koop het dan gewoon niet jeetje.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef Etsu het volgende:
nee is nog niet echt gelukt
moet eigenlijk een datum afspreken met mezelf.
vanmorgen nieuw pakje gekocht
het punt is alleen dat ik altijd wel stress heb. school, privé. mn slaapritme is ook behoorlijk verstoord en als ik niet rook, nog erger.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
koop het dan gewoon niet jeetje.
datum afspreken werkt toch niet. Gewoon als dit pakje op is stop je, ongeacht of de dag voorbij is ofzo en je een nieuw pakje kan kopen blabla
Ja gewoon stoppen, boeien dat je dan even meer stress hebt en slecht slaapt. gaat vanzelf wel weer over. Beter nu stoppen dan over 20 jaar omdat je dan een slechte gezondheid hebt.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
het punt is alleen dat ik altijd wel stress heb. school, privé. mn slaapritme is ook behoorlijk verstoord en als ik niet rook, nog erger.
je hebt gelijk hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon stoppen, boeien dat je dan even meer stress hebt en slecht slaapt. gaat vanzelf wel weer over. Beter nu stoppen dan over 20 jaar omdat je dan een slechte gezondheid hebt.
Uhu, ja denk t ookquote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Etsu het volgende:
maar ik denk dat het in de familie zit. de rokers zijn ook na 30 jaar ofzo pas gestopt met roken, eerder konden ze gewoon niet.
mn oma zelfs na 50 jaar![]()
nou hup hup.quote:
Oh, echt joh?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
het verschilt erg per persoon hoe ze ermee om gaan hoor.
of het ongeopend laten.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hup hup.
Je kan ook gaan minderen met dit pakje dat je nu hebt. Steeds minder sigaretten en dan als hij op is dan stop je gewoon.
Nee gewoon oproken anders dan ga je nu stoppen en denk je heel de tijd: ohja ik heb nog een pakje.quote:
Wow, wat bijzonder dat je aan mijn niet inhoudelijke posts kan zien dat ik je niet snap. Wowowowow.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
je snapt me (weer) eens niet. laat maar crackie.
nee. ik weet niet echt waar ik naar moet kijken voordat ik allemaal dingen koop, en in het rokerstopic reageren ze niet echtquote:Op woensdag 4 november 2015 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Heb je al die hulpmiddelen enzo al eens geprobeerd Etsu?
Bij jezelf nagaan waarom het zo lastig is om te stoppen en daar een middeltje bij zoeken.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee. ik weet niet echt waar ik naar moet kijken voordat ik allemaal dingen koop, en in het rokerstopic reageren ze niet echt![]()
toen kwam sof met haar cherrytomaatjes want er zou een stofje in zitten waardoor je niet meer wilt roken ofzo.
Valium helpt wel voor het slaapritme te verbeteren schijntquote:Op woensdag 4 november 2015 14:28 schreef M4rc0 het volgende:
Beter nicotine inwisselen voor andere druks
Wat laf om je familieleden hierbij te betrekken. Je hebt gewoon totaal geen ruggengraat.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Etsu het volgende:
maar ik denk dat het in de familie zit. de rokers zijn ook na 30 jaar ofzo pas gestopt met roken, eerder konden ze gewoon niet.
mn oma zelfs na 50 jaar![]()
Haal adem in, adem uit. Joehoe.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat laf om je familieleden hierbij te betrekken. Je hebt gewoon totaal geen ruggengraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |