quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik doe het niet met bezette mensen.
Daar gaat m'n trio met jou en J.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik doe het niet met bezette mensen.
Ja sorry.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat m'n trio met jou en J.
Is dat jouw ultieme fantasie ja SC?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar gaat m'n trio met jou en J.
Niet ultiem maar wel welkomquote:Op donderdag 5 november 2015 12:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Is dat jouw ultieme fantasie ja SC?
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tettenquote:
Zet het onderwerp voort zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tetten
Ja sorryquote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er een ochtend niet en het gaat over tetten
quote:Op donderdag 5 november 2015 13:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zet het onderwerp voort zou ik zeggen.
Ik zit op het werk, dus tettenpraat wordt niet zo gewaardeerd helaas.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry
Wil je het er nu over hebben?
Zullen we een ander onderwerp aansnijden?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik zit op het werk, dus tettenpraat wordt niet zo gewaardeerd helaas.
Ik heb geen goede ideeën. Jullie mogen wat verzinnen.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we een ander onderwerp aansnijden?
We kunnen het over mijn struggles voor aankomend weekend hebben?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen goede ideeën. Jullie mogen wat verzinnen.
Ga werken. Zeg dan tegen je stiefzus dat je zó moe bent van het harde werken en dat je haar verjaardag binnenkort wel met haar inhaalt. Wat je uiteraard nóóit meer doet.quote:Op donderdag 5 november 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen het over mijn struggles voor aankomend weekend hebben?
Mijn stiefzus viert haar verjaardag, maar ik heb geen zin. 1, omdat ze niet aan mijn verjaardag dacht in de afgelopen jaren. 2, omdat familieverjaardagen echtzijn. 3, omdat ik daar 3 uur voor compleet genegeerd wordt. You get the picture.
Maar ik zal wel weer moeten, want voorkomen van familieruzies enzo
Tevens ben ik gevraagd om zaterdagochtend te werken, maar 1) ik heb geen zin en 2) ik kan het geld wel gebruiken.
#struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |