abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2015 @ 09:52:10 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157330214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het hier zeggen is 1 maar het ook daadwerkelijk uitvoeren. Het contact verbreken en haar blokkeren zal hij waarschijnlijk nog te moeilijk zijn voor hem en dan blijft hij hoop houden of haar in de gaten kunnen blijven houden. Zoals ik zei: je bent zo'n iemand liever kwijt dan rijk, maar dat kan je zelf met wat logisch nadenken ook zelf bedenken.
Maar hij luistert wel degelijk naar advies.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157330260
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar hij luistert wel degelijk naar advies.
Dat zullen we vanzelf zien. Hij komt vrij wanhopig over en dan wint je gevoel het vaak van je brein. Ik heb zelf ook in een situatie als deze gezeten, maar je moet jezelf blijven respecteren en inzien dat jij deze mensen niet waard bent. Toendertijd haar gezegd dat waar ze mee bezig was niet geoorloofd is en je er mensen pijn mee doet en dat je mensen als dit niet nodig hebt in je leven. Verbrak het contact, blokkeerde haar op Whatsapp/FB etc.

Dat nam ze behoorlijk goed op, 3 weken later hing ze huilend aan de telefoon. Laat jezelf zoiets gewoon niet aandoen..
  donderdag 5 november 2015 @ 09:56:55 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157330279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:55 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat zullen we vanzelf zien. Hij komt vrij wanhopig over en dan wint je gevoel het vaak van je brein. Ik heb zelf ook in een situatie als deze gezeten, maar je moet jezelf blijven respecteren en inzien dat jij deze mensen niet waard bent. Toendertijd haar gezegd dat waar ze mee bezig was niet geoorloofd is en je er mensen pijn mee doet en dat je mensen als dit niet nodig hebt in je leven. Verbrak het contact, blokkeerde haar op Whatsapp/FB etc.

Dat nam ze behoorlijk goed op, 3 weken later hing ze huilend aan de telefoon. Laat jezelf zoiets gewoon niet aandoen..
Ja, volgens mij is die boodschap wel overgekomen bij TS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157330286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het hier zeggen is 1 maar het ook daadwerkelijk uitvoeren. Het contact verbreken en haar blokkeren zal hij waarschijnlijk nog te moeilijk zijn voor hem en dan blijft hij hoop houden of haar in de gaten kunnen blijven houden. Zoals ik zei: je bent zo'n iemand liever kwijt dan rijk, maar dat kan je zelf met wat logisch nadenken ook zelf bedenken.
Heb haar geblokkeerd en verwijderd direct na gister. Ik doe dit voor mezelf, want tast me teveel aan inderdaad. Juist wil ik hoop vernietigen, en gaat wel lukken zo, zolang ik maar denk dat niemand zoveel moeite waard is indien de moeite niet wederzijds is.

Ik volg advies op indien ik mezelf in kan vinden en in dit topic kan ik dat..zoveel energie ergens aan besteden en ze gaat nog niet voor me. Kan ik beter moeite in iets elders steken :)
pi_157330307
quote:

[..]

Wanhopig kan ik overkomen, maar zal me niet meer zo laten leiden. Moet dit ook niet willen voor mezelf
pi_157330312
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:57 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Heb haar geblokkeerd en verwijderd direct na gister. Ik doe dit voor mezelf, want tast me teveel aan inderdaad. Juist wil ik hoop vernietigen, en gaat wel lukken zo, zolang ik maar denk dat niemand zoveel moeite waard is indien de moeite niet wederzijds is.

Ik volg advies op indien ik mezelf in kan vinden en in dit topic kan ik dat..zoveel energie ergens aan besteden en ze gaat nog niet voor me. Kan ik beter moeite in iets elders steken :)
Goed gedaan in dat geval ;)

Op het moment dat zij door heeft dat jij haar links hebt laten liggen en ze gaat beseffen, net als in mijn geval, dat ze op deze manier iedereen om zich heen verliest, komt ze weer bij je aankloppen. Maar wees dan ook sterk, jij moet haar achter je aan laten lopen en niet opnieuw achter haar aan, ook al zullen je gevoelens weer op hol slaan.
pi_157330376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Goed gedaan in dat geval ;)

Op het moment dat zij door heeft dat jij haar links hebt laten liggen en ze gaat beseffen, net als in mijn geval, dat ze op deze manier iedereen om zich heen verliest, komt ze weer bij je aankloppen. Maar wees dan ook sterk, jij moet haar achter je aan laten lopen en niet opnieuw achter haar aan, ook al zullen je gevoelens weer op hol slaan.
Nee precies. Vorige x nam ze contact op uit het niets, kwamen gevoelens naar boven en hoop. Maar eindigde op teleurstelling. Dus ervaring rijker als ze contact opneemt. Maar is nu niet mogelijk, dus it's cool.
pi_157330444
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Nee precies. Vorige x nam ze contact op uit het niets, kwamen gevoelens naar boven en hoop. Maar eindigde op teleurstelling. Dus ervaring rijker als ze contact opneemt. Maar is nu niet mogelijk, dus it's cool.
Ze speelt een psychologisch spelletje in de hoop dat je weer voor haar valt. Keep strong, laat haar voor je vechten en zet haar een tijd in de wacht mocht je ooit eens willen peilen of het iets zou kunnen worden. Maar beter om het in zijn geheel voorbij te laten gaan.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:25:33 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157330680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:08 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ze speelt een psychologisch spelletje in de hoop dat je weer voor haar valt. Keep strong, laat haar voor je vechten en zet haar een tijd in de wacht mocht je ooit eens willen peilen of het iets zou kunnen worden. Maar beter om het in zijn geheel voorbij te laten gaan.
Waarom zou je ooit nog iets met zo iemand willen, maar goed dat is aan hem zelf.
Wat ik heb geleerd is dan mensen nooit veranderen...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157330819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Waarom zou je ooit nog iets met zo iemand willen, maar goed dat is aan hem zelf.
Nee klopt, het is beter om het voor altijd te laten. Zoals hulkheld ook aangaf is het beter om het te laten gaan.
pi_157330891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik raad het hem ook af, maar je gevoel is iets wat je niet al te makkelijk onder controle kan houden als je gek op iemand bent.
pi_157333851
quote:

[..]

Walgelijk die manipulatieve krokodillentranen. :r
pi_157335214
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Walgelijk die manipulatieve krokodillentranen. :r
Dus dat, als ze beseffen wat ze missen, komen ze ineens weer aankloppen. Leed is geschiedt, niet meer aan beginnen of wanneer je een zodanig goed gesprek hebt gevoerd dat je haar goed duidelijk maakt wat jij verwacht van haar.
pi_157335466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dus dat, als ze beseffen wat ze missen, komen ze ineens weer aankloppen. Leed is geschiedt, niet meer aan beginnen of wanneer je een zodanig goed gesprek hebt gevoerd dat je haar goed duidelijk maakt wat jij verwacht van haar.
Het is een machtspelletje. De beste manier om dat te winnen is om er niet aan mee te doen.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:03:04 #115
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157336100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik raad het hem ook af, maar je gevoel is iets wat je niet al te makkelijk onder controle kan houden als je gek op iemand bent.
Dat klopt uiteraard maar hij kan hier horen wat het verstandigst is om te doen ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 5 november 2015 @ 15:37:40 #116
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_157336883
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:24 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Ook als het geen relatie is? Kreeg vermoeden dat dit wel vaker gebeurd, of is het bij daten al exclusief?
Mijn god :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_157339074
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is een machtspelletje. De beste manier om dat te winnen is om er niet aan mee te doen.
Amen. Dat is exact waar ik mij nu ook in bevind. Geen enkele opening gunnen.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat klopt uiteraard maar hij kan hier horen wat het verstandigst is om te doen ;)
Hopen maar dat hij dat doet ja haha
  donderdag 5 november 2015 @ 22:00:48 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157347859
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:32 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Nee, ze vertrouwt me niet..en dat is wat ik het ergst vind. Ondanks dat vertrouwen bij mij ook niet 100 is, doe ik alsnog moeite om het zo goed mogelijk te krijgen. Vind erg dat ze die ex zo erg vertrouwd. Voel me ook minder, omdat ik denk van 'een vrouw wil wel iemand die zo slecht is voor haar, maar mij niet'. Is gewoon rot, en merk dat ik knop van gevoelens niet kan uitzetten
Ze vertrouwt je niet, ze heeft seks met haar ex en jij wil een leven opbouwen met haar?

Ik ga toch met de rest mee, dumpen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157424539
Ben over haar heen. Zal er ook doorkomen dat het zo snel ging dat ik over haar heen ben, doordat ik al tijdje twijfelde. In mijn hoofd heb ik geen wrok meer of wat dan ook, wel vind ik haar denkwijze uiterst bizar. Gevoelens of geen gevoelens.

Maar goed, ze heeft self-issues, gelukkig dat ik dit allemaal heb ontweken, kon enkel erger worden.
pi_157429479
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:27 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik begrijp niet waarom ze überhaupt met jou wil daten, terwijl ze overduidelijk nog niet over haar ex is. Dit is niets anders dan jou gebruiken.

Goed dat je dat beseft en ermee gaat ophouden. Geloof me, jij verdient beter.
Laat haar los en ik zou zelfs tegen haar zeggen dat je het niet netjes vindt van haar hoe zij met jou is omgegaan. Je hebt geen sex (met je ex) als je aan het daten bent met iemand anders.
Het zeggen tegen haar dat ze niet netjes met hem is omgegaan doet haar waarschijnlijk niks.. Dat gaat ze passen beseffen op het moment dat ze haar ex ook kwijt is, omdat ze lonely is en dan de gedachten gaan naar het handelen uit het verleden. Exact hetzelfde in hetgeen wat ik mee heb gemaakt, je eindigt het contact, voelen zich alleen om ook jij niet meer voor ze gaat en ze geen aandacht meer krijgen en ze beginnen weer aan je te trekken of je toch weer vrienden of meer wilt zijn.
pi_157429552
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:00 schreef Gregor1994 het volgende:
Ben over haar heen. Zal er ook doorkomen dat het zo snel ging dat ik over haar heen ben, doordat ik al tijdje twijfelde. In mijn hoofd heb ik geen wrok meer of wat dan ook, wel vind ik haar denkwijze uiterst bizar. Gevoelens of geen gevoelens.

Maar goed, ze heeft self-issues, gelukkig dat ik dit allemaal heb ontweken, kon enkel erger worden.
Het is helemaal niet erg om er nog mee te zitten of er nog eens aan te denken, laat het alleen je dagelijks activiteiten niet beïnvloeden. Er komt vast een ander langs die wel voor je gaat! :)
pi_157430406
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 18:15 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het is helemaal niet erg om er nog mee te zitten of er nog eens aan te denken, laat het alleen je dagelijks activiteiten niet beïnvloeden. Er komt vast een ander langs die wel voor je gaat! :)
Precies! Beïnvloedt me in die zin totaal niet, en dat is een hele grote stap vind ik. Dat gebeurde eerst wel namelijk. En je kan inderdaad gelijk hebben, vrouwen kunnen op een gegeven moment weer contact zoeken. Klopt.
pi_157430497
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:53 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Precies! Beïnvloedt me in die zin totaal niet, en dat is een hele grote stap vind ik. Dat gebeurde eerst wel namelijk. En je kan inderdaad gelijk hebben, vrouwen kunnen op een gegeven moment weer contact zoeken. Klopt.
Is menselijk hoor haha, zoals ik verteld had heb ik ook iets gelijks meegemaakt, niet dat ze nog seks had met haar ex, maar er een einde aan maken en weer aankloppen, eerste 2 dagen was ik er ziek van en toen bedacht ik me: waar ben ik godsnaam mee bezig? Zij verdient het niet mij zo te laten voelen zoals ik me nu voel. Het komt goed!
pi_157430954
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 18:53 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

En je kan inderdaad gelijk hebben, vrouwen kunnen op een gegeven moment weer contact zoeken. Klopt.
Dat moet je toch heel niet willen man. Klaar is gewoon klaar.
pi_157431219
De jeugd van tegenwoordig....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')