SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 05-11-2015 14:21:08 ]![]()
Mijn middagvoorstelling is nog heerlijk rustig![]()
De avonden zijn al wel druk."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Is dat niet iets wat we allemaal eigenlijk heel graag willen?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:23 schreef Dagonet het volgende:
Carrie zat idd behoorlijk aan de drugs, zo kon ze zich weinig herinneren van de holiday special.
Oh en over de SW spellen... Fuck KOTOR en RPG... Ik wil een nieuwe Tie-Fighter (plus een HD remake van het origineel) & een nieuw spel in de JK reeks... Dat waren nog eens spellen![]()
![]()
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PCquote:Op donderdag 5 november 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat we allemaal eigenlijk heel graag willen?
Oh en over de SW spellen... Fuck KOTOR en RPG... Ik wil een nieuwe Tie-Fighter (plus een HD remake van het origineel) & een nieuw spel in de JK reeks... Dat waren nog eens spellen![]()
![]()
RA heb ik helaas nooit gespeeldquote:Op donderdag 5 november 2015 12:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PC... Ah well... Wel uren en uren gespendeerd aan zowel Tie-Fighter (geniaal verhaal
) en X-Wing (welke veel te moeilijk is
)
![]()
misschien over een jaar als Rogue One: A Star Wars Story uit gaat komen.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
RA heb ik helaas nooit gespeeld... Ah well... Wel uren en uren gespendeerd aan zowel Tie-Fighter (geniaal verhaal
) en X-Wing (welke veel te moeilijk is
)
dat er weer een X-WIng spel komt![]()
![]()
Geleend van een vriendje van me destijds en in 1 ruk doorgespeeldquote:Op donderdag 5 november 2015 12:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik vond Rebel Assault 2 geweldig met stuurknuppeltje op PC
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
echt wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef laforest het volgende:
Geen Luke in the OP.![]()
[ afbeelding ]![]()
Awwww in the spoiler. Thanks.quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
het is Luke, omdat zijn vader zijn hand heeft afgehakt hij heeft nu een kunst hand.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Buiten dat zijn er ook nog geen beelden van Luke, áls dat al Luke is![]()
Ik ga er ook van uit dat het 100% Luke isquote:Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het is Luke, omdat zijn vader zijn hand heeft afgehakt hij heeft nu een kunst hand.Maar zelfs dat is nog niet bevestigd.
![]()
hier een interview met Daisy Ridley staan wel spoilers in
http://www.hollywoodrepor(...)5-how-unknown-836637![]()
Zitten inderdaad wel wat milde spoilers in, maar niets wat te veel weg geeft. Lijkt me ook niet dat de studio's dit zouden toe staan. Je merkt wel dat de marketing trein langzaam aan op gang komt.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef KingRadler het volgende:
hier een interview met Daisy Ridley staan wel spoilers in
http://www.hollywoodrepor(...)5-how-unknown-836637
Hier nog een interview met Boyega: http://features.cnet.com/(...)ew-face-of-star-wars![]()
DUIDELIJK Boba Fett, jonge.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:12 schreef laforest het volgende:
Geen Luke in the OP.![]()
[ afbeelding ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Boba Fett is dood, ventje.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
DUIDELIJK Boba Fett, jonge.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Leugens.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Prachtige actie, https://www.yahoo.com/mov(...)-gets-220240212.html, mooi dat de cast er ook aandacht aan heeft besteed!![]()
ik hoop dat ze over dat vverhaal een film maken!quote:Op donderdag 5 november 2015 23:19 schreef lord_bono het volgende:
Prachtige actie, https://www.yahoo.com/mov(...)-gets-220240212.html, mooi dat de cast er ook aandacht aan heeft besteed!
oh, wacht...........Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Fanboysquote:Op vrijdag 6 november 2015 06:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik hoop dat ze over dat vverhaal een film maken!
oh, wacht...........![]()
![]()
Niet volgens de Legends EU, dus het is een kwestie van tijd voordat de huidige canon dat stukje ook eruit vist.quote:Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
In de canon is hij hartstikke dood.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet volgens de Legends EU, dus het is een kwestie van tijd voordat de huidige canon dat stukje ook eruit vist.![]()
Nou, hij ligt in de Sarlacc en dat kost duizend jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In de canon is hij hartstikke dood.
Genoeg kans om eruit te komen, wat hem dan ook lukte in Tales of Jabba's Palace.
Aangezien ze in de nieuwe canon genoeg uit de oude EU terug halen is het prima te verwachten dat Boba terugkomt.
Lucas zelf heeft het ook blijkbaar aangegeven:
https://www.reddit.com/r/(...)nd/ciz7w38?context=3Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |