SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 05-11-2015 16:19:42 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ons er gelijk maar bij gezet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De OP kan aangepast, staan nog loopjes in van 1-11. (Beetje sneller, L_T)
Voor wie is het jaar al geeindigd tr.?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yes chefquote:Op donderdag 5 november 2015 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
De OP kan aangepast, staan nog loopjes in van 1-11. (Beetje sneller, L_T)
Voor wie is het jaar al geeindigd tr.?
In ieder geval Vork en Zwabberhark geloof ik?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh bummer voor de heren.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
L_T, als je toch in de OP bezig bent mag deze Fok meet er ook in:
1
2
3
4
5
6[b]12 maart 2016 - [url=http://www.sallandtrail.nl]Sallandtrail (Nijverdal)[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 75 km
[*] YUR - 50 km
[*] Guard - 50 km
[*] Daywalk3r - 50 km
[*] TheWhiteCowboy - 50 km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 5 november 2015 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ons er gelijk maar bij gezet![]()
![]()
Staat erin! Wie trapt de CPC af?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:52 schreef Guard het volgende:
L_T, als je toch in de OP bezig bent mag deze Fok meet er ook in:
[ code verwijderd ]
Ik heb toch een totaal onproductieve dag
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
22 euro maar voor de HM bij de CPC? Bij de 4mijl in Groningen moest ik 24 euro aftikken joh
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Thanksquote:Op donderdag 5 november 2015 14:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Staat erin! Wie trapt de CPC af?
Ik heb toch een totaal onproductieve dag
Voor de CPC wacht ik even of ik weer een uitnodiging krijg...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die laatste was ook een keer berekend als de duurste hardloopwedstrijd per kmquote:Op donderdag 5 november 2015 14:55 schreef DeLuna het volgende:
22 euro maar voor de HM bij de CPC? Bij de 4mijl in Groningen moest ik 24 euro aftikken joh
Whut?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:55 schreef DeLuna het volgende:
6 euro per mile?
Dan is de Vegas marathon nog goedkoper per mile
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt, maar ik blij me verbazen.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die laatste was ook een keer berekend als de duurste hardloopwedstrijd per km
En je kon je medaille niet eens laten graveren.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Whut?
6 euro per mile?
Dan is de Vegas marathon nog goedkoper per mile![]()
Verder was het wel leuk om een keer mee te maken, alles wat ik erover hoorde klopte wel.
Wauw, da's veel voor zo'n afstand. Was de rode loper uitgerold gedurende de volledige afstand?quote:Op donderdag 5 november 2015 14:55 schreef DeLuna het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
50km is de nieuwe marathon, man. Ik 'moet' er misschien ook maar eens eentje volgend jaar. Monnikentocht oid. Corniel heeft hem dit jaar gelopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
w00t! En wij hebben de primeur! Goed bezig!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Startnummer Zevenheuvelenloop binnen, yaaay!![]()
Is het verstandig de HM van de CPC Loop (6 maart) te lopen in de voorbereiding van een marathon op 10 april? Of is het beter om in een laatste x aantal weken 'gewoon' te trainen in plaats van aan een event deel te nemen?
Kom er maar in, ervaringsdeskundigen.![]()
![]()
Ik vind het altijd wel fijn om ongeveer 3 weken van tevoren een HM te lopen dus volgens mij kan het prima! Die moet je dan alleen niet zien als piekwedstrijd, dus je zult waarschijnlijk met moeie benen aan de start van de CPC staan en ook erna nog wat pittige trainingen doen. Als je dan alsnog een mooi PR loopt, geeft dat zeker vertrouwen voor de marathonquote:Op donderdag 5 november 2015 14:59 schreef BK. het volgende:
Startnummer Zevenheuvelenloop binnen, yaaay!![]()
Is het verstandig de HM van de CPC Loop (6 maart) te lopen in de voorbereiding van een marathon op 10 april? Of is het beter om in een laatste x aantal weken 'gewoon' te trainen in plaats van aan een event deel te nemen?
Kom er maar in, ervaringsdeskundigen.En de laatste 2 weken 'lekker' taperen
Interessante afstand wel, ik vraag me altijd af hoeveel zwaarder dat nou echt zou zijn, die 8 extra kms nogquote:Op donderdag 5 november 2015 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
50km is de nieuwe marathon, man. Ik 'moet' er misschien ook maar eens eentje volgend jaar. Monnikentocht oid. Corniel heeft hem dit jaar gelopen.
Toch trekt het me (nog) niet echt.
Is het te snel? Zou ik 6 maart een HM kunnen lopen als ik 13 december voor het eerst een 15km loop?
Ik ben maar een beetje enthousiast.
De CPC ga ik ook wel weer lopen. Mooie warming up voor de Sallandtrail, beviel me dit jaar ook prima
Alleen nog even wachten tot er bericht van mijn werk komt dat ik me in kan schrijven...F means you're fucked![]()
Jij kan dat wel! Je had laatst ook al zonder moeite meer dan 13 gelopen in training toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Is het te snel? Zou ik 6 maart een HM kunnen lopen als ik 13 december voor het eerst een 15km loop?
Ik ben maar een beetje enthousiast.
Je zou ook eventueel vóór 13 december al een paar keer een wat langere duurloop (14-17km) op rustig tempo kunnen proberen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: