Heel even in de magnetron doen?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de zuurkoolstamp.
Nadeel van de uitgelekte zuurkool, dat het koud is en de aard.stamp afkoelt.![]()
Dus als je iets weet om de zuurkool voor te warmen...
De afgeborstelde aard heb ik gekookt in bouillon, en de scheut melk + boter + kaneel in een hoog theeglas ín de pan meegewarmd.![]()
Met een extra appel in snippers werden het twee volle borden.
Worstjes waren lekker.
Ik had voor volgende week een eerste keer MS ingepland staan maar ik heb het net om laten zetten naar de week erop. De gerechten van dan lijken me een stuk smakelijker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Voor mij is dit de eerste MS. Volgende week vind ik MS niet zo heel interessant (ook omdat de dingen die me lekker lijken niet allemaal invriesbaar zijn). HF heeft dan weer 4 gerechten die me wel aardig lijken, dus die vijfde neem ik er dan als bonus bij. Ook een aantal prima in te vriezen. Behalve voor brood hoef ik geen supermarkt te zien deze twee weken
Welke pasta? De volkorenpasta van HF heb ik vaker ingevroren, maar gaat sowieso nooit mijn favoriet worden.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:16 schreef LuDann het volgende:
Is pasta een beetje in te vriezen, weten jullie dat? Mijn gevoel zegt van niet, maar ik heb er geen enkele ervaring mee.
Marley Spoon heeft een tagliatella met pancetta en boerenkool, ik vraag me af of ik die ik kan vriezen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Welke pasta? De volkorenpasta van HF heb ik vaker ingevroren, maar gaat sowieso nooit mijn favoriet worden.
Voor vier personen kopen ga ik misschien ook wel eens doen, maar dan enkel als ik voldoende ruimte in de vriezer heb, en bij dingen die me écht lekker lijken. Anders haal ik dat er gewoon niet uit (merendeel van de week eet ik in m'n eentje).
Als je een 1 persoonsbox besteld is de Beebox goedkoper. Daarna niet meerquote:Op woensdag 25 november 2015 19:18 schreef Japie77 het volgende:
Iemand hier al ervaring met Beebox? Biologisch en ook nog goedkoper dan HF. Ga het denk is eens proberen.
Een 3maaltijdenbox bij HF kost 39 euro en bij Beebox 38 euro. En dan is Beebox ook nog eens biologisch waar je normaal in de winkel veel meer voor betaald.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je een 1 persoonsbox besteld is de Beebox goedkoper. Daarna niet meer
Owja. jij kijkt bij die 2e box. Ik zat bij de eerste te kijken. Je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 20:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Een 3maaltijdenbox bij HF kost 39 euro en bij Beebox 38 euro. En dan is Beebox ook nog eens biologisch waar je normaal in de winkel veel meer voor betaald.
Maar geen ervaring mee dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Owja. jij kijkt bij die 2e box. Ik zat bij de eerste te kijken. Je hebt gelijk
Nee, ik ben persoonlijk niet van de 3 dagen boxen. Wil liever 5 dagen boxen. Daarom alleen maar ervaring met MS en HF.quote:
Dan kan je toch een dubbele doen, heb je 6 dagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben persoonlijk niet van de 3 dagen boxen. Wil liever 5 dagen boxen. Daarom alleen maar ervaring met MS en HF.
Ja met 5 dagen HF betaal je toch ook veel.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:59 schreef pl4kkie het volgende:
Ja, maar dan betaal je ook 2x zoveel
Nog meer appel? Ik vond 'm nu al zo zoet..quote:Op woensdag 25 november 2015 18:21 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de zuurkoolstamp.
Nadeel van de uitgelekte zuurkool, dat het koud is en de aard.stamp afkoelt.![]()
Dus als je iets weet om de zuurkool voor te warmen...
De afgeborstelde aard heb ik gekookt in bouillon, en de scheut melk + boter + kaneel in een hoog theeglas ín de pan meegewarmd.![]()
Met een extra appel in snippers werden het twee volle borden.
Worstjes waren lekker.
49 euro. Vind ik niet bijzonder veelquote:Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja met 5 dagen HF betaal je toch ook veel.
quote:Op maandag 23 november 2015 22:34 schreef Trusten het volgende:
Werkte primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij goedkoopste kerstdiner in jaren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 23 november 2015 22:34 schreef Trusten het volgende:
[..]ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Idemquote:Op donderdag 26 november 2015 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werkte primaVolgens mij goedkoopste kerstdiner in jaren
Bij Beebox is het 56 euro voor 6 dagen dus. En dan heb je biologisch.quote:Op donderdag 26 november 2015 06:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
49 euro. Vind ik niet bijzonder veel
Maar wel maar 3 verschillende gerechten voor 6 dagen. Dus je eet 3 keer 2 keer hetzelfde.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bij Beebox is het 56 euro voor 6 dagen dus. En dan heb je biologisch.
Echt waarquote:Op donderdag 26 november 2015 19:06 schreef MutedFaith het volgende:
Maar wel maar 3 verschillende gerechten voor 6 dagen. Dus je eet 3 keer 2 keer hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |