Het liefst een koopneger met een eigendomscertificaat. Zodat ik erin kan investeren en misschien in de toekomst nog kan verhandelen.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:05 schreef tas_koffie het volgende:
Op het werk waar ik aanwezigheidspremie op mag strijken hebben ze er eentje ingehuurd, ik zal eens vragen waar ie vandaan is gehaald.
Of wil je geen huurneger hebben maar alleen een koopneger?
Ik ben nog nieuw in de negermarkt dus ik weet niet helemaal hoe groot die prijscategorieën zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 12:00 schreef Aiciu het volgende:
In welke prijscategorie zoek je je neger?
Een koopneger is doorgaans ¤10.000,- maar als je er een verkoopneger bij neemt (¤12.400,- ) krijg je een negerbundelkorting waardoor beide negers maar ¤21.950,- kosten.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben nog nieuw in de negermarkt dus ik weet niet helemaal hoe groot die prijscategorieën zijn.
Ja, ehmm mijn budget is niet heel erg breed dus ik vroeg me af of het misschien goedkoper is om een jong negertje te kopen die ik dan zelf zindelijk maak enzo?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Aiciu het volgende:
Voor nadere informatie omtrent het soort negers en de actuele waarde gaarne deze post te quoten.
Jonge zijn doorgaands duurder. Maar ze worden heel snel zindelijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, ehmm mijn budget is niet heel erg breed dus ik vroeg me af of het misschien goedkoper is om een jong negertje te kopen die ik dan zelf zindelijk maak enzo?
Een kindneger kost zo´n ¤25.000,- en zijn verkrijgbaar vanaf de leeftijd van 12 jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, ehmm mijn budget is niet heel erg breed dus ik vroeg me af of het misschien goedkoper is om een jong negertje te kopen die ik dan zelf zindelijk maak enzo?
En sommigen doen dat al zonder er voor te betalen!quote:Op donderdag 5 november 2015 11:17 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
en er daarna keihard op stampen zeker?
Dat mag nietquote:Op vrijdag 6 november 2015 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En sommigen doen dat al zonder er voor te betalen!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |