held, ik ga binnenkort pr'enquote:Op donderdag 5 november 2015 11:28 schreef Beach het volgende:
he sander vanochtend 150kilo deadlift gepakt
geen chalk sumo straps belt
Inbe4 Als het je niet bevalt ga je maar naar een ander forum!!!quote:Op donderdag 5 november 2015 11:23 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelt het topic een beetje aan.
zelden zo gelachenquote:Op donderdag 5 november 2015 14:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken aangifte te doen over deze uitspraak van jou maar ik wil een weldenkend mens als Danny graag de mogelijkheid geven zich hierover uit te spreken.
niemandquote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het al bekend waarom Beach zo vuistdiep in Turkije en dan vnl de Koerden zit? Taal leren ditdat. Wie wil hij bumsen?
Stimo?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het al bekend waarom Beach zo vuistdiep in Turkije en dan vnl de Koerden zit? Taal leren ditdat. Wie wil hij bumsen?
Ik gok op een user, begint met Ambi en eindigt op Rol.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit liever lekker diep ergens anders inquote:Op donderdag 5 november 2015 15:24 schreef Beach het volgende:
weissman zit jij ook diep in de aars van erdogan
haha ik snap hemquote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice, er is hier een sinterklaasintocht met echte pieten. Daar gaan we heen.
Dat is de reden dat Weiss jou heeft geneukt en ook heeft gedumpt. Je vergist je.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja. Craycrays schijnen beesten in bed te zijn. Misschien dat hij daarop hoopt, want alle andere tekenen wijzen op zeester-in-bed-gedrag.
Je moet gewoon optiefen met je schijnheilige gedrag. Mij betichten van gestalk, kap er zelf maar eens mee.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe je hebt nieuwe info. Spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |