quote:Good evening Jimmy,
Thanks for being here - enjoy facebook tonight.
met de auto kan het wel vervelend zijnquote:
zware dag gehad?quote:
Kindaquote:
Je zet me in een moeilijke situatie.quote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet gewend aan je UI, doe die andere weer terug.
Is rustgevend vind ikquote:
beetje als doppinda's of pistache notenquote:
Je bent zelf een doppinda.quote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als doppinda's of pistache noten
Vraag me alleen af of ik niet-te veel zout binnenkrijg zoquote:Op maandag 2 november 2015 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als doppinda's of pistache noten
Geen idee waar het over gaat, maar als er een iemand teveel zout binnenkrijgt, ben ik dat wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of ik niet-te veel zout binnenkrijg zo
zal wel meevallen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of ik niet-te veel zout binnenkrijg zo
Heb je überhaubt wel 'ns een aziatische aangeraakt, laat staan of je in 'r broekje bent geweest?quote:
Ja dat is echt een voorwaarde om dat plaatje als vies grapje te zien.quote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je überhaubt wel 'ns een aziatische aangeraakt, laat staan of je in 'r broekje bent geweest?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb je überhaubt wel 'ns een aziatische aangeraakt, laat staan of je in 'r broekje bent geweest?
Nee, ik vind Aziaten niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij zeker alleen maar tegen betaling?quote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Weet soms niet of ik moet lachen, huilen of mezelf van de flat moet gooien als ik bepaalde reactie's van jou lees.quote:Op maandag 2 november 2015 21:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |