo ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Alarmschijf bij NED fm. Isa is niet meer te stoppen.
Hahahaha. Wat een faalhazerij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Alarmschijf bij NED fm. Isa is niet meer te stoppen.
Helaas... 3 koeken en een Raider, inflatie...quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat gestolen top 40 logo ook![]()
die site is ook heel professioneel
http://ned.fm/NEDfmnewsite/
Ik denk dat het je zo maar twee gevulde koeken kost wil je daar als alarmschijf in komen
Dat is nu de welbekende Jordy de Breet.quote:
Ik mag hopen dat ze bij Jordy wel op de site te vinden is. Bij haar vorige management was ze ten tijde van de lancering van de single opeens van de site verdwenen.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is nu de welbekende Jordy de Breet.
Ze heeft haar oude manager gedist blijkbaar
Alleen maar toppertjes daar hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze bij Jordy wel op de site te vinden is. Bij haar vorige management was ze ten tijde van de lancering van de single opeens van de site verdwenen.
Fantastische managerquote:Op donderdag 26 november 2015 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is nu de welbekende Jordy de Breet.
Ze heeft haar oude manager gedist blijkbaar
Is dat iets met symfonische stijltangen?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wat doe jij tegenwoordig?"
"Ik ben geluidstechnischi."
Bij deze foto vraag ik me steeds af wat er niet klopt. De persfoto dus, zwart-wit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |