Oh dat meen je Kwak
Hier even een binnenvaller met een broodbeleg vraag.
Wij zijn zelf geen broodeters en eten qua beleg heel eenzijdig. R krijgt vanaf het begin al of niks op brood, of roomboter, geplet fruit (meestal banaan, maar nooit een succes) of zonnestroop of natrium arme pindakaas. Nu gaat hij moeilijker doen met broodeten, de korstjes eraf trekken en weggooien en wil hij met moeite vaak broodeten. Crackers gaan soms, ontbijtkoek gaat als een speer. Oh ja, avocado hebben we weggegooid, want dat vindt hij heel vies. Jam krijgt hij op de opvang, maar zou ook nog wel eens kunnen.
Gister kaas erop gegeven. Hij de kaas eraf pulken en daarna gillen om meer. Ik was omelet aan het maken, kreeg hij ook, ook op brood, maar nee, weer eraf pulken. De gesmolten kaas van het omelet op het brood gesmeerd, maar dat wou hij niet.
Leverpastei ben ik niet zo'n fan van, maar eten we zelf heel soms en hebben we in huis. Als uitzondering mag hij dat best eens krijgen. Smeerkaas of van die groentespraid ofzo, vinden we beide om te gruwelen, dus als het overblijft (al kokhals ik er al van

) vind ik dat erg zonde. Ik ben vooral benieuwd wat jullie de (jonge) dreumessen) geven op brood. Alles wat er los op ligt gaat niet werken. Ik zat te denken aan, niet zo heel gezond misschien, gestampte muisjes. Kwam dat best vaak tegen. Ultra gezond hoeft het niet (meer) te zijn, hij eet ook gewoon mee met de pot en soms is dat heel zout, maar ik trek daarin niet een hele rechte lijn want slagroom krijgt hij dan weer niet en ijs ook niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door Hilmo op 03-11-2015 13:20:49 ]