Dat ze mogelijk iets beter zijn opgeleid zou best kunnen maar dat ze weggaan betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ken je OTU
Vermoedelijk 'iets' beter opgeleid dan jij bent
Oh lol, heb je hem bewaard? Dan kan ik hem er in plakkenquote:Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef J.B. het volgende:
Verdomme, ik was net een nieuwe OP aan het schrijven![]()
Zo vaak een verkiezing verliezen en dan nog steeds de schuld bij anderen zoeken.quote:Op zondag 1 november 2015 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kilicdaroglu zegt dat de aanslagen de reden is dat de AKP heeft gewonnen en dat de CHP niet heeft gemerkt van de kiezers dat de CHP zelf iets verkeerds heeft gedaan
wrm niet?quote:Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vraag aan de Turken op FOK! die de AK-partij steunen:
Waarom in hemelsnaam?
OTU of ODTU stond ooit vrij hoog in de top 100 van beste universiteiten ter wereld, maar alle uni's zijn flink gezakt. Dat je 't niet gelooft dat mensen willen vertrekken of gaan vertrekken is ok, sinds eind vorig jaar 3 naar 't buitenland zien gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat ze mogelijk iets beter zijn opgeleid zou best kunnen maar dat ze weggaan betwijfel ik ten zeerste.
Maar goed, jij hoort en lees wel vaker dingen die ik niet serieus neem.
Zet die in de OP? Mijn eigen geschreven post is weg, maar ik had voornamelijk de eerste 3 alinea's gewijzigd omdat daar o.a. nog verkiezingen in juni bij stond.quote:
Turkse Nederlandsers, wel correct blijven he. Ze horen er allemaal gewoon bij.quote:Op zondag 1 november 2015 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Mijn vraag aan de Turrekeh op FOK! die de AK-partij steunen:
Waarom in hemelsnaam?
Persvrijheid die bijvoorbeeld onder druk staat door de AK-partij, Erdogan die zichzelf steeds meer als een dictator gedraagt, social media die wordt verboden onder het mom van staatsbelangen. Dat zijn best ernstige zaken naar mijn mening.quote:
Kilicdaroglu moet opstappenquote:Op zondag 1 november 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo vaak een verkiezing verliezen en dan nog steeds de schuld bij anderen zoeken.
Mee eens! Dat is inderdaad beter.quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Turkse Nederlandsers, wel correct blijven he. Ze horen er allemaal gewoon bij.
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.quote:Op zondag 1 november 2015 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Persvrijheid die bijvoorbeeld onder druk staat door de AK-partij, Erdogan die zichzelf steeds meer als een dictator gedraagt, social media die wordt verboden onder het mom van staatsbelangen. Dat zijn best ernstige zaken naar mijn mening.
Heh, als je oproept om Nederlanders in Syrië te laten vechten pakt men je al op, laat staan dat je oproept dat mensen hier de wapens oppakken binnen Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.
Maar hoe lang gaat het duren voor voor facebook en twitter in NL worden geblocked wanneer er massaal wordt opgeroepen tot gewapende protesten, mensen aan te vallen, staatsbedrijven in de fik te zetten, de Nederlandse overheid contact opneemt met Twitter en Facebook en deze sites niet mee werken met de rechter, we weten nog wel waarom Piratebay in Nederland was geblokkeerd?
Ik wil Robin de holocaust zien ontkennen, staatsgeheimen lekken of door rood rijden en wanneer hij dan voor een van deze zaken is opgepakt zich beroepen op persvrijheid en hoe deze onder druk staat in Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heh, als je oproept om Nederlanders in Syrië te laten vechten pakt men je al op, laat staan dat je oproept dat mensen hier de wapens oppakken binnen Nederland.
tjong, je hebt dus op jouw manier "geen idee" waar mensen het over hebben en je geeft een voorbeeld dat tegen je eigen verontwaardiging ingaat.quote:Op zondag 1 november 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft een Erdogan die zich steeds meer als een dictator gedraagt is mijn conclusie dat je geen idee hebt waar je het over hebt, anderzijds zijn het onder druk zetten van de media en het blokkeren van social media wel serieuze verwijten ja.
Dictator/dictatuur & 'serieuze verwijten' zijn geen synoniemen van elkaar. Maar goed, het boycotten van social media is nog altijd een sterker voorbeeld dan 'hij riep op tot maak X aantal kinderenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
tjong, je hebt dus op jouw manier "geen idee" waar mensen het over hebben en je geeft een voorbeeld dat tegen je eigen verontwaardiging ingaat.
verder alles goed met je?
Je bent net op tijd, iemand zou anders helemaal los tegen mij gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 22:14 schreef Reya het volgende:
Laten we vriendelijk tegen elkaar blijven.
Ik weet niet wat mensen bezielt om tegen de overwinning van de AKP te zijn, ok ze gaan dan wel een dictatuur tegemoet. Maar wie weet krijgen we dat ooit in Nederland nog weleens.quote:Op zondag 1 november 2015 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dictator/dictatuur & 'serieuze verwijten' zijn geen synoniemen van elkaar. Maar goed, het boycotten van social media is nog altijd een sterker voorbeeld dan 'hij riep op tot maak X aantal kinderen!"
Ach, de troost is dat Erdogan in Turkije in ieder geval nooit bepaalde dingen zal kunnen zeggen over minderheden die figuren zoals Wilders constant en herhaaldelijk over moslims en Marokkanen zegt. Tot zover dictaturen.quote:Op zondag 1 november 2015 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen bezielt om tegen de overwinning van de AKP te zijn, ok ze gaan dan wel een dictatuur tegemoet. Maar wie weet krijgen we dat ooit in Nederland nog weleens.
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Reya op 01-11-2015 22:18 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |