Oh, waar staat middelbaar? Dat heb ik ff gemistquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Als 72 middelbaar is, wat is dan jouw definitie van 'oud'? 😜
Ja. Prostituees, drugs, tattoos en sinds 2013 niet gewerkt...en staat bekend als groot acteur.quote:
Psies!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:39 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja. Prostituees, drugs, tattoos en sinds 2013 niet gewerkt...en staat bekend als groot acteur.
Dicht het eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, Sean Penn wordt weer gezien met Madonna, dus dat kan ik weer niet rijmen met dat hij zijn huis niet uit komt.
quote:
Niet voor z'n reputatie denk ik, maar dat ie 'm niet meer zonder condoom overal in kan hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Lienekien het volgende:
Maar Charlie Sheen die bang is voor een slechte reputatie?
Dit klinkt wel als Charlie Sheen. Delusional as usual.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:49 schreef Mula het volgende:
He has been tortured by the thought that his acting genius will be forgotten.
Ik hoop dat iemand snel uit de school klapt dan. Het is ziek dat zo iemand de hand boven het hoofd wordt gehouden, ongeacht wie het is. Geen wonder dat zoveel hollywoodsterren zich onschendbaar wanen. Waarom verzwijgen, bang dat je geen vriendjes meer mag zijn met zo iemand? Diep triest.quote:Alarmingly though, some sources said he has continued to be promiscuous.
Sheen is er al door voormalige neukertjes van beschuldigd dat hij HIV heeft en daar onveilig mee neukt.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Evienne het volgende:
[..]
Niet voor z'n reputatie denk ik, maar dat ie 'm niet meer zonder condoom overal in kan hangen.
[..]
Dit klinkt wel als Charlie Sheen. Delusional as usual.
[..]
Ik hoop dat iemand snel uit de school klapt dan. Het is ziek dat zo iemand de hand boven het hoofd wordt gehouden, ongeacht wie het is. Geen wonder dat zoveel hollywoodsterren zich onschendbaar wanen. Waarom verzwijgen, bang dat je geen vriendjes meer mag zijn met zo iemand? Diep triest.
Dat is in de VS strafbaar als de ander niet verwittigd is.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sheen is er al door voormalige neukertjes van beschuldigd dat hij HIV heeft en daar onveilig mee neukt.
Je bedoelt Jim Carrey, ik vind hem ook niet grappigquote:Op woensdag 4 november 2015 23:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hou het op John Travolta, Nicholas Cage of Sean Penn. Of hoe heet ie, uit Dumb and Dumber, Cable Guy, enzo. Die man die iedereen grappig vindt behalve ik.
Ik geloof niet dat het Charlie Sheen is trouwens om een of andere reden.
Wordt nog interessant qua rechtzaken. Hoeveel van die hoertjes enzo zullen hun 15 minutes willen claimen omdat ze onveilige sex hebben gehad met een Hiv-besmette man?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jack Nicholson zou lijden aan Alzheimer.
Geen slecht woord over Clark!quote:Op donderdag 5 november 2015 03:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens ingewijden is dit hem!![]()
[ afbeelding ]
Want Travolta staat bekend om z'n drugsgebruik, prostitueebezoek, tatoeages en playboy lifestyle?quote:Op donderdag 5 november 2015 02:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Je bedoelt Jim Carrey, ik vind hem ook niet grappig![]()
Omdat ze het over een mega ster hebben denk ik aan John Travolta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |