Die is ook echte middle aged ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:07 schreef PatatFriet het volgende:
Leonardo DiCaprio zou ook nog kunnen (hoewel die zelf zegt geen drugs te hebben gedaan)
Leo is gewoon druk geweest met filmopnames laatste jaren. Die is het zeker niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:07 schreef PatatFriet het volgende:
Leonardo DiCaprio zou ook nog kunnen (hoewel die zelf zegt geen drugs te hebben gedaan)
Men. Hij heeft nog twee seizoenen van een nieuwe serie gedaan (Anger Management).quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:14 schreef MariMiep het volgende:
Charlie Sheen heeft wel in aardig wat Hollywood films gespeeld hoor, voor two and a half men.
En hij lijkt inderdaad niet beschaamd voor zijn reputatie als hoerenloper en drugsgebruiker, maar hiv is toch nog wel even wat anders in Amerika denk ik.
Hij had een heel ingevallen gezicht aan het eind van two and a halve men (of is het man?).
Ze hebben het over een "world-famous actor" en zeggen helemaal niks over films toch? Ik vind Charlie Sheen wereldberoemd, ookal is hij geen mega-ster meer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe lang is het eigenlijk geleden dat Sheen in een film van betekenis speelde? Die is toch ook al jaren uitgerangeerd? Top mega star is-ie al lang niet meer, als hij die status überhaupt ooit heeft gehad.
Verder past alles wel bij hem.
Ze hebben het over een Hollywood mega star, dat is hij nooit geweest imo. Dat waren toch meer de Cruises, Travoltas en Cages in die (brede) leeftijdsgroep. Maar het kan natuurlijk ook de overdrijving van RadarOnline zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:20 schreef Mula het volgende:
Ze hebben het over een "world-famous actor" en zeggen helemaal niks over films toch? Ik vind Charlie Sheen wereldberoemd, ookal is hij geen mega-ster meer.
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over een Hollywood mega star, dat is hij nooit geweest imo. Dat waren toch meer de Cruises, Travoltas en Cages in die (brede) leeftijdsgroep. Maar het kan natuurlijk ook de overdrijving van RadarOnline zijn.
Zijn rol in Platoon was bijzonder klein en de Hot Shots-films zijn niet echt hoogstaande cinema (wel grappig).quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef Mula het volgende:
[..]
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?
Neuh. Platoon is een topfilm, maar wordt niet gedragen door Sheen. En Hot Shots?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef Mula het volgende:
Ook niet ten tijde van Platoon and Hot shots?
Dat dacht ik ook ja, volgens mij ben je dan echt wel A-list.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat de bestbetaalde televisieacteur ook wel onder de mega stars valt....
quote:Vaccination
Sheen is strongly opposed to vaccinations. After separating from Denise Richards he sent a legal notice to his daughters' physician stating his lack of consent to vaccinate them. The dispute over vaccines seems to have played an important role in the failure of the marriage. Richards said in an interview in 2008, "When I vaccinated Sam, he accused me of poisoning her. And I knew when he said that that the marriage wasn't going to work."
quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zijn rol in Platoon was bijzonder klein......
Die is druk aan het werk, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef Meaghan het volgende:
Charlie Sheen moest ik ook meteen aan denken. Christian Bale mss nog een optie?
quote:His response to a “Inside the Actor’s Studio” question: “If heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?”
Penn: “You’ve tortured yourself enough, there’s two hookers and an eight ball inside, come on in.”
Nou, zeg het maar!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef starla het volgende:
Jezus wat zitten jullie mis. Dit is toch een makkke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |