Pereiro is geen middenvelder toch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:52 schreef Seam het volgende:
Als Maher vervangen wordt door Pereirogod en Willems weer terug is, spelen jullie jezelf makkelijk weer naar de koppositie.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heerlijk resultaat dit, maar als United-uit wordt verloren heb je er waarschijnlijk alsnog niets aan.
nee is gelulquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heerlijk resultaat dit, maar als United-uit wordt verloren heb je er waarschijnlijk alsnog niets aan.
BSquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:quote:
that's footballquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Utd hoeft niet en Vfl heeft aan gelijkspel genoeg. Ook speelt Vfl thuis.
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
oh je rekent even in je voordeel, Pinokkio.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Utd hoeft niet en Vfl heeft aan gelijkspel genoeg. Ook speelt Vfl thuis.
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
Gast, wat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh je rekent even in je voordeel, Pinokkio.
Wel, elk punt en elke overwinning is godnondejus belangrijk. Als je dat niet inziet, ben je kortzichtig en heb je korte termijn visie.quote:
Wat lul jij nu weer?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel, elk punt en elke overwinning is godnondejus belangrijk. Als je dat niet inziet, ben je kortzichtig en heb je korte termijn visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |