Niet in haar opgekomen zei ze, verdomme logisch toch!!!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Die vrouw had gewoon de politie moeten bellen toen die man sliep.
En dan zeggen ze dat wij niet met de tijd mee gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net weer met hardlopen.... een fietser die me bijna frontaal aanrijdt omdat ze continu met haar neus op die smartphone zat.
Bij aangifte moet je je eerst twee dagen bedenken, las ik laatst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Die vrouw had gewoon de politie moeten bellen toen die man sliep.
Wie zeggen dat en waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij niet met de tijd mee gaan![]()
Je bent me d'r eentje HAHAquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doet Erica daarbij? Is ze ook aangerand?
Ze had de politie kunnen bellen omdat die man zonder toestemming nog in haar huis was. Huisvredebreuk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Bij aangifte moet je je eerst twee dagen bedenken, las ik laatst.
Elke avond hoopt ze erop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Zal Erica ook last hebben van ongewenste intimiteiten ?
Aha... ach... ze rijden zich nog weleens kapot.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Diezelfde smartphonestaarders omdat je erover klaagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2015 23:20:55 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |