Ga inderdaad maar even liggen ofzo ja. Je hersenspinsels worden je teveel. Dekentje erbij en in foetushouding tot je weer gekalmeerd bent.quote:
Iemand zei het tegen mij. Ik verzin het niet zelf.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga inderdaad maar even liggen ofzo ja. Je hersenspinsels worden je teveel. Dekentje erbij en in foetushouding tot je weer gekalmeerd bent.
Ik zou het best kunnen weerleggen, als het me had geboeid wat jij denkt. Maakt niet uit, geniet ervan.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iemand zei het tegen mij. Ik verzin het niet zelf.
piemel is geen orgaanquote:Op donderdag 5 november 2015 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto heeft een grote mond maar een klein hartje hoor. Deels omdat het een jap is en die sowieso wat kleinere organen hebben.
Turken is 85 % kans op bruine ogen toch??quote:Op donderdag 5 november 2015 16:59 schreef Beach het volgende:
hoe weet henk dat haar vriend mooie bruine ogen heeft
Hij is vreemd gegaan en ik heb hem vergeven. Hij houdr van mij.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef fathank het volgende:
Hahaha stimorol leuk dat je een monogame relatie hebt jammer dat het eenzijdig is. Die vent van je toen die onbereikbaar was en je hier kwam uithuilen, waar denk je dattie was?
Maar geloof em vooral op z'n mooie bruine ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |