Dat jij je druk maakt om wat een ander typt op een internetforum, anders hield jij je mond wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké.
Waar precies zie je mij huilen, dom varken.
Zwakte?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij je druk maakt om wat een ander typt op een internetforum, anders hield jij je mond wel.
En meteen schelden toont zwakte.
Dat is idd ook zwak, maar schelden is ook nergens voor nodig, toch? Waarom zou je het doen?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus iemand die 5 minuten geleden aangeeft niet te kunnen stoppen met roken omdat zijn genen hem dwars zitten.
Wat een lachwekkend figuur ben je toch Etsu.
Uitgeluld door een glitternicht.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
5 minuten stil. Mooi dat je uitgedist bent, Elan.
Het kan blijkbaar.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitgeluld door een glitternicht.
Jeetje zeg.
Mooi zo, dan kan jij je opmerkingen ook voortaan achterwege laten. Opgelost.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het kan me vrij weinig schelen op zich.
Dit is pertinent onwaar. Aangezien je nog steeds denkt dat ik grijs schaamhaar heb.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan jij je opmerkingen ook voortaan achterwege laten. Opgelost.
Maak je niet zo druk om anderen op een internetforumpje, dat is wat ik je adviseer aangezien ik jou door en door ken.![]()
Heb je ook.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. Aangezien je nog steeds denkt dat ik grijs schaamhaar heb.
Oke.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo goed ken je me dus. Jammer dit weer Etsu.
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je ook naar Hawaii businessclass.
Neen, naar Syrië.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je ook naar Hawaii businessclass.
Ik ga even een pakketje op de post doen.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Ik ga zo naar de AH voor sushi spullen en vanavond sushi maken.
doei schat xxquote:Op woensdag 4 november 2015 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga even een pakketje op de post doen.
Eet smakelijk straks
Ja, dom kind.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)ampaign=facebookpage
Tienerproblemsquote:Op woensdag 4 november 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)ampaign=facebookpage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |