Ik wil wel ren raidquote:Op woensdag 4 november 2015 16:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het liefst een fresh run, schijn je betere rewards te krijgen.
2 moldering shards ipv 1?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het liefst een fresh run, schijn je betere rewards te krijgen.
En dan bij 20 moldering shards als extra reward 2 moldering shards krijgen.quote:
Eerst anders die ene missie. Dan pieuw, pieuw ik oryx om de oren met een tikje van malicequote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
En dan bij 20 moldering shards als extra reward 2 moldering shards krijgen.![]()
Ben straks ook online!
Pak gewoon een void rocket launcher.. Ga erin en sloop die wizard dan ben je klaarquote:Op woensdag 4 november 2015 17:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Eerst anders die ene missie. Dan pieuw, pieuw ik oryx om de oren met een tikje van malice
Zolang je maar plezier hebt en elkaar niet gaat lopen afzeiken kom je een heel eind.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:35 schreef Viro het volgende:
Vind het erg knap dat we met een redelijk nieuw raidgroep na 1 glypstone helft van warpriest's leven hadden weggeschoten
Nopequote:Op woensdag 4 november 2015 23:44 schreef Reintji het volgende:
Je dubbele raid fusion rifle dismantelen ipv infusen op je 1000yard sniper is niet slim.
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:40 schreef wiebel535 het volgende:
Geeft niks kerel. Alles goed gekomen?
Iedereen moest vandaag vroeg opstaan en was ineens weg. Wiebel en ik hebben het nog met twee man geprobeerd maar dat bleek net iets te lastig.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Is het gelukt met golgoroth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |