Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 november 2015 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
24e kan ik voor de verandering op dinsdag, dus dat lijkt me leuk :
hecht je er waarde aan?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik naar P uitreiking gaan of niet, vandaag. Kuttijden: 16:30 tot 20:00.HELPP.
Nee, alleen het leek mij leuk om er bij te zijn voor vrienden maar dat is het enige. Aan de ene kant heb ik iets van ga niet, dan heb je meer tijd om te leren voor je tentamens.quote:
Vrienden kunnen na de tentamens ook. Opgelost.quote:Op donderdag 5 november 2015 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, alleen het leek mij leuk om er bij te zijn voor vrienden maar dat is het enige. Aan de ene kant heb ik iets van ga niet, dan heb je meer tijd om te leren voor je tentamens.
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrienden kunnen na de tentamens ook. Opgelost.
Lekker biertje met Klaske en Peter drinken, jatogggquote:Op donderdag 5 november 2015 10:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, alleen het leek mij leuk om er bij te zijn voor vrienden maar dat is het enige. Aan de ene kant heb ik iets van ga niet, dan heb je meer tijd om te leren voor je tentamens.
Bierquote:Op donderdag 5 november 2015 10:34 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Lekker biertje met Klaske en Peter drinken, jatoggg
quote:
Wil ik ook nietquote:Op donderdag 5 november 2015 10:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij deze word jij nooit uitgenodigd voor het bierfestival met Johannes en Mani.
heb je je P?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik naar P uitreiking gaan of niet, vandaag. Kuttijden: 16:30 tot 20:00.HELPP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |