Post game drops zijn niet op basis van je light level. Wanneer je engrams decrypt moet je dit op zo hoog mogelijk light level doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:26 schreef Luuksor het volgende:
Met die lightless gear, leuk voor de SRL, maar heeft het lagere light level effect op de drops post game?
Goede tip!quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:28 schreef wiebel535 het volgende:
Die tumbler sparrow die je toendertijd gekregen hebt.... die kicket ass in de racerij. Die giert Door de bochten.
Thanks! Morgen voor die 7 wins!quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:39 schreef vault_tec het volgende:
9-0 gegaan. 320 primary gekregen. 1 invis shotgunner, 2 snipers met tlw. 3 keer geddos'd. 2 keer op op 8-0 met mercy enerna zonder mercy into 8-1 😭
Vanavond raid avond?quote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef Reintji het volgende:
Voor die vijf euro kun je de single player doen. Maar jaar één DLC is wel behoorlijk uitgekleed. Random events zijn niet speelbaar bijv. Die zou ik er niet bijkopen. Alleen de taken king DLC is wel weer prijzig, aangezien die bijna net zo duur is als de losse game (¤5,-) plus TTK DLC in jou geval. Destiny TTK ligt bij bijv MM incl basisgame en alle year 1 DLC voor ¤40-45.
Voor vijf euro kun je iig geen bult vallen aan de SP en kennis maken met de game.
Klinkt goed, maar ik kan niet. Misschien woensdag of donderdagavond. Kan altijd even een berichtje sturen als ik online ben. Doe ook co-op Halo5 met Bunny zo nu en dan, maar dat spel haalt het niet bij Destiny, behalve de warzone spelmodus, die is wel nice.quote:
Nee lijkt mij ook niet voor dat geld. Als het bevalt dan komt TTK er sowieso wel en dan ligt er in ieder geval niet nog een spel van 40 euro in de kast stof te vangen omdat het toch niet zo leuk bleek te zijn als vooraf gedacht. Daar heb ik wel een paar euro voor over.quote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef Reintji het volgende:
Voor die vijf euro kun je de single player doen. Maar jaar één DLC is wel behoorlijk uitgekleed. Random events zijn niet speelbaar bijv. Die zou ik er niet bijkopen. Alleen de taken king DLC is wel weer prijzig, aangezien die bijna net zo duur is als de losse game (¤5,-) plus TTK DLC in jou geval. Destiny TTK ligt bij bijv MM incl basisgame en alle year 1 DLC voor ¤40-45.
Voor vijf euro kun je iig geen bult vallen aan de SP en kennis maken met de game.
Ik wilde een soortgelijke vraag stellenquote:Op maandag 14 december 2015 19:36 schreef Reintji het volgende:
Je moet de legendary edition hebben ja om ttk te spelen(alle voorgaande exp. packs nodig) dus die is dan het beste voor jou.quote:Op maandag 21 december 2015 09:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wilde een soortgelijke vraag stellenVan het weekend een PS4 gekocht en de demo gedownload van Destiny, ik zag dat dat al de TTK-demo was..
Ik zie dan op bijv. budgetgaming verschillende versies staan:
Destiny ¤ 26.99
Destiny Ghost Edition
Destiny Limited Edition ¤ 133.99
Destiny: The Taken King - Collector's Edition ¤ 99.99
Destiny: The Taken King - Legendary Edition ¤ 39.98
Op de website van Destiny zelf zie ik dat de Legendary edition zowel Destiny + expansion 'the dark below' + expansion 'house of wolves' bevat, maar die staan dan weer niet in het lijstje van budgetgaming
Is het net als bij WoW dat het zo'n pack is waar alles in zit van wat ervoor is vrijgekomen of werkt dat hier dan anders? Zou wel graag gewoon vanaf 0 willen starten als ik TTK koop, maar ook alles wil hebben wat er uit is gekomen
Gewoon legendary edition. Dan heb je alles.quote:Op maandag 21 december 2015 09:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik wilde een soortgelijke vraag stellenVan het weekend een PS4 gekocht en de demo gedownload van Destiny, ik zag dat dat al de TTK-demo was..
Ik zie dan op bijv. budgetgaming verschillende versies staan:
Destiny ¤ 26.99
Destiny Ghost Edition
Destiny Limited Edition ¤ 133.99
Destiny: The Taken King - Collector's Edition ¤ 99.99
Destiny: The Taken King - Legendary Edition ¤ 39.98
Op de website van Destiny zelf zie ik dat de Legendary edition zowel Destiny + expansion 'the dark below' + expansion 'house of wolves' bevat, maar die staan dan weer niet in het lijstje van budgetgaming
Is het net als bij WoW dat het zo'n pack is waar alles in zit van wat ervoor is vrijgekomen of werkt dat hier dan anders? Zou wel graag gewoon vanaf 0 willen starten als ik TTK koop, maar ook alles wil hebben wat er uit is gekomen
Zo ver ik weet ga je gewoon verder vanaf waar je bent gebleven in de demoquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:11 schreef Thrilled het volgende:
Gisteren de level-cap in de demo gehaald, level 7. Kan volgens mij nu alleen nog maar missies doen op aarde, de rest is allemaal locked. Als ik de game nu koop, ga ik dan gewoon verder in de verhaallijn of begin je ergens anders opnieuw?
sorry voor de noob-vragen![]()
Daar kom je maar op 1 manier achter. Volgens mij mag je weer opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:11 schreef Thrilled het volgende:
Gisteren de level-cap in de demo gehaald, level 7. Kan volgens mij nu alleen nog maar missies doen op aarde, de rest is allemaal locked. Als ik de game nu koop, ga ik dan gewoon verder in de verhaallijn of begin je ergens anders opnieuw?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:11 schreef Thrilled het volgende:
Nee, je gaat verder met wat je al had.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:22 schreef wiebel535 het volgende:
Volgens mij mag je weer opnieuw beginnen.
Waarom moest ik toendertijd dan wel opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Nee, je gaat verder met wat je al had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |