twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 01-11-2015 om 19:09:53Voor degene/bekende die m'n telefoon heeft gejat in het stadion, terwijl ik aan het werk ben..je hebt het voor elkaar 😡...why? reageer retweet
Hoe raak je een telefoon kwijt? Je gaat hem toch niet zomaar ergens neerleggen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we een knokploeg oprichten om de dader op te sporen?twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 01-11-2015 om 19:09:53Voor degene/bekende die m'n telefoon heeft gejat in het stadion, terwijl ik aan het werk ben..je hebt het voor elkaar 😡...why? reageer retweet
Misschien is Helene niet zo intelligent.quote:Op zondag 1 november 2015 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe raak je een telefoon kwijt? Je gaat hem toch niet zomaar ergens neerleggen.
Ik weet dat Cavaliers verliefd op haar is maar deze manier om wat aandacht van haar te krijgen gaat toch wel erg ver.quote:Op zondag 1 november 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we een knokploeg oprichten om de dader op te sporen?twitter:hendrikshelene twitterde op zondag 01-11-2015 om 19:09:53Voor degene/bekende die m'n telefoon heeft gejat in het stadion, terwijl ik aan het werk ben..je hebt het voor elkaar 😡...why? reageer retweet
Dat was ook wel zo. Al had Feyenoord het zo nog gelijk kunnen trekken in het wel befaamde Haagse Kwartiertjequote:
Gemiste kans.quote:Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik berg me alvast voor leuke grapjes over mist.
Daar zijn geen leuke grapjes over.quote:Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik berg me alvast voor leuke grapjes over mist.
Ik heb net al de eerste vijf minuten gemist.quote:Op zondag 1 november 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn geen leuke grapjes over.
Voila.quote:Op zondag 1 november 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net al de eerste vijf minuten gemist.
Mits je een goede komediant bent.quote:Op zondag 1 november 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn geen leuke grapjes over.
Stem gewoon op Limbombe.quote:Op zondag 1 november 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke van deze spelers heeft iets met feyenoord? dan stem ik daarop
Uh nee. Je mist de kennis duidelijkquote:Op zondag 1 november 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Leeuw staat op eenzame hoogte
NEC speelt echt gewoon aardig voetbal, eigenlijk vanaf PSV uit al.quote:
Helpt ook wel dat ze nauwelijks hun elftal aan hoeven te passen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
NEC speelt echt gewoon aardig voetbal, eigenlijk vanaf PSV uit al.
Heeft BBC hem erop?quote:Op zondag 1 november 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie straks ook kijken naar Max Verstappen?
Formule 1 is geen sportquote:Op zondag 1 november 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga kijken naar Miljoenenjacht.quote:Op zondag 1 november 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |