quote:jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Op dinsdag 19 november 2002 21:41 schreef Lexie het volgende:
Argh!
Kunnen ze al niet wat eerder met dat vertalen beginnen? Het moet toch wel mogelijk zijn om tijdens het ontwikkelen al Franse, Duitse, en Spaanse tekst te laten schrijven en in te spreken?
Anders brengen ze hem alvast uit in Nederland en Groot-Britannie, dan worden wij niet gehinderd door die chauvinistische Duitsers, Fransen en Spanjaarden
quote:Maar waarom dan wel bij een game als Mortal Kombat.
Op dinsdag 19 november 2002 23:48 schreef G1Ace het volgende:[..]
jammer genoeg vinden ze het niet zo leuk als wij spellen in het engels krijgen en zij niet in hun taal
Dan zouden ze inkomsten mislopen
quote:Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.
Op dinsdag 19 november 2002 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Generaliseren doe je maar op de frontpage SmashBro.
quote:
Op woensdag 20 november 2002 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het lijkt me allerzins correct wat hij schrijft.
quote:Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.
Op dinsdag 19 november 2002 15:40 schreef SmashBro het volgende:
die zijn te lui om Engels te leren. .
quote:Ja, maar niet genoeg. Want anders zouden we nou wel Metroid hebben.
Op woensdag 20 november 2002 01:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]Ik ken zat Spanjaarden en Fransen die goed Engels spreken.
Ben nu meer op de GBA bezig, met SMA3.
TS2 lijkt me wel okay, iig totdat MP uit is. En ik wil ook nog MP4.


Godzilla : Destroy All Monsters Melee is ook uit, deze screens zijn niet echt geweldig, maar je moet m ''live'' zien...
Kreeg ook best goeie reviews overal, en t lijkt me wel lachen...!!
edit : gelijk maar even closing comments van IGN erbij doen :
Closing Comments
As a single-player game, Godzilla: Destroy All Monsters Melee is bound to provide a solid amount of fun and entertainment. It's got 11 characters, several big, destructible cities, and tons of intuitive monster moves and combos to learn and try out. The Adventure Mode, however, is unbalanced -- that's a certainty, and at points it may prove relentlessly unforgiving and even cheesy. There's still the appeal to keep going, to unlock more characters and stages, a feat that comes recommended for those who fancy themselves supremely skilled and ready for a good fighting challenge. But the novice gamer may find it all too hard.
Still, I don't imagine most gamers would consider Godzilla for its single-player mode alone. Indeed, this title's main appeal -- by far -- is its multiplayer features, which come as a tremendous success. Participating in a four-player melee against three unsuspecting friends is the recipe for hours of fun, both good-natured and devilishly unfair. In fact, as far as multiplayer experiences go, Godzilla represents one of GameCube's very best. Add in a great, beautiful presentation and lots of subtle and not so subtle humor elements, and this one is a keeper for fighting and Godzilla fans.
Recommended.
Presentation
Simple, but well done menus, humorous style, great use of license. Limited character lineup and stages. 8.0
Graphics
Pretty. Lots of geometry, detailed character models, bump-mapping, reflections, lighting effects and more. Runs at 30 frames -- sometimes slows down. 8.0
Sound
Funny and atmospheric. Lots of creature calls, big bangs and crumbles, humorous background noises. Some repetition. Uninspired music. 8.0
Gameplay
Solid. Fun. Tight control. Lots of moves. Deeper than readers might think. Unbalanced single-player mode. Excellent multiplayer offerings. 8.0
Lasting Appeal
The multiplayer mode alone will keep gamers coming back again and again. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.4
quote:Ik vind dat "Melee" achter de titel wel een beetje goedkoop en meelifterig overkomen eigenlijk.
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
<knip>
Toch ?
Zolang het maar een cool spel is, en dat lijkt het me zeker wel...
Gister heel even gespeeld bij de lokale gameshop, en tis wel lache als je je tegenstander tegen een gebouw aanramt, en dat gebouw half instort op onschuldige mensen beneden
quote:edit : via gamerankings achter de score gekomen : 8,6 !
Oh! Oh! *op en neer springt* IGN heeft MK5 gerievewed! Is Chocobo er al? Of iemand anders met Insider? Ik wil weten wat ie scoort!
Nu mag een IGN-insider even de comments erbij gooien ![]()
Wel vervelend dat we tot februari moeten wachten tot we m kunnen spelen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 20-11-2002 10:02]
Grootste minpunt zou zijn dat er maar 1 fatality per character is, maar volgens bepaalde mensen daar hebben ze al een 2e unlockt bij sommige chars...
Wat ik ook apart vond was dat mensen op het XBox board klagen over slowdown in de XBox versie !!! ![]()
Verder krijgen dus alle 3 de versies allemaal een 8.6
Closing Comments
We are a happy office. For the first time in all of IGN's history, we can sit together in unison and say in agreement that we enjoyed the latest Mortal Kombat game. Not without its problems, particularly in terms of the unforgiving CPU aggression, Deadly Alliance is still among the best fighting games of 2002. A late night favorite for the last couple of weeks and for a few months more, Deadly Alliance is a remarkable achievement in the history of a series we wrote off long ago. Congratulations all around, and congratulations to anyone lucky enough to pick this one up!
-- Jeremy Dunham
I have to admit that Mortal Kombat: Deadly Alliance surprised me. I wasn't expecting much depth from the fighter because the series has, in the past, proven somewhat shallow. But this time around it's got a fairly worthy brawling and combo system that's sure to keep fighting fans busy for a long while. Meanwhile it's just as fast, just as intuitive, and just as pretty as previous Mortal Kombat games. I'm a bit disappointed that there aren't more fatalities per character, but in the end this is still GameCube's current best fighter, as far as I'm concerned.
Recommended.
- Matt Casamassina
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as
spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay. Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
Must have dus (voor mij tenminste wel)
quote:In dit topic staan er een hoop
Op woensdag 20 november 2002 11:57 schreef Luigi het volgende:
Zijn er screens?
Alleen staat er dan "IGN" op ipv het rare vieze "xboxworld" ![]()
edit: taalfoutje ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 20-11-2002 12:10]
quote:Muk, volgens mij werkt dat voor geen meter
Op woensdag 20 november 2002 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:'t schijnt dat je MKDA alleen maar met de D-pad kan besturen, en niet met de analoge stick...
quote:^^^^ Dat spel lijkt mij helemaal niet leuk.
Op woensdag 20 november 2002 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:ook knip
Reviews zijn op alle systemen goed. Heeft een editor's choice score op IGN gehaald. Beste MK tot nu toe !
Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0
Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0
Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0
Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0
Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay Let alone the two-player versus mode. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |