Voor de neutrale toeschouwer zal dit nou niet bepaald de geschiedenis ingaan als een 'leuke wedstrijd'. Dat wil ik er maar mee zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was een vermakelijke wedstrijd met goed spel van PSV. Een wedstrijd van niks vind ik dan ook erg denigrerend klinken. De spelers zaten er bovenop en hebben alles gegeven.
Zou zomaar kunnen. Als PSV-supporter beleef je zo'n wedstrijd toch anders, zit dan op het puntje van mijn stoel. Hoe saai zo'n wedstrijd ook is.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de neutrale toeschouwer zal dit nou niet bepaald de geschiedenis ingaan als een 'leuke wedstrijd'. Dat wil ik er maar mee zeggen.
Ik ben eigenlijk nu al tevreden al halen we geen punt meerquote:Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben benieuwd hoe het verder gaat. We moeten niet te licht over CSKA thuis denken, maar zij zijn in mijn ogen wel te pakken. Moeten we wel geconcentreerd blijven, niet dat slaperige gedoe zoals tegen Wolfsburg en De Graafschap uit. United uit moet je ook een punt (misschien zelfs meer) kunnen pakken, zoveel stelt United niet voor.
Of zo'n 2003 scenario, dat je 10 punten haalt en toch derde wordt.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nu al tevreden al halen we geen punt meer. 2 thuisoverwinningen en 6 punten is ruim boven verwachting. Na de loting zag ik echt zo'n horrorscenario voor me, met 1 puntje 4e worden oid
![]()
Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus, al moet ik toegeven dat het bijvoorbeeld wel erg zuur zou zijn als je straks op 7 punten uitkomt en dan alsnog als 4e eindigt
Tweede plek is gewoon haalbaar, heb je zelf in de hand nu. Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nu al tevreden al halen we geen punt meer. 2 thuisoverwinningen en 6 punten is ruim boven verwachting. Na de loting zag ik echt zo'n horrorscenario voor me, met 1 puntje 4e worden oid
![]()
Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus, al moet ik toegeven dat het bijvoorbeeld wel erg zuur zou zijn als je straks op 7 punten uitkomt en dan alsnog als 4e eindigt
Dan zou toch vooral de blijdschap van de 10 punten en het Europees overwinteren overheersen.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of zo'n 2003 scenario, dat je 10 punten haalt en toch derde wordt.
Gelukkig speelt PSV in de eredivisie, waar ze regelmatig falen tegen veel mindere ploegen. Overschatting zal er dus ws niet snel insluipen.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:21 schreef jpg97 het volgende:
Natuurlijk gisteren een heerlijke wedstrijd gezien. Maar waar PSV nu voor moet waken is overschatting van zichzelf.
Vaak genoeg gezien dat ze ook draken van wedstrijden kunnen spelen. Als iedereen z'n koppie erbij houdt en dit door weet te trekken, en als Lestienne en Willems er straks weer bij zijn, dan heeft PSV toch een heel behoorlijke selectie.
Mochten ze niet overwinteren in Europa, dan moeten ze toch écht realiseren dat ze elke wedstrijd in de eredivisie zo moeten spelen als gisteren, willen ze kampioen worden.
Had je kort voor je voorspelling een auto-ongeluk gehad?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tweede plek is gewoon haalbaar, heb je zelf in de hand nu. Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
Wat de fuckquote:Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
Ja, zelfs de eerste plek heb je nog zelf in de hand in theorie. Gewoon 'even' 2 keer winnen en zorgen dat je Wolfsburg voorblijft op doelsaldo. Simpel!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tweede plek is gewoon haalbaar, heb je zelf in de hand nu. Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
Bruma straalt altijd overschatting uit vind ik. Na zo'n wedstrijd krijg ik bij zijn commentaren altijd zo'n "Zie je wel dat we écht zó goed zijn!!1!! Al die mindere wedstrijden waren maar incidenten!1!"-gevoelquote:Op woensdag 4 november 2015 12:21 schreef jpg97 het volgende:
Natuurlijk gisteren een heerlijke wedstrijd gezien. Maar waar PSV nu voor moet waken is overschatting van zichzelf.
Vaak genoeg gezien dat ze ook draken van wedstrijden kunnen spelen. Als iedereen z'n koppie erbij houdt en dit door weet te trekken, en als Lestienne en Willems er straks weer bij zijn, dan heeft PSV toch een heel behoorlijke selectie.
Mochten ze niet overwinteren in Europa, dan moeten ze toch écht realiseren dat ze elke wedstrijd in de eredivisie zo moeten spelen als gisteren, willen ze kampioen worden.
Dat kan niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:18 schreef BadderHaring het volgende:
Of zo'n 2003 scenario, dat je 10 punten haalt en toch derde wordt.
Gelukkig maar.quote:
Als PSV zo speelt als gisteren hoeven ze niet te verliezen bij Man Utd. Ze zouden er zelfs 3 punten kunnen halen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zelfs de eerste plek heb je nog zelf in de hand in theorie. Gewoon 'even' 2 keer winnen en zorgen dat je Wolfsburg voorblijft op doelsaldo. Simpel!![]()
Maar laten we een wat realistischer scenario schetsen waarin PSV gewoon verliest in Manchester. Bij verlies in Manchester zijn we hoe dan ook de 2e plek kwijt. Als Wolfsburg van Moskou wint komen ze op 9 punten, wint Moskou, dan komen die op 7 punten, is het gelijk, dan gaat Wolfsburg over ons heen met 7 punten.
Wij verliezen en Wolfsburg winnen is het slechtste scenario, dan gaan we met 3 punten achterstand en een slechter doelsaldo dan Wolfsburg de laatste wedstrijd in. Dan is de 2e plek wel heel ver weg en heb je het ook niet meer in eigen hand.
Dat laatste is hoogst onwaarschijnlijk, als het al kan.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik lees net trouwens dat Maher het al over de eerste plek heeft en over winnen in Manchester.
Dat zou trouwens pas zuur zijn: winnen in Manchester en dan toch niet minstens tweede worden
Winnen in Manchester kom je op 9 punten. Als Wolfsburg wint zij ook. Sta je 1 en 2. Manchester op 7. Dan verliezen van Moskou thuis met 0-2, Wolfsburg verliezen van Manchester met 1-0, word je derde op doelsaldo. Dus ja, kan.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste is hoogst onwaarschijnlijk, als het al kan.
Ik zie wel ontwikkeling. Tegen CSKA mis je toch de belangrijkste speler. Tegen Wolfsburg heeft men echt een les geleerd.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Juist die helften waarin ze hebben staan slapen geven mij het gevoel dat het nog een hele zware klus wordt om 2e te worden. Speel nog 2 van zulke helften en je moet niet raar staan te kijken dat je na 6 wedstrijden met 6 punten staat. Waar we ons overigens ook absoluut niet voor zouden hoeven te schamen.
Maar goed, koffiedik kijken en zulks
Ik ken de regels niet tav onderling resultaat, maar bij SBS6 (jaja, ik weet het) werd gesuggereerd dat PSV tov Wolfsburg altijd door zou gaan bij gelijk aantal punten. Geen idee hoe en wat.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Winnen in Manchester kom je op 9 punten. Als Wolfsburg wint zij ook. Sta je 1 en 2. Manchester op 7. Dan verliezen van Moskou thuis met 0-2, Wolfsburg verliezen van Manchester met 1-0, word je derde op doelsaldo. Dus ja, kan.
Dit.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus.
Niet altijd..quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet tav onderling resultaat, maar bij SBS6 (jaja, ik weet het) werd gesuggereerd dat PSV tov Wolfsburg altijd door zou gaan bij gelijk aantal punten. Geen idee hoe en wat.
Wat daar ook van moge zijn: Wolfsburg gaat niet in eigen huis verliezen van MU schat ik in.
Dus als het al kan is het heel theoretisch. Eerst maar eens fatsoenlijk de wedstrijd bij MU ingaan.
Bij gelijk aantal punten telt allereerst het onderling resultaat. Dat is neutraal (2 keer 2-0). Dan gaan we kijken naar doelsaldo: dat is momenteel ook gelijk (allebei precies 0), en daarna gaan we dus kijken naar aantal gezette doelpunten, dat is 6 tegen 4, daarom staat PSV momenteel dus 2e.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet tav onderling resultaat, maar bij SBS6 (jaja, ik weet het) werd gesuggereerd dat PSV tov Wolfsburg altijd door zou gaan bij gelijk aantal punten. Geen idee hoe en wat.
Wat daar ook van moge zijn: Wolfsburg gaat niet in eigen huis verliezen van MU schat ik in.
Dus als het al kan is het heel theoretisch. Eerst maar eens fatsoenlijk de wedstrijd bij MU ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |