wat een lachertje, beetje gezond verstand is alleen nodig om bijna nooit op je bek te gaan met bestellingen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.
Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html
"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL?
Is er al een Kassa uitzending geweest met klagende babyboomers over niet werkende telefoons uit China? Of over de slecht aftersales van Lightinthebox ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.
"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
Ik ben er blij van. Laat ze maar lekker negatief zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef Brecht35 het volgende:
Nou die Banggood Snap-up is echt bullshit...Ik probeerde net een UMI eMax Mini te bestellen, zit letterlijk een uur te wachten op voorhand, te refreshen zodat m'n timer zeker tot op de seconde juist staat. Timer afgelopen, ik klik op "Rush To Buy", tik razendsnel m'n Paypal wachtwoord in en dan:
"Sorry. The item was just sold out. Good Luck Next Time."
...Bullshit.
Ja, ik ga maar voor een Redmi Note 2 gaan, bij BG heb je met xmas06 voorlopig 6% korting trouwens.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebben
Dit soort akties zijn per definitie kut en je wint nooit wat dus laat ze volgende keer gewoon links liggen en ga voor het normale product met 5% Fok! korting en wees tevreden. Je heb tenslotte al een goedkoop ding uit china vergeleken met nederlandse prijzen
De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudigequote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gelukkig is de heftigste tijd al geweest dat veel mensen kennis maakte china naar mijn inzien.
Toen dacht iedereen winst/handel te kunnen maken. Toen stonden zelfs de ledpigs nog op marktplaats
Uiteraard, Maar dat vind ik minder erg dan die waardeloze mp verkopers die denken dat ze een gat in de Markt hebben gevonden xDquote:Op woensdag 11 november 2015 14:35 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudge
Je hoeft het toch niet te kopen? Ik vind het juist wel grappig als het iemand lukt een ledlampje van 50 cent voor 7,95 te verkopen.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Uiteraard, Maar dat vind ik minder erg dan die waardeloze mp verkopers die denken dat ze een gat in de Markt hebben gevonden xD
Dat is afhankelijk van wat voor muziek je luisterdquote:Op woensdag 11 november 2015 16:19 schreef badschaap het volgende:
wat zijn nou de beste in ears voor onder de 15-20 euro?
Ben wéér een van de dopjes kwijt geraakt van me in ears, ondertussen al de 4e ofzo dit jaar
Ik luister over het algemeen wel veel bassy muziek, maar vind het wel irritant als de rest dan compleet wegvaltquote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van wat voor muziek je luisterd
Kijk een naar Brainwavz, Awei, Xioami Pistons.
Close enough.quote:
Ik zag na afwezigheid de Xiaomi rugtas weer op AliExpress rondzwerven. Da's een aardige.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:18 schreef Markos. het volgende:
Iemand ervaring met deze tas?
http://www.aliexpress.com(...)_5,searchweb201560_9
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaarquote:Op woensdag 11 november 2015 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Wat was je laatste paar dan?
Can't really go wrong met de ES800M of Brainwavz Delta ofzo.
Xiaomi Piston V2 vind ik persoonlijk niet fijn zitten, de V3 zit goed, maar kan het audiotechnisch niet bijbenen.
ES800M is lekker el-cheapo, kun je gerust nog een paar keer kwijtraken.Of je moet een duur setje halen dat je forceert er wat voorzichtiger mee om te gaan.
[..]
Close enough.![]()
Zeer getwijfeld om de Pipo maar uiteindelijk staat mij het Windows-tablet-idee niet genoeg aan om het te kopen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Iemand nog 11.11 deals gescored? Vind het eigenlijk een beetje teleurstellend...
Dit al gedaan?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.
Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.
Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:18 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te kopen? Ik vind het juist wel grappig als het iemand lukt een ledlampje van 50 cent voor 7,95 te verkopen.
Het is ook wel eens andersom....![]()
http://www.banggood.com/3(...)ommet-p-1012084.html
http://eviewer.netmedia-e(...)_aldi027n0000045.jpg
Monkeybrain. Als hij zijn messen niet scherp heeft, kan hem dat zijn leven kosten in de ghetto waar hij leeft.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:40 schreef KdwPPr het volgende:
Nu is het dan echt tijd om wetstones te bestellen voor mijn koksmes.
Is er iemand hierin thuis?
- Welke korrels moet ik bestellen om hem goed te slijpen (200 tot 8000 mogelijk)
- Waar te bestellen? Prijzen variëren van 2 dollar tot 60 dollar.
Het belangrijkste is dat ik niet mijn mes ver**#k aan een wetstone. Het gaat om een 1829 Chrom Molybdan Vanadium mes.
True. En voor die frontpage prijs nog wel geinig. Maar incl. keybo en stylus gelijk aardig wat tientjes duurder.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeer getwijfeld om de Pipo maar uiteindelijk staat mij het Windows-tablet-idee niet genoeg aan om het te kopen. Als het in de formfactor van de Voyo was geweest dan was het een instant-buy.
Dat hing bij Aliexpress helemaal van de deals af. Vorig veel te veel besteld (ook met lage prijzen) en allemaal aan huis gehadquote:Op woensdag 11 november 2015 12:23 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Voor het grootste deel lokkertjes en prijzen die je voor vorige week ook al betaalde. En als je al een leuke deal op AE scoort is de kans groot dat ze, net als vorig jaar, uiteindelijk niet leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |