Komt over een maand een update met prolly pve content. Ga uit van og queens wrath en je zit goed. (Denk wat story missions mbt queen en een strike en of pvp maps)quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef Friday12 het volgende:
Kwam er nou nog een raid ergens of helemaal niet meer?
Pff ik wil een raidquote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komt over een maand een update met prolly pve content. Ga uit van og queens wrath en je zit goed. (Denk wat story missions mbt queen en een strike en of pvp maps)
Huh, waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Komt over een maand een update met prolly pve content. Ga uit van og queens wrath en je zit goed. (Denk wat story missions mbt queen en een strike en of pvp maps)
Dat ik op reddit ook posts zie waar mensen teveel hoop hebben. Er gaat geen grote update meer komen dus beste is om lage verwachtingen te hebben. en dus niet van een raid uit te gaan. Het is bungie, als ze iets groots hadden dan hadden we het nu al geweten imo.quote:
Kan je beter een heel topic in V&A maken zonder links naar marktplaats.. Ik denk dat de modjes je dan een stuk leuker vindenquote:Op maandag 8 februari 2016 16:07 schreef Mozart13 het volgende:
Hallo gamers, mag ik hier een link naar markt.plaats plaatsen? Mijn vriend verkoopt namelijk een aantal special editions voor de Xbox one, waaronder Destiny The Ghost Edition. Wellicht zijn hier wat mensen die interesse hebben. Groetjes!
Dank je. Daarom vroeg ik het ook eerst. Ik wil niet iets doen wat niet mag.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan je beter een heel topic in V&A maken zonder links naar marktplaats.. Ik denk dat de modjes je dan een stuk leuker vinden
Klopt.. bij mij ook. Ik log zo nu en dan in voor ToO maar niet meer zoals vroeger.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:05 schreef VelitoX het volgende:
Leuk hoor dat Crimson Doubles wat vanavond komt... maarja zo'n beetje mn hele psn lijst is gestopt met het spelen van Destiny.... Dus als ut geen matchmaking heeft.... Pffff.
wat is je LL?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:23 schreef VelitoX het volgende:
Yep geen matchmaking (ugh), en de weekly shaxx bounties (pvp nightfall) zijn dr ook niet deze week.... Had ik gvd ze moeten oppakken vanmiddag.... Maarja... wel gay....
Boeit niet voor crimson....quote:
Ja nee weet ik, maar ik bedoel meer dat die weekly crucible bounty rewards waardeloos zijn als je 310+ bentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Boeit niet voor crimson....Ben met elk character 311-314 ofzo aflhankelijk van gear, was de raid al zat voordat challenge mode uitkwam, dus geen 320 artifacts enzo
. Is ook niet nodig, met 310+ is hard raid makkelijk te doen.
Niet als je een Eyasluna wilt met een goeie roll zoals ik?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja nee weet ik, maar ik bedoel meer dat die weekly crucible bounty rewards waardeloos zijn als je 310+ bent
Warlock, mijn favoriete (en enige) classquote:
meestal geen exotic armor. anders claws.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Warlock, mijn favoriete (en enige) class
Welke armor gebruik je? Ik gebruik Voidfang Vestments zodat ik elke ronde of revive een irritante burning grenade heb,. Ik vraag mij overigens af of mensen wel doorhebben dat we die "hits" kunnen zien als een grenade ze raakt, ze staan vaak in een hoekje stil.
Hmjah tis wennen, maar je ziet wel bizar veel Icebreakers in Trials nu.... ben van ellende dr ook maar 1 gaan gebruiken (alleen ronde 1, 6 kogels icebreaker -> dood -> switch naar 1000ys -> 18 kogels), en dan merk je ook gewoon dat die pipo's niet eens kunnen snipen met de IB.... Ik dan weer welquote:Op maandag 15 februari 2016 12:10 schreef vault_tec het volgende:
Dat moment wanneer enemy niet met special spawned. Nlb tijd.
https://instagram.com/p/BBusCQywvU2/
https://instagram.com/p/BBzgZNLwvTM/
Ik kijk ook naar grimoire. Hebben ze iceabreaker en onder 3k grimoire dan komt de eerste ronde ook de no land. Anders mida sida arm...quote:Op maandag 15 februari 2016 12:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah tis wennen, maar je ziet wel bizar veel Icebreakers in Trials nu.... ben van ellende dr ook maar 1 gaan gebruiken (alleen ronde 1, 6 kogels icebreaker -> dood -> switch naar 1000ys -> 18 kogels), en dan merk je ook gewoon dat die pipo's niet eens kunnen snipen met de IB.... Ik dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |