Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00quote:
Bij die van jou zijn 3 poorten 2.4A en 3 poorten 1A. De Anker had dacht ik 6 x 2.4A poorten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Deze heeft 12A output over 6 poorten http://www.amazon.de/Anke(...)=1-11&keywords=Ankerquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Is deze minder? Ben er zelf erg tevreden over: http://www.amazon.de/gp/p(...)i_detailpage_o01_s00
Herrie en stank valt reuze meequote:Op dinsdag 10 november 2015 17:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zal wel flinke herrie maken en stank geven![]()
Ik hoop nog een cheapo accu versie te vinden dat onder trapondersteuning valt. Maar ik wil dus 25km per uur zonder trappenDat lijkt me zo mooi om op een oude mtb te zetten om met de zomer rond te toeren door de buurt. Geen helm, geen verzekering, top
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.
Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een lichtelijke off-topic vraag, maar heeft iemand enig idee hoe je bij PayPal van land wisselt? Ben verhuisd naar Duitsland maar kan bij mijn adres niet het land veranderen.
Op Google vond ik dat dit niet mogelijk was, maar dat zijn berichten uit 2008 en 2011. Dus wil het hier nog even checken of iemand het weet.
Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
$9,3 miljard in 12 uur. En dit is alleen nog maar van Alibaba, dus Tencent, JD.com etc nog niet meegerekend.quote:Alibaba raked in an astounding $9.3 billion in sales in the first 12 hours of Singles' Day in China, the world's biggest online shopping event, exceeding the whole day's number in 2014, within just the first hour the online behemoth took in $3.9 billion
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan 'n nieuw account aanmaken.
Dank heren, dan zit er niks anders op!quote:Op woensdag 11 november 2015 06:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad, ik weet ook niet beter.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met wet en regelgeving voor Paypal als dienstverlener.
De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $285.99 / ¤270.12 is erg interessant.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:10 schreef dimmak het volgende:
Iemand nog leuke tips voor 11.11 op AliExpress of een andere shop?
Ik zou op AliExpress (originele) SD kaartjes inslaan, maar bij CourtesyTrading zijn ze nog steeds goedkoper.
Ik wil bij jou wel wat euro's wisselen voor dollarsquote:Op woensdag 11 november 2015 10:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De Cube i7 Stylus met Core-M en 4GB werkgeheugen voor maar $2850.99 / ¤270.12 is erg interessant.
Ronduit goedkoop
Voor het grootste deel lokkertjes en prijzen die je voor vorige week ook al betaalde. En als je al een leuke deal op AE scoort is de kans groot dat ze, net als vorig jaar, uiteindelijk niet leverenquote:Op woensdag 11 november 2015 11:16 schreef Skiet het volgende:
Nou, wat een gekkenhuis hier met de 11/11 sale haha
wat een lachertje, beetje gezond verstand is alleen nodig om bijna nooit op je bek te gaan met bestellingen.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.
Telegraaf heeft er zelfs een filmpje over gemaakt:
http://www.telegraaf.nl/t(...)hina_bestelt___.html
"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
En ook "Om van TNT maar te zwijgen, die alles moet bezorgen" .. uhm PostNL?
Is er al een Kassa uitzending geweest met klagende babyboomers over niet werkende telefoons uit China? Of over de slecht aftersales van Lightinthebox ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Veel nieuwsmedia zijn een beethe aan het uitmelken dat we "honderd miljoen" besteed hebben in china met z'n allen.
"KIJK UIT ALS JE IN CHINA BESTELD" en dan hebben ze het ongeveer alleen over aliexpress en het brandweerautotje wat na drie keer uit elkaar viel. Gelukkig noemen ze nog wel even het feit dat je er soms belasting over moet betalen.
Ik ben er blij van. Laat ze maar lekker negatief zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:24 schreef tokko1 het volgende:
Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2015 14:02 schreef Brecht35 het volgende:
Nou die Banggood Snap-up is echt bullshit...Ik probeerde net een UMI eMax Mini te bestellen, zit letterlijk een uur te wachten op voorhand, te refreshen zodat m'n timer zeker tot op de seconde juist staat. Timer afgelopen, ik klik op "Rush To Buy", tik razendsnel m'n Paypal wachtwoord in en dan:
"Sorry. The item was just sold out. Good Luck Next Time."
...Bullshit.
Ja, ik ga maar voor een Redmi Note 2 gaan, bij BG heb je met xmas06 voorlopig 6% korting trouwens.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewoon scriptkiddies die 'm gewonnen hebben
Dit soort akties zijn per definitie kut en je wint nooit wat dus laat ze volgende keer gewoon links liggen en ga voor het normale product met 5% Fok! korting en wees tevreden. Je heb tenslotte al een goedkoop ding uit china vergeleken met nederlandse prijzen
De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudigequote:Op woensdag 11 november 2015 13:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gelukkig is de heftigste tijd al geweest dat veel mensen kennis maakte china naar mijn inzien.
Toen dacht iedereen winst/handel te kunnen maken. Toen stonden zelfs de ledpigs nog op marktplaats
Uiteraard, Maar dat vind ik minder erg dan die waardeloze mp verkopers die denken dat ze een gat in de Markt hebben gevonden xDquote:Op woensdag 11 november 2015 14:35 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
De dagaanbiedingen sites staan iedere dag nog vol met dat spul hoor. Zelfs met spul van de Action voor het 10voudge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |