Ik ben werken. Morgen misschien.quote:
Ben je al voorbij de eindbaas?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:37 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Jammer dat mn wederhelft naar bed wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ben je al voorbij de eindbaas?Achievement unlocked!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nu tijd!quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
👍😂, zit ook nog met een Oryx CP..
quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Vanavond pas tijd.. Het is Black Spindle dag vandaag, wie wil mij helpen vanavond tegen 19:00?
Tsm insomniacquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat is je GT? (Zit mobiel en daar is de helft niet zichtbaar)
quote:Op zondag 29 november 2015 09:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helaas, volgende keer beter
quote:
Dat Oryx checkpoint vanavond soldaat maken?quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
👍😂, zit ook nog met een Oryx CP..
Graag, ik doe meequote:Op maandag 30 november 2015 12:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Dat Oryx checkpoint vanavond soldaat maken?
Al gelukt? Vanavond anders doen? Uurtje of 9 ben ik er hopelijk wel. Anders liefhebbers voor trials of osiris?quote:Op maandag 30 november 2015 12:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Dat Oryx checkpoint vanavond soldaat maken?
Ja graag Trialsquote:Op maandag 30 november 2015 15:50 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Al gelukt? Vanavond anders doen? Uurtje of 9 ben ik er hopelijk wel. Anders liefhebbers voor trials of osiris?
Ben ik wel voor ja. Oryx krijg je toch alleen maar troepquote:
Nee had dienst, trails wil ik ook wel een keertje doen. Oryx moet toch zo klaar zijn?quote:Op maandag 30 november 2015 15:50 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Al gelukt? Vanavond anders doen? Uurtje of 9 ben ik er hopelijk wel. Anders liefhebbers voor trials of osiris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |