psst met sperma bedoel ikquote:Op maandag 2 november 2015 20:02 schreef RRuben het volgende:
Hoe kan je nou figuurlijk volgespoten zijn?
WTFquote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Roces18 het volgende:
gast ik geil ook op haar man.
echt zo lekker stout en fout. dat maakt het alleen maar beter.
kan mij het verrotten dat ze nep is, als ik er maar blij van wordt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Roces18 het volgende:
gast ik geil ook op haar man.
echt zo lekker stout en fout. dat maakt het alleen maar beter.
kan mij het verrotten dat ze nep is, als ik er maar blij van wordt
[ afbeelding ]
zwaaaaaaaaaaaaaaaar gejat van een nummer uit 1992!quote:
Ach, ja money = moneyquote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
zwaaaaaaaaaaaaaaaar gejat van een nummer uit 1992!
Daarom is haar kond zo dik!!!!!!quote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef George_Zina het volgende:
Laten we het maar niet over de hoeveelheden sperma hebben die in haar heeft geklotst. Waarschijnlijk kun je daar een AH XL mee vullen.
Samplen is geen jattenquote:Op maandag 2 november 2015 20:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
zwaaaaaaaaaaaaaaaar gejat van een nummer uit 1992!
quote:Op maandag 2 november 2015 20:26 schreef nofxtbr het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik dan wel weer creepy
Inderdaad zegquote:
uit vorige topics jattenquote:Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Simterklaas het volgende:
Een bil voor je topic.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Stoer.quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef vaarsuvius het volgende:
tot ik dit topic aanklikte wist ik niet wie nicki minaj was (had de naam uiteraard wel eens gehoord maar wist er niet een face bij te plakken)
je wordt bedankt TS....
ik zou dat eerder dom of onwetend noemen.....quote:
Ik vind je vooral heel stoer en tof.quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zou dat eerder dom of onwetend noemen.....
Ik vind jou heel openhartigquote:
nee bedanktquote:Op maandag 2 november 2015 22:06 schreef sirdanilot het volgende:
Dit is dr zonder make up
Nog steeds geil?
[ afbeelding ]
Nee, ze is te bruinquote:Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Pulzzar het volgende:
Hé TS. Heb je hetzelfde met deze? Ze ziet er trouwens tegenwoordig niet meer uit.
Dit lees ik best vaak hier op fok, dat soort dingen. Ik vraag me dan echt af hoe fucking wereldvreemd mensen zijn. Of is er sprake van iemand in de leeftijdscatagorie 45-70 of zo? In dat geval is het wel een aanvaardbaar excuus. Maar anders ben je wel fucking wereldvreemd zeg. Ik ben ook geen puber meer of zo, maar kom op zeg.. de popsterren van tegenwoordig ontgaan je toch niet allemaal compleet?quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef vaarsuvius het volgende:
tot ik dit topic aanklikte wist ik niet wie nicki minaj was (had de naam uiteraard wel eens gehoord maar wist er niet een face bij te plakken)
je wordt bedankt TS....
watquote:Op maandag 2 november 2015 20:26 schreef nofxtbr het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik dan wel weer creepy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |