quote:Op zondag 8 november 2015 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze moeten dan eens Porto-Benfica kijken , dan zie je pas wat 'hard' is
Net zoals kramer vasthouden geen rood was.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Dat van El Anmadi was toch geen directe rode kaart?
quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een kanjerkneus die ten cate met zn joodse gebral, rot op uit dit programma NU!
Klopt, maar tegenover elkaar uitspelen is een beetje onzin.quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals kramer vasthouden geen rood was.
Derksen is een lul so who caresquote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Droopie het volgende:
Derksen gaat Youri morgen helemaal afmaken
Rustaaagggquote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een kanjerkneus die ten cate met zn joodse gebral, rot op uit dit programma NU!
dat mag je niet zeggen over god Derksen op foksquote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Derksen is een lul so who cares
Trappen naar het hoofd afdoen met een simpele gele kaartquote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker hoor
River tegen Boca is ook genot qua geweld
VI kneuzenkermisquote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat mag je niet zeggen over god Derksen op foks
Derksen is grappig maar zijn er echt mensen die hem nog serieus nemen? Hij lult maar wat, omdat ie ervoor betaald krijgt.quote:Op zondag 8 november 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Derksen is een lul so who cares
Iemand zijn poten breken is een twijfelgevalletjequote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Trappen naar het hoofd afdoen met een simpele gele kaart
quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
Ik wil ook een mening hebben, dit kon rood zijn.
Those where the timesquote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand zijn poten breken is een twijfelgevalletje
En hoe.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Willem Vissers een enorme kneus.
Dit wilde ik even kwijt.
Kom op.quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
'Vastgehouden'
Aait hem. Zie hem nergens duidelijk vastpakken.
Henk ten Cate is een veel grotere kneus.quote:Op zondag 8 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Willem Vissers een enorme kneus.
Dit wilde ik even kwijt.
quote:Op zondag 8 november 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
'Vastgehouden'
Aait hem. Zie hem nergens duidelijk vastpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |