Of hij gaat zeggen dat je daar 3 uur mee bezig bent geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij deze. Specularium gaat nu vragen hoe lang ik met deze fotoshop bezig ben geweest.
Mooi hoor. Als je mijn UI wat beter had gecentreerd, had ik deze foto misschien wel als UI aangenomen.quote:
*dezen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij deze. Specularium gaat nu vragen hoe lang ik met deze fotoshop bezig ben geweest.
Ik ga me omscholen tot een ander beroep.quote:Op zondag 1 november 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
*dezen.
En dat solliciteerde in het vorige topic nog voor ER FP.
Ja ja.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga me omscholen tot een ander beroep.
(Ik wil trouwens helemaal geen ER FP worden, maar dat terzijde)
Je moet jezelf niet fout verbeteren. Fitnessschoenen is gewoon één woord.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
Ik kan maar geen goede leuke fitness schoenen vinden.
Hoe leuk moeten ze zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
Ik kan maar geen goede leuke fitness schoenen vinden.
Nee, echt niet. Boeit me allemaal niks. Laat mij maar wat berichtjes schrijven als ik zin heb. Verder zoeken ze het maar fijn uit.quote:
Ja maar ik typte fitnesschoenenquote:Op zondag 1 november 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet fout verbeteren. Fitnessschoenen is gewoon één woord.
Volgensmij heeft paint die optie niet.quote:Op zondag 1 november 2015 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi hoor. Als je mijn UI wat beter had gecentreerd, had ik deze foto misschien wel als UI aangenomen.
Asics misschien? Heeft meestal wel basic modellen geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2015 19:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beetje basic, die die ik zie hebben allemaal felle kleuren
Oh ja even kijken, die van Nike zijn ook nog wel leuk maar best duur.quote:Op zondag 1 november 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Asics misschien? Heeft meestal wel basic modellen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |