Na het zwemmen. Douchen tussen de Olympische zwemmers is al spannend genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef Kaas- het volgende: [..] In het zwembad zelf bedoel je? Das toch wel logisch?
![]()
Die smiley dus, ken hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef Rezania het volgende:
Alleen TS is een Jan Kees de Jager, bolletje pretvet dat het is.
Zwemmers hebben helemaal niet zo'n mooi lichaamquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Na het zwemmen. Douchen tussen de Olympische zwemmers is al spannend genoeg.
Turners!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zwemmers hebben helemaal niet zo'n mooi lichaam
(vind ik dan...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Matt Bomer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind ik ook, in vergelijking met andere sporten dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(vind ik dan...)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Matt Bomer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Matt Bomer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You could have fooled me.
Mijn god dude, leer het eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die smiley dus, ken hem nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:12 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Matt Bomer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Matt Bomer:
Nu zo naast elkaar hebben jullie eigenlijk wel wat van elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verschilt ook, schoonspringers, zwemmers, waterpoloërs, allemaal andere lichaamsbouw.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(vind ik dan...)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu zo naast elkaar hebben jullie eigenlijk wel wat van elkaar.
Ja oke, die sporten heel anders dan die wedstrijdzwemmers. Met die enorme brede schoudersquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het verschilt ook, schoonspringers, zwemmers, waterpoloërs, allemaal andere lichaamsbouw.
Schoonspringers & waterpoloërs
Kom maar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dubbele punt zes.
Up yours, bitch:
D'r hoeft geen piemel in (quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke, die sporten heel anders dan die wedstrijdzwemmers. Met die enorme brede schouders
Die ogen van die rechter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:21 schreef Rezania het volgende:
Over schoonspringers gesproken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |