Het is zowaar een nummer met een vrolijke sfeer....quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een uitzending van BabyTV.
En die nieuwe single. Tja. Niet geweldig, maar ook niet dat meteen het bloed uit m'n oren loopt. Beetje meh.
Da's meer radio 2.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jammer dat de nieuwe single van Maria Mena dan weer onbesproken blijft. Ook zojuist uitgekomen.
Ik vind m mooi, weer een stuk meer de oude Maria dan met de vorige singles
Je bent ook oudquote:
Maria Mena.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jammer dat de nieuwe single van Maria Mena dan weer onbesproken blijft. Ook zojuist uitgekomen.
Ik vind m mooi, weer een stuk meer de oude Maria dan met de vorige singles
Over oude mensen gesproken! HOI!quote:
Jij bent ouderquote:Op vrijdag 6 november 2015 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over oude mensen gesproken! HOI!.
sorry
Ik weet het, ik balanceer al bijna op het randje van de afgrondquote:
quote:
Je leven is over.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet het, ik balanceer al bijna op het randje van de afgrond
Nou dat wordt dus een MH!1!1!@W!wtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:00:21Prima nieuwe single van @coldplay hoor! 'Adventure of a Lifetime' #3FM reageer retweet
Jep, gelukkig alleen nog geen kindjequote:Op vrijdag 6 november 2015 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je leven is over.
Je bent al helemaal huisje-boompje-beestje
Ik dacht dat ze ophielden. Heb zeker weer te vroeg gejuigd.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:46 schreef Bronson het volgende:
Nou dat wordt dus een MH!1!1!@W!wtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 06-11-2015 om 09:00:21Prima nieuwe single van @coldplay hoor! 'Adventure of a Lifetime' #3FM reageer retweet
Hoi Marije, lang niet gezien hier!quote:
En vast weer 100 3FM Presents-concerten erachteraan!!1!!11111!quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:46 schreef Bronson het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |