SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ah, had niet door dat ik de laatste post had.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, maar je zit nu eenmaal op FOK!/het internet, en daar hebben argumenten, onderbouwingen, bronnen, feiten, etc etc helaas minder waarde dan in een ideale maatschappij...quote:Op donderdag 5 november 2015 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
Het enige wat ik nog wil toevoegen is dat ik het enorm kinderachtig vind dat als ik posts typ waarbij ik genoeg redenen en argumentatie geef waarom IK PERSOONLIJK Fallout 4 vind tegenvallen van wat ik er nu van heb gezien, het afgedaan word als onzin, ik een hobby moet gaan zoeken, ik het spel eerst 100 uur moet spelen, het spel moet in de winkels liggen. Alsjeblieft.
Ik heb er een mening over. Laat mij mij mening posten hier. Als je het er niet mee eens bent kan ik met je in discussie erover gaan. Dat is de bedoeling toch van een forum?
Ach schei toch uit man. Mensen willen hun mening verkondigen maar als daar op in wordt gegaan en discussie wordt gevoerd dan kan dat ineens niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar je zit nu eenmaal op FOK!/het internet, en daar hebben argumenten, onderbouwingen, bronnen, feiten, etc etc helaas minder waarde dan in een ideale maatschappij...
de fallout is real. 10/10quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mooi om te lezen ook dat het er in het Fallout topic nu precies hetzelfde aan toe gaat als hierEn dan nog denken dat het aan de rest van fok ligt.
Zis is fur ze playerzquote:In fact, according to our database – which has been fact-checked against the PlayStation Store itself – there are now 516 games available on the PlayStation 4. 264 of these are “indies” (published by independent developers or small, indie-focused publishers). The remaining 252 have come through major publishers. We can anticipate another 20 or so titles arriving by the end of the year as well, depending on what the indies throw up.
It’s a milestone certainly worth celebrating, and the figure is well ahead of rival console the Xbox One, which has a currently available library of 349 games. However, the latter is expected to add 100 games through backwards compatibility on November 12.
Dan ben je al benadeeld als je een XBone hebt zijn er ook nog nauwelijks spellenquote:Op donderdag 5 november 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.finder.com/playstation-4-hits-500-games
[..]
Zis is fur ze playerz
Dit bedoel ik dus. Je zal eens inhoudelijk reageren.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mooi om te lezen ook dat het er in het Fallout topic nu precies hetzelfde aan toe gaat als hierEn dan nog denken dat het aan de rest van fok ligt.
Grote kans dat het game van het jaar wordt...quote:Op donderdag 5 november 2015 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre... Fallout 4.... wordt dat een beetje leuk denken jullie, of wat!?
[ afbeelding ]
Wat een vette trailer zeg. Kreeg gewoon kippenvel man. Die muziek ookquote:
Er zijn wel veel kandidaten voor dit jaar hoor.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:04 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Grote kans dat het game van het jaar wordt...
Kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |